12 Ago 2020 08:47
Q - Vilanova i la Geltrú
membre boira
membre boira
Missatges: 298
Més
Miscel·lània #247784

jordi roca va escriure:

Q - Vilanova i la Geltrú va escriure: Bona nit,

Algú del forum expert en aranyes ?

Aquesta ha aparegut al pati de casa fa uns dies i em preocupa una mica, ja que està creixent força....A casa tenim nens petits i em fa por que sense voler prenguin mal...

Gràcies !

Es una aranya de jardí!, igual que les aranyes tigre són totalment inofensives!
Te la pots posar a la mà i tranquil que no et picarà pas!
No estan dissenyades per a picar com a defensa.
No et preocupis pels fills!.
Observeu-la conjuntament, d'aquí a un mes segurament començarà a fer capolls amb ous (que neixerien l'any que ve).
El que sí pots fer és traslladar-la a lloc fora de l'abast dels nens.

Bon dia,

I moltes gràcies Jordi, per l'explicació ! Em maravella el teu gran coneixement de la natura, sempre tens una resposta per a tots en aquest aspecte !!
Seguiré les teves recomanacions perqué estiguin mes tranquils a casa.

Gràcies de nou i salutacions !

Q
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: Meteoguardiola, EnricT, IgnasiBCN, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Ago 2020 19:39
èric97
membre boira
membre boira
Missatges: 280
Més
Miscel·lània #248255
Com he dit en l'apartat SEGUIMENT METEOROLÒGIC, volia parlar sobre la Festa Major de Vilafranca del Penedès de l'any 1996, us deixo el vídeo de la tronada del 29 d'agost de 1996 a les 12 del migdia sota la pluja i la gent amb paraigües:

I la diada de Castellera de Sant Fèlix, el 30 d'agost de 1996, que es va haver d'aturar una bona estona per culpa de la pluja:

Sembla que dissabte, que finalment la tronada de les 12 del migdia es farà, podria tornar a ser sota la pluja, com l'any 1996... A més, aquell any aquells últims dies d'agost les temperatures van ser pròpies d'octubre, amb una tardor molt avançada. Si tingués dades d'aquell any potser no es donaria el récord de fred aquest cap de setmana.

Per últim, us deixo la previsió meteorològica del a Vanguardia del 29 d'agost de 1996:
hemeroteca.lavanguardia.com/preview/1996...f.html?search=lluvia
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: Meteoguardiola, EnricT, IgnasiBCN, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: meteosantasusanna.infoSongokujordi roca