10 febrer 2021 09:26
NeuNiDo
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1040
Més
CANVI CLIMÀTIC #257635
Disculpes Joan no t´havia entés bè. I sembla que no hi haura siberiana ni entrada freda. Per la meva zona l´hivern esta quedan reduit al parell de setmanes amb fred intens que varem tenir i sense cap floquet; sens dubte no podrés aprobar aquest hivern per la meva zona. Masses colloneres i una zonal que no se si te a veure amb el CC o no però dona la sensaciò que cada cop es mes forta o les colloneres son mes virulentes, o tambè es molt possible que la dorçal africana a la nostra zona hagi pujat de latitud. En quant al "positivisme" hem penso que s´ha convertit en una mena "mundos de Yupi" d´estar tancant en una bombolla fora de la realitat; suposo que donar la espatlla a la realitat alguns els funciona; en fi cadascu que faci el que vulgui......

Sant Fost de Campcentelles zona Can Coromines (Valles Oriental). 55 msnm

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies SISCO BELIANES, Darth Maül, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2021 12:26
Darth Maül
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1896
Més
CANVI CLIMÀTIC #257644
Jo penso que s'ha sobrevalorat molt aquesta última entrada freda, en base a certs records de fred que s'han de matitzar per ser sèries molt curtes i per estar situats a llosc on es busca precisament això, acumulacions de fred. Segurament, la durada seria el més destacable, amb tres embats freds, però massa ventat, tant per temes sinóptics com catabàtics que ens han perjudicat per tenir glaçades. De fet, només dues gelades a Can Rull. En la meva opinió, la situació del febrer de 2018 va ser molt més interessant, amb fins a 4 glaçades i 3 dies amb neu vista (1 d'ells agafant).

Com diem, no podem atribuir-ho tot a l'escalfament global antropogènic, però jo tinc la sensació que el comportament de les masses d'aire és anòmal des de fa anys. Després d'una situació d'àrtica marítima com la que vam tenir la primera desena de desembre, teníem molts números per una bona situació retrògrada, cosa que no ha succeït al final.... podríem parlar de perquè costa tant tenir situacions retrògrades, però és un fet que cada cop costa més...



Estació: Oregon WMR300

I've run every red light on memory lane
I've seen desperation explode into flames
And I don't want to see it again.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies SISCO BELIANES, EnricT, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 febrer 2021 20:00
Glaciacion
Senior Member
Senior Member
Missatges: 835
Més
CANVI CLIMÀTIC #257658
Buenas tardes
Estoy de acuerdo con Alberto en que no se puede achacar al hombre al 100% todo el calentamiento del planeta.
Si sabeis de algun cientifico que diga que el hombre es el culpable al 100% del calentamiento del planeta os agradeceria que pusierais su nombre para poder leer su teoria.
Muchas gracias a todos.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, Darth Maül, Snowman, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2021 12:16
NeuNiDo
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1040
Més
CANVI CLIMÀTIC #257694

NO creo que haya que debatir nada aquí Manolo; por supuesto que el 100% no es debido a la actividad humana, nadie lo ha dicho. El tema es que la actividad humana es suficiente como para alterar gravemente el transcurso natural de los cambios climáticos y que a pesar de la evidencia científica todavía algunos siguen dudando.

Sant Fost de Campcentelles zona Can Coromines (Valles Oriental). 55 msnm

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies SISCO BELIANES, Darth Maül, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2021 19:53
Glaciacion
Senior Member
Senior Member
Missatges: 835
Més
CANVI CLIMÀTIC #257705
Hola Abel
Como nadie sabe decirme que tanto % es el causante de que la actividad humana produzca el calentamiento del planeta (porque hay causas naturales y la principal es el SOL) permiteme que siga dudando ,y no del calentamiento sino de quien lo causa.
Y algunos somos muchos mas de lo que tu te piensas que tenemos esa duda.
Un saludo a todos.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, Snowman

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokumeteopineda