31 Des 2020 20:35
francolino
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1362
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - DESEMBRE 2020 #253899
Bon vespre a tothom

Vinga nois una mica d'il·lusió, estem davant d'una situació excepcional de fred com feia anys que no teníem, no sé, ni ningú sap encara, si nevarà aquí o allà, si no nevarà, si farà fred de nassos o si serà ben poca cosa amb la qual cosa em sembla estèril comparar-la amb situacions anteriors, sigui l'any que sigui. Jo veig un bloqueig anticiclònic que es situarà a les Illes Britàniques i que tots sabem que en altres ocasions ha provocat episodis històrics. Pot passar tot o no pot passar res, però, si us plau,, ja ho valorarem en acabar. I si deu dies amb la -30, -32 o -34 a 500 hpa i la -2, -3 o -4 a 850 hpa al litoral català no és una senyora ONADA DE FRED, que vingui Déu i m'expliqui què és, jajaja ;)

Entretant avui màxima de 12,5ºC a les 14:31h i mínima de 2,4ºC a les 8:11h

Ara tenim:
T: 8,1ºC
HR: 59%
DP: 1ºC
PA: 1007 hpa

BON ANY NOU PER A TOTHOM!!! QUE EL 2021 VINGUI CARREGAT DE SALUT I FELICITAT!!! I, si és possible, també de fred i neu!! :cheer: :cheer: :P :P

Salut i molt bon i interesant seguiment!!!

Des del barri de Canaletes/Guiera
Altitut: 66 metres Latitut: 41.48205 Longitut: 2.14244

Cerdanyola del Vallès
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, llorenç cabrils, TRAMONTANA, boira gebradora, SergiOkuCarmel, Superlopes, josep m.pastor, Kalamot, meteopineda, jordi roca, Tebla
El tema ha estat tancat.
31 Des 2020 20:59
llorenç cabrils
Senior Member
Senior Member
Missatges: 676
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - DESEMBRE 2020 #253900
tota la raó del mon company, som de lamateixa "quinta" i crec que en alguna ocasió ja ho hem comentat, la meva infància ijoventut, la vaig passar entre cabrils i el baix carmel, brutal el fred que va fer el desembre de 1980, pels matins els cotxes amb "gebre" i no et dic ja els nadals del 84/85, acabrils, des de el 24 cada dia gebre a un camp a 100 metres de casa, ara ben aprop d'allà hi tenim un parc (a on es troba el CAP) ara, com diria aquell, el gebre ni està ni se le espera.
també dir que fins el gener de 1981, a punt de fer 12 anys no vaig veure nevar!!! però de gebre n'havia vist i bastant a cabrils, és més si feia 3 o 4 dies de gebrada era probable que acabés nevant, donant un cop d'ull a les temperatures mitges d'aquesta darrera setmana resulta que estan més aprop de la mitja 1997/2019 que no pas les del 3 al 9 de desembre.
en fi,per parlar d'onada de fred, la -5º ens ha d'acompanyar uns quants dies.
finalitzem desembre un xic per sota del normal mitja 9.3(-0.4) mitja màximes 13.0 (-1.0) i 6.0 (-0.4) de pluja ben poca aqust mes, fet que ha impedit arribar als 1000mm 12.2 i el total de l'any 926.6
apa fins aviat.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, francolino, Superlopes, josep m.pastor, Kalamot, meteopineda, jordi roca, Albert Arenys
El tema ha estat tancat.
31 Des 2020 21:00
Meteo2802
Junior Member
Junior Member
Missatges: 502
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - DESEMBRE 2020 #253901
Bon any a tots els companys del fòrum.
Desitjo que aquest any sigui millor per tots i si pot ser que vingui acompanyat de fred rigorós, que ja en tindrem i neu.
A veure com es comporta aquest episodi, que sense ser res d'excepcional pot donar que parlar i portar-nos alegries que ens ho mereixem...
Salut per tothom!!! i bona entrada d'any!!!

Lleida
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, francolino, Superlopes, josep m.pastor, josep emili, Kalamot, jordi roca, Tebla
El tema ha estat tancat.
31 Des 2020 21:02
Ximenis
Senior Member
Senior Member
Missatges: 658
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - DESEMBRE 2020 #253902
Bona nit a tothom, després de temps torno per dedicar.vos qué tingueu una Bona entrada d,any, I la il.lusio de veure lo que ens agrada.

Ara a Begues 3• I mitg ennuvolat

Jordi V.
Begues
400 msnm
Parc Nacional del Garraf
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, SergiOkuCarmel, francolino, Superlopes, josep m.pastor, josep emili, Kalamot, Vallforners, jordi roca, Tebla
El tema ha estat tancat.
31 Des 2020 21:08
jpazorin
membre boira
membre boira
Missatges: 183
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - DESEMBRE 2020 #253903
Bona entrada d’any a tot el fòrum! I que ens vinguin moltes neus, i sobretot, salut!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk Pro



...brumas bajas...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Ximenis, TRAMONTANA, boira gebradora, francolino, Superlopes, josep emili, jordi roca, Pasknattmontcada, Tebla
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda