04 Des 2023 19:38
meteosat71
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2229
Més
Miscel·lània #284413
Bona nit. Sabeu alguna cosa d'en Xavi que aquesta època deia als companys del fòrum si volíem participar a la loteria de Nadal, estic preocupat per ell, no m'ha enviat cap missatge.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, josep m.pastor, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2023 22:33 06 Des 2023 22:38 per èric97.
èric97
Junior Member
Junior Member
Missatges: 375
Més
Miscel·lània #284452
Bona nit,
I aquests dies he tornat a llegir tuits que diuen que no plourà mai més, en concret em vaig guardar aquest tuit, nose què us sembla...

"El canvi de patró atmosfèric dels darrers anys aparenta ser irreversible i l'escalfament n'és un dels inductors. Certament, el present i futur no pinten gens bé..."

Què us sembla aquest tuit? Creieu que tindrem aquest patró atmosfèric eternament i per sempre mes? Jo cada dia veig la gent més pessimista, isi això s'allarga gaire...

Com ho veieu?

Jo vull pensar que algun dia i ojalá que sigui aviat, tornarà a ploure i aconseguirem revertir aquesta sequera tant horrible. A més, és que és de lògica, perquè aquesta tardor ha plogut a quasi tot Espanya menys aquí, fins i tot a la Vall d'Aran, Pallars i Ribagorça. A més, també llegia un tuit que deia que, si les pluges haguessin arribat 50 km més cap aquí, ara la sequera seria història (o gairebé). El Pantà de Mequinensa, per exemple avui ja ha arribat als 1000 hm (a finals d'octubre en tenia poc més de 400)i ha passat del 30% al 75%. Això em fa pensar que algun dia també tocarà a Catalunya, però amb el que diu aquest del Twitter, em fa molta por...

Gràcies i bona nit !!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, josep m.pastor, meteopineda, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Des 2023 21:56
jordi roca
Moderator
Moderator
Missatges: 2853
Més
Miscel·lània #284627
Eric, tothom està preocupat per la sequera i és normal que molta gent es deixi dur per les emocions amb afirmacions fora de lloc O sense cap credibilitat.
Aquest estiu la sequera era generalitzada a tota Europa!, però de mica en mica ha anat plovent a tot arreu menys a casa nostra!, Es deia que el cinturó anticiclònic havia pujat, però mira, ja ha plogut a Portugal, a l'oest penínsular, a Itàlia, Grècia, i fins i tot el desert aràbic inundat!, per tant resulta que potser el cinturó anticiclònic només ha pujat per nosaltres?, doncs no!!!!, Això em fa pensar que és fruit de l'atzar!, Tard O d'hora tornarà a ploure!,. I si es tornen a repetir sequeres tant greus com aquesta segurament ja haurem avançat en l'estudi de la traçabilitat del patró atmosfèric que ens afectaria, per ara ningú en sap l'entrallat, per tant no li donis credibilitat a ningú.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, meteopineda, rickirlian, èric97

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Gen 2024 20:08
meteopineda
Moderator
Moderator
Missatges: 5057
Més
Miscel·lània #285046
Bona nit,.

Els REIS de l' Orient, ens anticipen un regalet pels participants del fòrum.

I és que després de bastant temps, la missatgeria entre els foreros que tant ens demanàveu, torna entrar en funcionament, això si modo de proves i experimental.

Com podreu enviar missatges privats:

En primer lloc heu d'estar conectats, en segon lloc heu de clicar al nom usuari que volgueu seleccionar que es troba just a sota avatar.

S'obrirà una finestra amb tot anglès, haureu de clicar "Send Missage" o si voleu enviar a Correu electrònic també es vàlid " Send Email To User " , seguidament podreu escriure el que desitjeu i tot seguit "Send Missage " , el missatge s'enviarà al vostre destinatari.

Quant rebeu un missatge, us apareixerà segons pantalla ordinador o mòvil, " CB Workflows Private message ".

Recordeu està en proves i esperem que us vagi perfecte per intercanviar el que volgueu amb els foreros.

Qualsevol dubte o preguntes amb la missatgeria, serà aquest apartat on se li doni resposta i solució.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, peperamire, jordi roca, rickirlian

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 febrer 2024 09:52 27 febrer 2024 09:53 per Loquevendrá.
Loquevendrá
New Member
New Member
Missatges: 23
Més
Miscel·lània #286362
Bon dia:
Veo que me han borrado el último escrito: Supongo que los moderadores entienden que no es de la misma temática. Si bien está relacionado, pido perdón por ello. No había leído bien las condiciones del forum.

La ciencia de la atmósfera: Ambos términos son dos formas distintas y complementarias de acercarse al conocimiento de la atmósfera. A grandes rasgos, por un lado, la meteorología estudia los elementos atmosféricos, es decir, el estado de la atmósfera en un momento concreto, mientras la climatología estudia las condiciones medias de la atmósfera y de los elementos atmosféricos.

Espero que lo haya puesto en la sección adecuada.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, meteopineda

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokujordi rocameteopineda