01 Ago 2015 03:44
Sándor
L'usuari està bloquejat
L'usuari està bloquejat
Missatges: 1532
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #126170
La vergonya de Meteocat i el radar no te nom. Voldria reproduir greus insults, però us dec respecte a tots vosaltres.

Barcelona - Vallvidrera - Rectoret, 300 msnm
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies SISCO BELIANES, TRAMONTANA, josep m.pastor, gkar81, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2015 03:55
Sergi St. Vicenç de Castellet
Junior Member
Junior Member
Missatges: 529
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #126171
Mare meva, quin festival de llamps i trons he viscut! Ha plogut bastant però em quedo amb un dels fenòmens meteorològics que més m'agrada si no el que més directament, els llamps... molt continuats i potents, alguns han caigut molt a prop de la meva posició i s'ha escoltat el típic "crec crec" com si es trenques alguna cosa abans d'espetegar del tot... els meus favorits! :woohoo:

Després de la tempesta més forta ha continuat plovent moderadament durant una bona estona i fins ara, que pràcticament ja ha parat. Encara se'n veuen alguns llampecs, que denoten que tot i que la línea de precipitacions ja ha passat, la inestabilitat ha sigut molt acusada.

A l'hivern m'encanta el fred, la pluja d'anar fent i la neu, però a l'estiu la contrapartida a la calor i la xafogor són aquestes tempestes bestials... m'encanta quan se't van tirant a sobre amb un arcus enorme, uns llampecs continuats, uns trons cada cop més potents, un aire que no sap cap a on bufar, unes gotes enormes que inicien la pluja, els aiguats que cauen i les descàrregues elèctriques molt potents, així com el fresquet que es queda després de l'aiguat. Visca les tempestes d'estiu! :lol:

Bon seguiment!

Sant Vicenç de Castellet, poble situat al sud de la comarca del Bages, a 200msnm.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Sándor, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, Marc Blanes-Euskadi, josep m.pastor, cris de palau, gkar81, IgnasiBCN, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2015 07:05
gkar81
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1033
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #126172
Dons a castellgali el episodi ha donat un total de 32 mm temperatura actual 16.5c
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies SISCO BELIANES, TRAMONTANA, josep m.pastor, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2015 07:06
josep m.pastor
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6485
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #126173
bon día des del barri del coll-vallcarca, temperatura actual al mercuri de la pared del balcó 18,7º
i cel amb algul nuvol de las restas de las tempestas, otras al balcó de casa se esta de conya, feía
molts días que no baixavem del 23 o 24º, i que ens haviem oblidad del festival de trons llamps i
pluja. :P :P :P :P

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Andreu, TRAMONTANA, EnricT, cris de palau, gkar81, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2015 07:09
groucho-carmel
Senior Member
Senior Member
Missatges: 894
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #126174
Bon dia per fi un petac daigua amb cara i ulls, 15 mm i una temperatura de luxe de 18,8 ℃, ja no recordava lo que era baixar dels 20, paseu bon dia

Enviado desde mi HTC Desire 820 mediante Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies TRAMONTANA, EnricT, josep m.pastor, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda