19 Ago 2016 19:13
AlfredRodriguezPico
Administrator
Administrator
Missatges: 6724
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #158287
Gràcies Cesc pels teus comentaris.

Li comentarem a "Marc_rusi", expert en el fòrum sobre instrumental, a veure si et sap aclarir els dubtes.

Contens de que comparteixis el fòrum!

Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, Jose, IgnasiBCN, CESCMETEO, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Nov 2016 17:35
Jose
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1204
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #164005
Quizás un paraguas se puede considerar instrumental meteorológico. Si no sabéis que regalar esta navidad aquí tenéis una propuesta. Se anuncia como el paraguas más sorprendente del mundo. Vosotros mismos pero mola! B)

vimeo.com/189332111

Barcelona Sant Gervasi
Mi avatar es una obra de Andy Goldsworthy
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, EnricT, IgnasiBCN, bigxavi, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Nov 2016 18:09
BCN-KP-STPOL
New Member
New Member
Missatges: 48
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #164222




Abans de res vull comentar que sóc un autèntic profà en la matèria meteorològica però que m'agrada molt seguir-la des de ben menut , en bona part per culpa teva Alfred .

Sempre he volgut tenir una estació amb cara i ulls però un viu allà on viu i m'he d'adaptar . Per saber dades fiables sou molts els que teniu estacions professionals no gaire lluny d'on visc (barri Sagrada Familia a Barcelona)

Tal i com em comentaves Alfred , poso foto de la meva "estació meteorològica" totalmet sui generis , composada d'aquest pluviòmetre del Bonarea i la complemento amb una d'aquestes estacions automàtiques de 50€ comprada a Andorra , que amb un sensor em dóna la temperatura exterior correctament sempre que no li doni el sol directe (cosa difícil de aconseguir sense que no l'amaguis massa).

Explico la situació del pluviòmetre en questió . Està agafat a la barana del balcó del meu pis , un Principal d'un edifici amb 5 pisos més sobre meu . Realment a sobre del pluviòmetre no hi ha res , només les branques d'un plataner ( que sigui dit de pas fa massa temps que no espurguen els de Parcs i Jardins) . Ara bé , just darrere té tota la massa de l'edifici .

El que em sorprèn és que en situacions de pluja maques com la que estem vivint , comparo el que enregistro amb estacions properes i han acostumat sempre a no diferir gaire la veritat . En fi , qualsevol comentari que volgueu fer serà benvingut .

Salut!
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, EnricT, Jose, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2016 06:53
AlfredRodriguezPico
Administrator
Administrator
Missatges: 6724
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #164267
Ho comento a veure...gràcies!

Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 Gen 2017 00:02
Sabadell_sud
New Member
New Member
Missatges: 39
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #169700
Bona nit!!!! Continuem ampliant els nostres dispositius meteorològics, a vera que us sembla:
sen.se/store/thermopeanut/
El tinc a prova, les primeres impresions son sorprenents, us anire informant.

Salutacions.


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk

[url="banners.wunderground.com/cgi-bin/banner/...ioncount=ICATALUA126" height="160" width="160" border="0" alt="Weather Underground PW{/img}[/url]
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, EnricT, Jose, IgnasiBCN, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokumeteopineda