31 Gen 2015 23:47
AlfredRodriguezPico
Administrator
Administrator
Missatges: 6724
Més
Autor del tema
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106214
Bona nit.

Iniciem aquesta nova entrada per fer el seguiment d'una important invasió d'aire fred que ens acompanyarà força dies. Comencem!

A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona la temperatura continua baixant. Ara 5,9º i 57% d'humitat amb vent del nord oest de 38 km/h amb cops de 61 km/h. Acusada sensació de fred. Cel quasi clar.

Bon seguiment!

Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, ADAM SABADELL, meteo vent, Ghibli, ivan montcada i reixac, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, ISITA, Aixa, Meteo_Gavà, EduCentelles, DavidSagrera, Ponce, Superlopes, josep m.pastor, mammatus, Artik, Glaciacion, IgnasiBCN, JOANNEVADADEL62, Marc Casanova, gebrada*
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2015 23:50
Ivan_Sbd
membre boira
membre boira
Missatges: 132
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106217
Pues vamos a ir pillando sitio, la temperatura está un poco estancada, no baja de 5,7ºC.

Desde Sabadell Nord a 220msnm.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, Ghibli, ivan montcada i reixac, TRAMONTANA, EnricT, Superlopes, josep m.pastor, alex-navas, gebrada*
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2015 23:51
Meteo_Gavà
membre boira
membre boira
Missatges: 167
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106218
Felicitats al Marc Gassó pel premi i a tu Aldred per fer possible aquesta plataforma de meteoadictes.
Tot esperant a dimarts, molt nerviós!!

Gavà, microclima del Baix Llobregat a 8 msnm!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, ivan montcada i reixac, TRAMONTANA, EnricT, josep m.pastor, alex-navas, gebrada*
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2015 23:53
MIKKEL GUINARDÓ
Senior Member
Senior Member
Missatges: 691
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106221
Dons aquí estem per viure una setmana històrica a ben segur... :P Mare meva quina diferència tan brutal amb l'hivern passat, ja ens mereixien un hivern com aquest.
Temp.: 6'1ºC

Salutacions i magnífic seguiment!

Barri del Guinardó (Barcelona) Carrer Cartagena, 110 metres.
Visca la Meteo!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manel-hospitalet, Ghibli, ivan montcada i reixac, SISCO BELIANES, Andreu, TRAMONTANA, EnricT, Meteo_Gavà, Superlopes, josep m.pastor, alex-navas, manuel@debotigues.es, gebrada*
El tema ha estat tancat.
31 Gen 2015 23:53
jordi-clot-bcn
membre boira
membre boira
Missatges: 294
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #106222
No se si seré el primer o no..
Deu n'hi do la quantitat de missatges que m'acabo d'empassar...casi una hora...sou grans!!!!
Felicitats, Marc!!! pel premi...i...felicitats, Alfred...no tinc paraules per expressar el que sento per a tu... Moltes gràcies per permtre'ns gaudir d'aquesta passió ben junts...el que comentaven uns companys abans...jo des de el 2009 no em cal mirar la previ de tv3. Aquest foro té tot el que tenia abans l'espai del temps de tv3....per mi es pioner en qualitat humana i científica...i...quina casualitat que va ser l'Alfred qui va portar la info de TV3 a uns límits mai pensats, i que sigui ell mateix qui porti el forum a aquells límits...
Ara, al Clot, 8.1 graus, 56% de humitat i 995.5 de pressió amb un cop de vent a les 21.09 de 38km/h

Bon seguiment, companys!!!

pd. Senyor Rusi, quin susto m'has donat quan has iniciat el carrussel d'apostes per mi....em conformo ara amb el teu pluvi (he retuitejat el teu tweet :P :P )
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, MIKKEL GUINARDÓ, Manel-hospitalet, Ghibli, ivan montcada i reixac, SISCO BELIANES, Andreu, TRAMONTANA, EnricT, Cruck, marc_rusi, Ponce, Superlopes, josep m.pastor, alex-navas, PILAR.RUBI, gkar81, Perez, IgnasiBCN, manuel@debotigues.es, Egarneu, Marc Casanova, gebrada*
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda