28 Gen 2021 15:07
xavier_bedoll
membre sol
membre sol
Missatges: 63
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - GENER 2021 #256959

Manel-hospitalet va escriure:

xavier_bedoll va escriure: Veient els mapes, i siguent realistes amb les situacions que cada any son mes habituals rebrem una bona gregalada mentres altres zones del mediterrani occidental rebran premi. Aquest hivern ja vam tenir la nostra oportunitat.
Tinc mes esperances en que març i abril carregui en cotes mitjanes altes el piri no beneficiat i regui be ek territori.
Ara a la Cerdanya la sensació es de març avançat

Dejemos los realismos para otra ocasión, los mapas son los reales a día de hoy, mañana quien sabe,

Pero si ahora pensamos en marzo que puede ser mejor, apaga y vamonos!!
:silly: !

Ei, no es pas la meva intenció fer polémica. Son 20 anys seguint models i xalant amb pastenagues que al final queden en coitus no interruptus, sino "se mira pero no se toca". La dinàmica es la que es, piri aragones occidental a rebentar, fronts escombrant la península d'oest a esta, i quan es donen les condicions al mediterrani van "de l'ebre cap al sud".
Soc el primer que vol veure panadella i eix transversal sota mig metre de neu, serralada litoral nevada i neu al piri que aguanti fins al juny. Pero ahir revisant models la percepció es aquesta, entrades curtes i ventades amb la grossa a 200km

Avià, 705 metres sota els contraforts del prepirineu
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, Manel Les Corts, francolino, josep m.pastor, Kalamot, Jaume_València, jordi roca, rickirlian, Xavib, Tebla
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2021 15:12 28 Gen 2021 15:16 per Manel-hospitalet.
Manel-hospitalet
membre ciclogènesi explosiva
membre ciclogènesi explosiva
Missatges: 3456
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - GENER 2021 #256960

xavier_bedoll va escriure:

Manel-hospitalet va escriure:

xavier_bedoll va escriure: Veient els mapes, i siguent realistes amb les situacions que cada any son mes habituals rebrem una bona gregalada mentres altres zones del mediterrani occidental rebran premi. Aquest hivern ja vam tenir la nostra oportunitat.
Tinc mes esperances en que març i abril carregui en cotes mitjanes altes el piri no beneficiat i regui be ek territori.
Ara a la Cerdanya la sensació es de març avançat

Dejemos los realismos para otra ocasión, los mapas son los reales a día de hoy, mañana quien sabe,

Pero si ahora pensamos en marzo que puede ser mejor, apaga y vamonos!!
:silly: !

Ei, no es pas la meva intenció fer polémica. Son 20 anys seguint models i xalant amb pastenagues que al final queden en coitus no interruptus, sino "se mira pero no se toca". La dinàmica es la que es, piri aragones occidental a rebentar, fronts escombrant la península d'oest a esta, i quan es donen les condicions al mediterrani van "de l'ebre cap al sud".
Soc el primer que vol veure panadella i eix transversal sota mig metre de neu, serralada litoral nevada i neu al piri que aguanti fins al juny. Pero ahir revisant models la percepció es aquesta, entrades curtes i ventades amb la grossa a 200km

Yo también llevo 20 años o más siguiendo pastenagues, (como dices tu)por ejemplo las que salian para el 8 de marzo del 2010

;) nunca hay que descartar nada, ara tu opinión tan respetable como la de los demás!!

SIEMPRE POSITIVO,!!!!!!❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️❄️

LOVE SNOW❤️❤️❤️

AMOR DE MADRE❤️❤️❤️

El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, Joan Manuel Cabezas, Manel Les Corts, francolino, ZOOROPA, josep m.pastor, Snowman, Kalamot, Todopc, Jaume_València, Segre, jordi roca, rickirlian, Tebla
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2021 16:00
ZOOROPA
membre boira
membre boira
Missatges: 439
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - GENER 2021 #256961
Jo el que no compro és aquesta història de la compensació, que perquè ja hem tingut unes 3 setmanes de cru hivern ja hem tingut la nostra ració aquest hivern.

Això és Meteo, la ciència del caos i aquí no hi ha res escrit ni res està demostrat, ni períodes de retorn ni compensació ni res per l'estil.

En un hivern podem tenir 2 o 3 períodes freds o molt freds perquè no ?, i també podem passar-nos 3 hiverns seguits amb zero patatero.

Jo a dia d'avui veig que les possibilitats de tenir una iruupción freda o onada de fred a partir del 5-6 de febrer van IN CRESCENDO .;)

Salut
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: jordi-clot-bcn, Manel-hospitalet, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, Manel Les Corts, francolino, josep m.pastor, Gratal, Snowman, Kalamot, Todopc, Jaume_València, Segre, jordi roca, rickirlian, Xavib, Tebla, xavier_bedoll
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2021 16:24
Jaume_València
membre neu
membre neu
Missatges: 1940
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - GENER 2021 #256962
Bona vesprada.

Al meu terrat a Picassent 21,9ºC. Al País Valencià la ponentà provoca temperatures descontrolades al sud, Alacant 29ºC, i al nord, Castelló, 28ºC.
Adjunts:
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: jordi-clot-bcn, Manel-hospitalet, Meteoguardiola, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, Manel Les Corts, francolino, ZOOROPA, josep m.pastor, Congost, Kalamot, Todopc, Segre, jordi roca, rickirlian, Tebla
El tema ha estat tancat.
28 Gen 2021 16:24 28 Gen 2021 16:24 per ferran1969.
ferran1969
membre boira
membre boira
Missatges: 302
Més
SEGUIMENT METEOROLOGIC - GENER 2021 #256963
Estic a 100% d'acrod amb tu Zooropa

La Palma de Cervello 130msnm
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: jordi-clot-bcn, Manel-hospitalet, TRAMONTANA, boira gebradora, Manel Les Corts, francolino, ZOOROPA, josep m.pastor, Snowman, Kalamot, Todopc, jordi roca, CARBO, rickirlian, Xavib, Tebla
El tema ha estat tancat.
Moderadors: jordi rocameteosantasusanna.infoSongokullunasallent