12 febrer 2017 20:15
Parera37
New Member
New Member
Missatges: 26
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #174475
Hola!Tinc dues estacions metereològiques. Una Oregon WRM200 a el Papiol a casa muns pares que sempre ha funcionat força bé, però ara al baixar les dades amb el Cumulus , s'interrumpeix moltes vegades i es perden dades d'alguns dies. Hem recomaneu algun programa millor? Tenia aquest perque era clar,senzill i barat?

I pel que fa a la meva que tinc a Molins de Rei, la Oregon WRM300 que em vaig comprar fa 1 any, porta un programa per baixar les dades de la propia Oregon que no serveix per res...... Hi ha alguna versió compatible amb aquest model d'estació? He vist que el Weather Display em sembla però es una mica complexa oi?

Gràcies i Salutacions!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, Jose, IgnasiBCN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 febrer 2017 20:49
Parera37
New Member
New Member
Missatges: 26
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #175165
Algú hem pot assessorar?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, IgnasiBCN

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

25 febrer 2017 02:19
IgnasiBCN
Elite Member
Elite Member
Missatges: 2599
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #175182

Contacta amb en Marc_Rusi ell segur que et pot ajudar www.astromet.es/ca_ES

Llocs on faig seguiment habitualment:
Barcelona, Barri de Sarrià (103 msnm)
Sant Andreu de Llavaneres (38 msnm)

"Es buen tiempo cuando en cada tiempo hace su tiempo"

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2017 11:28
NeuNiDo
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1040
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #175715
Bones ¡¡

A veure si algu ho sap contestat tot i que es difícil de contestar la pregunta crec.

Tinc una Davis vantage vue amb la seva consola i m´agradaria tenir una iss vantage pro2 que funciona amb la mateixa consola que la Vue (no tinc intenciò de possar mes sensors ni puc ferho) i havia pensat amb la versió que té autoaspiració; val la pena gastar una mica mes?, seria per major precisió; he llegit que pels díes assolellats i en calma si pot marcar 0´5-1ºC de menys, es així?; però i les tempes mínimes. He llegit que de nit l´aspirador funciona molt menys però sembla que encara aspira una mica d´aire, no farà aixó pujar la tempe?, es pot apagar totalment de nit. Pot ser si es pot fer si val la pena si puc gratar una mica mes de precisió diurna però ¡que no hem toqui la minima ¡¡¡ :whistle:

Ja hem direu si algu sap algo ;)

Sant Fost de Campcentelles zona Can Coromines (Valles Oriental). 55 msnm

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Mar 2017 23:59
Parera37
New Member
New Member
Missatges: 26
Més
INSTRUMENTAL METEOROLÒGIC #176301
Ja vaig parlar amb astromet i molt bé. Algú sap si és normal que amb la Oregon Wmr200 i utilitzant el cumulus de software quan baixo les dades al Pc s'em tallA constantment.... Hi algun software que vagi millor?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokumeteopineda