04 Abr 2016 18:37
Cesar.81
membre boira
membre boira
Missatges: 273
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #150997
Gracias Marc..una ultima consulta puse el sensor en el terrado de mi bloque de pisos, el problema ahora es que me pierde señal ¿hay alguna forma de incrementar esta seña?
Espero tu respuesta muchas gracias por tu antencion. ;)

Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Jose

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2016 19:09
marc_rusi
Elite Member
Elite Member
Missatges: 3925
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #151003
Me temo que para esto difícil solución... intenta acercar lo máximo posible los dos aparatos... no existe ningún tipo de amplificador ni nada por el estilo...

BOTIGA METEO ONLINE: www.astromet.es
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Jose, Cesar.81

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2016 20:05
Cesar.81
membre boira
membre boira
Missatges: 273
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #151005
Ok gracias. Te explico, el sensor de UV me coge señal sin problema pero el anemómetro, que está al lado, no me coge señal. Igualmente ya me imaginaba que tenía mala solución. Un pena, ya que donde están ubicadas hubiesen cogido muy buenos datos. Un saludo

Enviado desde mi Aquaris M5 mediante Tapatalk

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies marc_rusi, Jose

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Abr 2016 22:59
fginebrosa
Junior Member
Junior Member
Missatges: 323
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #152669
Bona nit.

Despres d'anys prestant un servei de primera, poso a la venda el meu pluviometre inalambric Oregon RGR122.
Funciona perfectament, me'l canvio perquè la Davis ja em dona el servei complert i la Asun diu que si no l'utilizo, que l'utilitzi un altre.
El venc per 20€, intressats envieu-me un privat.

Salut i bona meteo...

Enviat des del meu SM-G900F usant Tapatalk

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Jose

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Ago 2016 17:39 19 Ago 2016 17:44 per CESCMETEO. Raó: Acaba d´escruire
CESCMETEO
New Member
New Member
Missatges: 13
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #158286
Hola molt bona tarda a tothom, jo sóc de Castellbell i el Vilar un poble de la comarca del Bages a prop de Manresa. Jo tinc una estació meteorològiqua Davis Vantage Pro2 Plus UV Solar, i la tinc conectada al ordinador a traves del programa de la Davis el Weatherlink. I tinc una pàgina web i vaig fer posar el programa CUMULUS i el WEATHER DISPLAY, i estic molt amuinat perque el Cumulus i el Weatherlink amb marca bé el vent la força màxima del vent, tots dos marquen iguals, pero el Weather Display amb marca sempre menys vent i de la força màxima del vent del dia.
Serie-ho tan amables algu que en sapigue, de perque amb passar aixó amb el vent. PER FAVOR Si ALGÚ AMB POT AJUDAR LI ESTARE MOLT AGRAIT. Jo amb dic Francesc Tarrés Torras, tinc 46 anys i sóc Pensionista d´una Pensió per Invalidez, I SORT AMB TINC de ser tant pero moltissim aficionat a la METEOROLOGIA. Es la meva unica distracció que tinc. Tinc una lesió a la Columna Vertebral que m´ha afecta la Medula Espinal i estic bastant limitat per poguer fe gestos i forçes. PERDONEUME per aquet rotllo que us escric.
I de sempre m´ha agradat molt la Meteorologia, sobretot en sóc tant fanatic gràcies al senyor PICÓ quan van començar les emisions de TV3. Molt agrait i moltes gràcies i ho torno a repetir que pasa amb el vent amb Weather Display?.Jo us poso el meu correo electronic perque no se bembé com funcionar la web del senyor PICÓ. En sòc usuari registrat a Picó.cat. Pero no se gaire com funciona la vostra web. Suposo que podria enviar les dades del temps i fotografias del meu poble. El meu correu electronic SI PER FAVOR algú de vostes sap que amb passa amb el dichos vent de Weather Display es Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Fa temps que no han conecto a la vostra web per problemas personals i de salud.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, JOANPIERA, EnricT, Jose, Kalamot, IgnasiBCN, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokumeteopineda