09 Oct 2023 07:46
xavier.guissona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6263
Més
Miscel·lània #283276
Totalment d'acord

Sant Guim de la Plana es troba situat al centre de la Segarra, a 556 mtrs sobre el nivell del mar.
www.facebook.com/pages/Camps-de-La-Segar...0449069816151?ref=hl
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, josep m.pastor, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2023 19:03 18 Oct 2023 00:54 per èric97.
èric97
Junior Member
Junior Member
Missatges: 377
Més
Miscel·lània #283440
Perdoneu, res important, tenia una pregunta pero no es important.

Us prego que perdoneu les molesties.

Bona nit!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, josep m.pastor

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2023 22:25 17 Oct 2023 22:26 per jordi roca.
jordi roca
Moderator
Moderator
Missatges: 2873
Més
Miscel·lània #283449
A veure Èric, va, deixa-ho anar!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, josep m.pastor

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Oct 2023 23:07 18 Oct 2023 00:59 per èric97.
èric97
Junior Member
Junior Member
Missatges: 377
Més
Miscel·lània #283452
Prefereixo no preguntar'ho, a mes no crec que m'ho pogueu respondre. I encara que estic molt preocupat i aquesta preocupacio o fins i tot obsessio per el pessim estat dels embassaments no s'esvaira fins que plogui i es refacin, soc conscient que teniu molta paciencia i no vull abusar'ne ni molestar. Perdoneu si no ho he vist abans, pero prefereixo no fer la pregunta, de fet, tampoc es res important.

Perdoneu que us hagi molestat, us demano disculpes, no tornara a passar. De fet, m'estic plantejant no escriure al forum durant un temps, fins que la situacio millori, espero que abans de l'estiu del 2024...

Que vagi be i cada dia queda 1 dia menys perque plogui i sortim de l'emergencia per sequera!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, josep m.pastor, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Nov 2023 20:16
èric97
Junior Member
Junior Member
Missatges: 377
Més
Miscel·lània #283842
Bon vespre des de Sant Sadurni d'Anoia. 14,7 de minima i 19,3 de maxima avui, ara 15,6. Dia assolellat amb vent.

Vaig dir que mentre no millores la situacio de sequera criminal que viu Catalunya no faria cap post. Pero ho faig perque es de les poques coses que em ve de gust fer, cada dia em preocupa mes i mes aquesta maleida sequera i el miserable estat dels embassaments i ara si que tinc por de veritat, por a quedar'me sense aigua !!!!

Cada dia tinc menys forces per tot, no tinc ganes ni d'aixecar'me del llit, no tinc humor per fer res... Malauradament ja no hi ha temps ni cap possibilitat d'evitar l'emergencia per sequera i les terribles restriccions d'aigua. Ja ho veia venir aixo, pero ara que arriba l'hora de la veritat...

El metge pensa que puc tenir uns principis de depressio, aquestes obsessions son criminals per la salut mental...

I per si aixo fos poc, aquests dies estic veient a Twitter comentaris que diuen que no ploura mai mes i els pantans ja no s'ompliran mai mes, i potser son veritat...

Fins i tot m'estic plantejant fugir a viure a Galicia o al Cantabric, on tot i que ningu esta exempt de patir sequeres, alla tenen millors condicions d'aigua i al ser un clima mes atlantic...

Perdoneu que hi torni amb el mateix altre cop, pero necessitava parlar i compartir tot aquest patiment que no sembla que s'hagi d'acabar mai...

Bona nit !!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, francolino, josep m.pastor, xavier.guissona, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokujordi rocameteopineda