31 Ago 2017 22:34
jaumealegre
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1052
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183152
Bona nit des del Picarany.
El dia ha estat força variable avui, al Baix Camp. A primera hora del matí hem tingut 4 gotes ue han deixat 0,2 mm aquí a l'observatori del Picarany, però ràpidament s'ha esvaït tot plegat, donant pas a les clarianes i a força estones de sol. Al migdia, el vent ha girat a S/SE, i això ha fet que es desenvolupessin cúmuls i núvols baixos, que provoquessin l'aparició de xàfecs per aquí i per allà. La tongada de la tarda no ha afectat gens al Picarany, però sí que ho ha fet cap a Reus on, per exemple, hi han caigut al voltant de 10 mm; aquest sí que l'he enxampat, però m'ha agafat desprevingut, i he quedat xopat fins els calçotets, i de postre m'ha "fastidiat" el mòbil. Actualment llampega davant la costa Daurada, més concretament, davant de Salou.

Al Pont de Suert han caigut 3,2 mm avui. Els xàfecs per aquella zona han estat força irregulars també.

Us deixo dues fotografies que testimonien l'inestabilitat d'aquesta tarda al Camp de Tarragona.




www.meteopicarany.blogspot.com
Twitter: @jaumealegre
Picarany, 507,3 mm (2011-2015).

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu-BDN, JOANPIERA, jpazorin, Manu_collbató, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, Marc Blanes-Euskadi, boira gebradora, EnricT, Congost, cris de palau, xavier.guissona, Hawnu, IgnasiBCN, jsceloni, meteopineda, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
31 Ago 2017 22:46
riudomenc
membre boira
membre boira
Missatges: 240
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183153
Bona nit,

finalment aquí al Cap de Salou ha caigut 59.14mm, amb una intesitat màxima de 189.2mm/h. No he sortit al carrer, però segur que hi ha hagut inundacions a Salou, La Pineda...

Temperatura actual: 19°C. Dormirem bé avui!

Riudoms (Baix Camp)-121 m altitud
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu-BDN, JOANPIERA, Manu_collbató, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, Congost, xavier.guissona, IgnasiBCN, jsceloni, meteopineda, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
31 Ago 2017 22:51
Hawnu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 11594
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183154
En Miami-platja 19 mm , aquí solamente 6,0 mm, allí una tormenta que ha dejado lluvia torrencial y por aquí chubascos que han durado poco rato, esperemos que Septiembre nos traiga lluvias más generales y no loterías.

Total Año 2023: 156 mm (Media 600 mm)
Racha máxima 2023: 116 km/h
Cámara IP: meteohospitalet.es/meteo/webcamimage.jpg

Twitter: @Meteohospi

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, xavier.guissona, jsceloni, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
31 Ago 2017 23:17
xavier.guissona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6261
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183155
Bona nit

Seguim amb la ronda dels miserables !! :) :) ..doncs aqui han caigut 0.1 litres i el relato de la jornada és exactament calcada al que ha apuntat en Segre...tot i aixi, m'ho he passat molt be,amb les vostres imatges i amb les vistes dels grans cúmuls rodejant la comarca..estic satisfet que hagi pogut tornar a ploure a les muntanyes (Lladurs,28 litres), i damunt els boscos,que per lo menys,les comarques humides,recuperint la verdor... en principi,d'aqui pocs dies encetem el periode plujós de la tardor,tindrem mes oportunitats..jo no tinc arbres com el Jordi Roca,entenc que estigui desesperat...haurem de buscar una idea in extremis,llogar alguna cuba d'aigua,ell pel seu camp i jo pels arbres de la plaça que tinc devant...aqui ,com ja he dit alguna vegada,lo realment trist és una primavera seca,bona nit

Sant Guim de la Plana es troba situat al centre de la Segarra, a 556 mtrs sobre el nivell del mar.
www.facebook.com/pages/Camps-de-La-Segar...0449069816151?ref=hl
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, SISCO BELIANES, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, Congost, Hawnu, IgnasiBCN, Jaume_València, meteopineda, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
31 Ago 2017 23:36 31 Ago 2017 23:37 per Andreu.
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 14795
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183156
Bona nit!,

Dades a St. Feliu de Guíxols:

Temperatura: 18,7ºC
Humitat: 76%
Vent: Fluix, NO (7Km/h)
Punt de rosada: 14,3ºC
Pressió: 1017 hPa.
Precipitació des de les 00h: 5mm.
Precipitació acumulada del mes d'agost: 9mm.
Precipitació anual acumulada: 192mm.

Bon seguiment i fins demà!

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, Hawnu, IgnasiBCN, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda