11 Jun 2018 22:42
Quimet
membre boira
membre boira
Missatges: 140
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #207732

Penso com en Darth Maül, les dades poden ser d'utilitat a la comunitat i per a qui vulgui interessar-se. No obstant, ets molt lliure de fer el que et sembli millor però no estaria de més que a qui utilitza les teves dades també anomeni la font i el teu web.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies JOANPIERA, Darth Maül, Jose, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Ago 2018 20:34 13 Ago 2018 19:26 per ElTempsaOlot.
ElTempsaOlot
New Member
New Member
Missatges: 1
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #210663
.

El temps d'Olot i la Garrotxa al Twitter.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2018 08:17
bigxavi
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2493
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #213056
Bones

Aquest estiu vaig anar al Cap del Ginebrar sobre el Pla d'Anyella a buscar un búnquer que m'havien dit que es molt gran , quan era per allà dalt de lluny vaig veure una cosa estranya i em vaig acostar per veure que era i vaig trobar aquest pluviòmetre .



I em va vindre un dubte : ¿ Com es gestionava la informació d'aquest pluviòmetre ?

Està a un lloc accessible però des de la carretera hi ha gairebé mitja hora a peu i a la època que pertany no crec que hi hages cap sistema de transmissió de dades.

Dels meus temps mes muntanyers recordo que molt amunt del Puigmal també en hi havia un pluviòmetre com aquest.

Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, Darth Maül, IgnasiBCN, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2018 10:14
jordi roca
Moderator
Moderator
Missatges: 2849
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #213062
És un nivòmetre, Xavi, mesura els mm caiguts de tota la temporada un cop ja s'ha fos.
Avui en dia aquesta tecnología està més que superada, amb dades en temps real descarregades a la xarxa.
Però en els llocs remots sense corrent com els punts culminals hi continúa havent aquests aparells.
El que no sé es quí s'ocupa de pujar a la primavera a recollir les dades, les confederacions hidrogràfiques?, tot i que tampoc crec que els hi calgués avui en dia....

Salutacions!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, Darth Maül, IgnasiBCN, bigxavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Set 2018 11:17
bigxavi
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2493
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #213065
Gracies Jordi , jo creia que era un pluviòmetre .

A aquest no crec que hi pugi ningú a recollir dades , estava cosit a perdigonades i semblava que eren antigues.

Salut.

Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokumeteopineda