01 Jul 2015 00:12
gracienc
Administrator
Administrator
Missatges: 2464
Més
Autor del tema
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #122599
Obrim nou tema, encetem mes. Que la sort ens acompany ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, maciudad, QuiQue, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, Pere, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Juancarlossoton, Jose, IgnasiBCN, bigxavi, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2015 00:16
Marc Gassó - Gràcia
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2232
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #122601
Bona nit i bona sauna!!!

Ara mateix:

26,7ºC
53%
1016,6 hPa.
0,0 mm.
3,1 km/h deuminutals de SW.

Torna a baixar la humitat i temperatura a l'alça... Això és inhumà, 30ºC dins de casa tinc... I la sortida de les 18h del GFS ÉS INFUMABLE :blink: :blink: :sick: :sick:

Bon seguiment!!!

Boig per la méteo des de ben petit. Meteoròleg a la RNA. Geògraf. Postgrau en Climatologia aplicada.

Observador méteo de:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, Juancarlossoton, Jose, IgnasiBCN, bigxavi, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2015 00:17
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 14673
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #122602
Bona nit!,

Dades a St. Feliu de Guíxols:

Temperatura: 24,1ºC
Humitat: 88%
Vent: Fluix, SSE (6Km/h)
Temperatura de xafogor: 33,2ºC
Punt de rosada: 22,0ºC
Pressió: 1017 hPa. (pujant)

Bon seguiment i fins demà!

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, QuiQue, TRAMONTANA, boira gebradora, Marc Gassó - Gràcia, Juancarlossoton, IgnasiBCN, bigxavi, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2015 00:18
gracienc
Administrator
Administrator
Missatges: 2464
Més
Autor del tema
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #122603
Vols dir que és infumable? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, QuiQue, TRAMONTANA, boira gebradora, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Juancarlossoton, IgnasiBCN, bigxavi, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2015 00:22 01 Jul 2015 00:22 per Marc Gassó - Gràcia.
Marc Gassó - Gràcia
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2232
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC- JULIOL 2015 #122604

Bé, tu t'acabaràs el paquet d'avui i com compris a granel el de tota la setmana... Jo si fos tu no miraria mapes durant un temps o acabaràs com una locomotora :lol: :lol: Jo com a molt em dono cops contra la paret i quedo tonto, així perdo els sentits i no pateixo calor : :evil: :evil: :lol: :lol:

Boig per la méteo des de ben petit. Meteoròleg a la RNA. Geògraf. Postgrau en Climatologia aplicada.

Observador méteo de:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, QuiQue, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, josep m.pastor, Juancarlossoton, Congost, Jose, IgnasiBCN, bigxavi, gracienc, Temps Al Temps
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda