21 Maig 2017 15:09
RUFACA
New Member
New Member
Missatges: 63
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #179003
Hola.
El motiu del correu és per demanar-vos ajuda en la instal·lació de una estació meteo.
Volem instal.lar una Vantage-pro2 en una finca, i poder veure les dades desde casa o qualsevol dispositiu, o inclús penjar-les a la nostra web possibilitant tenir un espai meteo a la mateixa.
Els problema és que la finca està de nostra casa a 3 km, i voldria saber com es podria fer.
Agraïm el vostre temps per tal de facilitar-nos una sol.lució
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

30 Ago 2017 11:59
qwerty
New Member
New Member
Missatges: 43
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #183012
Buenos dias a

lguien me podria aconsejar de como funciona esta estacion estoy pensando en comprarla o me aconsejais otra marca o modelo mi predupuesto esta en unos 100-139€

Artigues BADALONA
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Jose

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Maig 2018 01:50 02 Maig 2018 01:51 per meteosat71.
meteosat71
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2227
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #205859
Rufaca, posa't en contacte amb en Riddle del fòrum patim la meteo que té una estació meteorològica al pol fred de Vallgorguina. Això si hauràs d'invertir força diners. En Riddle té com a nom real Marc Llach.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, Jose, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2018 01:24
meteositges
New Member
New Member
Missatges: 1
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #207610
Hola a tothom.

Jo tinc un dilema: si connectar o no a la xarxa internet la meva Davis. Es que començo a estar cansat que les meves dades s'utilitzin per a hotels, restaurants, platges, organismes oficials, etc de la meva població o comarca.
Fins ara la tenia connectada i cada hora sortien a Twitter les dades en una piulada. I com que he hagut de canviar tots els sensors de la Davis (el ISS sencer), m'estic plantejant si només "gaudir-la" jo o seguir compartint.
Això sí: a Weatherlink està en marxa les 24h del dia, però això la "gent normal" no ho troba.

Què faríeu vosaltres? Ús privat o ús compartit?

Qualsevol opinió serà molt benvinguda.

Gràcies i una salutació.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies JOANPIERA, EnricT, Darth Maül, Jose, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jun 2018 14:09
Darth Maül
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1896
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #207630

Només per la pasta que t'ha costat el WL.... :lol: :lol:
Be, en la meva opinió, les dades son valioses per la comunitat... si te la utilitza un hotel, no sé, a mi no m'afectaria tant, però si tinc clar que amb els anys, aquestes dades públiques ens serveixen d'estudi a molts de nosaltres. En tot cas,es tracta d'una decisió molt personal. Si et molesta que les utilitzin, està clar que estàs en el teu dret per deixar de publicar-les...



Estació: Oregon WMR300

I've run every red light on memory lane
I've seen desperation explode into flames
And I don't want to see it again.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies JOANPIERA, EnricT, Jose, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokumeteopineda