31 Ago 2017 21:29
riudomenc
membre boira
membre boira
Missatges: 240
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183147
Bona nit!

Plou a bots i a barrals al cap de Salou! :woohoo:

Per fi puc estrenar el pluvio de la wmr500!
Ja imformaré del resum final! ;)

Riudoms (Baix Camp)-121 m altitud
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, marc_rusi, Congost, Jose, cris de palau, jsceloni, Danimar, jordi roca, Garrikat
El tema ha estat tancat.
31 Ago 2017 21:39
Segre
Elite Member
Elite Member
Missatges: 2818
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183148
Bluff total

Zero litres i això que ahir al vespre el Molina parlava de pluges generals i generoses. Espero que avui donin alguna explicació.

26,5 de máxima i 17,9 de mínima. Ara 21,8.

Vaig deixar la finestra oberta a la nit, sense corrent, per si els trons i els llamps em despertaven. Vaig dormir com un tronc, i ni el fred em va despertar. Al matí, ja em feia mala pinta. Cel cobert però fresqueta i un lleugeríssim mestral. Al matí cel més aviat tapat per quedar serè al migdia. A la tarda sol amb núvols de desenvolupament vertical sobre la serralada prelitoral i el Pirineu.

El pluviòmetre aquest agost tornarà a quedar en la miseria.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, Congost, cris de palau, jsceloni, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
31 Ago 2017 21:44
jsceloni
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2176
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183149
Bon Vespre des de Sant Celoni. aqui us deixo el grafic de les plujes d avui, i de l evolucio de les temperatures els ultims



7 dies
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, Congost, cris de palau, IgnasiBCN, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
31 Ago 2017 21:59
riudomenc
membre boira
membre boira
Missatges: 240
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183150
DILUVI ara mateix al cap de Salou.

Acumulats fins ara: 44.34mm

Riudoms (Baix Camp)-121 m altitud
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, TRAMONTANA, boira gebradora, Congost, cris de palau, jsceloni, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
31 Ago 2017 22:27
Congost
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1509
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 #183151
Ja ho pots ben dir, company. Tenim el bosc assedegat i arbres assecant-se. Pensava que amb sort avui plouria una mica, prou com per salvar una mica l'estadística penosa que porto a Collserola, però em quedo amb unes gotes que no han arribat ni a un litre, i una precipitació aquest estiu de sequera total i absoluta.

El dia ha estat molt maco, temperatures normalitzades i ennuvolat força hores.


Sent from my iPad using Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda