19 Gen 2021 21:25
jordi roca
Moderator
Moderator
Missatges: 2849
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #256562

Cal una actualització del sistema, l'Otmar ja hi està al darrera, també podríem tornar a tenir els correus personals.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Andreu, EnricT, bigxavi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2021 13:51
xavier.guissona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6256
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #256733
Bon dia Jordi

Tú que ets expert en botànica : quins arbres autòctons d'aqui (zona Segarra) puc plantar en forma de estaques o esqueixos : aqui abundant els lledoners i el roure de fulla petita aixi com alzines negres (crec)..sé que els salzes i les pollancres si que prosperan plantant una seva branca ..jo ho he fet a Guissona..però sé que son arbres de ribera i necessitan molta aigua...lledoners i roures,son possibles amb aquest sistema ?

Sant Guim de la Plana es troba situat al centre de la Segarra, a 556 mtrs sobre el nivell del mar.
www.facebook.com/pages/Camps-de-La-Segar...0449069816151?ref=hl
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Gen 2021 20:58
jordi roca
Moderator
Moderator
Missatges: 2849
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #256747

Bona nit, els arbres que menciones no funcionen per estaques. Només els de ribera.
Ón els vols plantar?
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, josep m.pastor, xavier.guissona

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Gen 2021 13:19
xavier.guissona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6256
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #256776
..no així res...els volia plantar als voltants de la casa..no està precisament al fons d'una vall o fondalada on passi aigua subterrànea..tot i que ,com ja saps,a la mínima que plou..sota el celler ,les roques ja ho denoten..merci per la consulta !

Sant Guim de la Plana es troba situat al centre de la Segarra, a 556 mtrs sobre el nivell del mar.
www.facebook.com/pages/Camps-de-La-Segar...0449069816151?ref=hl
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, josep m.pastor, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 Gen 2023 18:20 19 Gen 2023 18:21 per Andreu.
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 14674
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #277337
Bona tarda!,

M'agradaria comentar a veure si és possible que modifiqueu els banners publicitaris de la capçalera del fòrum, perquè tot quyeda molt avall. Seria qüestió de triar el format HORITZONTAL, no el vertical que hi ha ara. De fet, al peu del fòrum ja els teniu així. Respecto molt que posseu anuncis, ja que són necessaris pel manteniment del fòrum. Jo fa anys vaig administrar un de televisió per satèlit i sé el que és.
Moltes gràcies!

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, meteosantasusanna.info, josep m.pastor, meteopineda, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokujordi rocameteopineda