01 febrer 2015 00:28
TRAMONTANA
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 10373
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106247
Buenas noches desde Calella de P., temperatura actual 5.1c, máxima 12.9°c, 75% humedad, 997 hpa, mestral 8 km/h y despejado.
Vaya mapas hay para el miércoles por la mañana, ojala no haya rebajas de ultima hora como ocurre siempre, pero esta vez no ocurrirá palabra de "SAPASTRA 2" :P :P . Buen seguimiento.

CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, Manel-hospitalet, Andreu, Valencia 2013, Superlopes, josep m.pastor, IgnasiBCN, manuel@debotigues.es, meteopineda
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2015 00:29
Jesus-teixonera
New Member
New Member
Missatges: 87
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106248
els ensembles marquen un del febrer mes freds desde que tinc memoria
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, TRAMONTANA, Valencia 2013, josep m.pastor, IgnasiBCN, meteopineda
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2015 00:31
Manel-hospitalet
Elite Member
Elite Member
Missatges: 4502
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106249
MAPA ACUMULACIÓN DE NIEVE DIMECRES,!!

AUNQUE SÓLO SEA 1CMT ME CONFORMO,!!! ;)

SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

LOVE SNOW❤️❤️❤️

AMOR DE MADRE❤️❤️❤️


Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, jpazorin, TRAMONTANA, Valencia 2013, josep m.pastor, Snowman, IgnasiBCN, manuel@debotigues.es, meteopineda
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2015 00:32
miquelat
membre boira
membre boira
Missatges: 185
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106250
ALLAUCAT EN PRE-ALERTA PEL FORT RISC D'ALLAUS
El risc d'allaus és molt elevat i continuarà així els pròxims dies. És 4 sobre 5 a l'Aran i Franja Nord Pallaresa, això significa que es poden desencadenar allaus de forma espontània a molts vessants i pràcticament a qualsevol orientació.
Moltíssima precaució, es recomana no sortir fora de les zones controlades per les estacions d'esquí.

Això va en defensa del que va comentar el Tomàs Molina, us passeu molt, i jo o se m'escapa una cosa o no entenc aquesta "cruzada" amb tot el que fa, però em sap greu que dia si, dia també, l'estigueu criticant moltes vegades sense raó.


També els temps dels diaris són ultra conservadors, que no us agradi el estil ho entenc, però no deixa de ser una persona que intenta fer la seva feina a la seva manera.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies MIKKEL GUINARDÓ, Manel-hospitalet, TRAMONTANA, Pere, Valencia 2013, josep m.pastor, IgnasiBCN, manuel@debotigues.es, Marc Casanova
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2015 00:35
IgnasiBCN
Elite Member
Elite Member
Missatges: 2599
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106251

Sí hi ha un bon tempestot a l'alçada de la Costa Brava. El Tesla Weather ja s'està posant les botes! :woohoo:
Clau secreta del consumidor no és vàlida a la configuració

Imatge de radar:



La temperatura de mica en mica aquí per meva zona (Llavaneres) va baixant. Ara mateix 7.3ºC.

Llocs on faig seguiment habitualment:
Barcelona, Barri de Sarrià (103 msnm)
Sant Andreu de Llavaneres (38 msnm)

"Es buen tiempo cuando en cada tiempo hace su tiempo"

Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manel-hospitalet, Andreu, TRAMONTANA, marc_rusi, Valencia 2013, josep m.pastor, manuel@debotigues.es, meteopineda
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda