03 febrer 2020 20:24 03 febrer 2020 21:44 per Manel Les Corts. Raó: Lapsus
Manel Les Corts
membre boira
membre boira
Missatges: 240
Més
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #240801
Enhorabona Meteosantasusanna, de debó, excel.lent presència, moderna i agil. Com tot, necessita un rodatge per part de tots.
Per si et serveix, m'ha costat trobar el lloc per introduir la contrasenya, potser hauria d'estar més visible.

Manel
Barcelona (Les Corts)
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: SISCO BELIANES, meteopineda, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 febrer 2020 20:54
meteopineda
membre ciclogènesi explosiva
membre ciclogènesi explosiva
Missatges: 3465
Més
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #240804
Bona nit Manel, l'enhorabona és pel nostre tècnic informàtic Otmar-meteosantasusanna, per la meva part només sóc un més, d'aquesta gran família que formem part del fòrum..

Potser seria millor que els mapes que penjem fossin un xic més grans, és una opinió personal.. les funcions diverses del nou format ja les anirem descobrint amb els pas dels dies..
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: Manel Les Corts, meteosantasusanna.info, jordi roca

03 febrer 2020 21:48
Manel Les Corts
membre boira
membre boira
Més
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #240810
Gràcies Meteopineda, ha estat un lapsus, amb tot també et mereixes el nostre reconeixement per les teves previsions i aportacions, no és la primera vegada que escric aqui que deus tenir connexió amb sant Pere!

Manel
Barcelona (Les Corts)
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: meteopineda, jordi roca

04 febrer 2020 01:12
meteopalamós
membre neu
membre neu
Missatges: 1366
Més
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #240820
Som molts que mirem el fòrum des del navegador del mòbil i ha quedat molt més modern! Enhorabona pels qui ho tiren endavant, bona feina!

Però hi veig una cosa que crec que cal comentar (sempre parlant des del mòbil): Masses coses al entrar a un post (qui ha donat les gràcies, firmes, usuari...) i a vegades costa trobar el missatge que volem llegir. Si hi hagués la opció d'eliminar "qui ha donat gràcies" i les firmes, seria tot molt més fàcil i intuïtiu de llegir. Exemple: que només es pogués veure usuari/avatar/missatge.

Gràcies.
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: meteosantasusanna.info, jordi roca

04 febrer 2020 16:01
bigxavi
membre neu
membre neu
Missatges: 1785
Més
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #240851
En primer lloc agrair la feina en el re-disseny del fòrum , només voldria comenta que m'ha costat força trobar com fer el login , no hi ha cap indicació he tingut que la petita icona que surt a la barra superior es per fer el login , m'ha calgut anar clicant per tot arreu fins que ho he trobat.

Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: Manel Les Corts, jordi roca

26 Maig 2020 19:37
Manel Les Corts
membre boira
membre boira
Més
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #245228
Reporto un problema que m'ha impedit participar en el fòrum des de fa tres setmanes. De cop em va ser impossible accedir al fòrum, ja que des de la tablet (Samsung) no surt el logo per poder identificar-se (Foto 1), sembla que per problemes d'adaptació de la web a certs formats. La meva forma d'accedir des de la tablet era mitjançant l'enllaç "entrar" que hi ha al final de cada comentari (Foto 2), doncs bé, aquest enllaç està trencat i no permet l'accés (Foto 3).

Manel
Barcelona (Les Corts)
Adjunts:
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: meteosantasusanna.info, jordi roca

27 Maig 2020 05:31
jordi roca
Moderator
Moderator
Missatges: 1967
Més
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #245239
Bon dia Manel, n'informo a l'Otmar!
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: Manel Les Corts, meteosantasusanna.info

27 Maig 2020 13:14
meteosantasusanna.info
Moderator
Moderator
Missatges: 667
Més
Autor del tema
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #245254
Moltes gràcies per la reportació del Problema. Ho acabo de solucionar. Em podrieu confirmar si s'ha solucionat?

Bon Seguiment

El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: jordi roca

27 Maig 2020 16:15 27 Maig 2020 16:17 per Andreu.
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 10057
Més
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #245256
Hola Otmar!,

Aprofitant que estàs pendent de la resposta… Et comento que he cambiat fa uns dies de "rang o tipus de menbre" en arribar a la xifra de 10000 missatges. El nom de rang ha canviat, però no hi ha imatge associada, suposo perquè no es va pensar en un principi.

Abraçada,
Andreu.

27 Maig 2020 16:31
meteosantasusanna.info
Moderator
Moderator
Missatges: 667
Més
Autor del tema
PROBLEMES I SUGGERENCIES relacionats amb el NOU DISSENY DEL FÒRUM! #245258
Hola Andreu,
No es que estigui sempre pendent pero gràcies als companys de Moderació doncs entre un i altre anem veient i m'informen.
Preng nota de la teva sugerencia. Es tracta però d'un tema mes aviat estètic (no d'urgencia) pel que podria demorar una mica la resolució.
Gràcies per la comprensió!
Bon seguiment

El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: Andreu, jordi roca

Moderadors: meteosantasusanna.infoSongokujordi roca