19 Gen 2020 19:54
josep m.pastor
membre tornado
membre tornado
Missatges: 5742
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #239594

meteosantasusanna.info va escriure: Comencem a eliminar missatges que no donen informació valiosa per els usuaris del fòrum. Hem avisat reiteradament!

Noms i un puny de mà no aporten cap informació!

Si us plau intentem ser curosos aquests dies. Som 4 Moderadors vetllant per que es cumpleixin les normes!

DEIXEM JA LES DISCUSSIONS SOBRE LES COTES DE NEU!!! DEMÀ HO VEUREM QUE ACABRÀ PASSANT!

Em sembla que no va fi el salt de página, em surt dues vegadas responder tema página 118

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: jordi-clot-bcn, boira gebradora, IgnasiBCN, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2020 13:03
ErnestBcnPnd
membre boira
membre boira
Missatges: 529
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #239723
Bon dia, algu sap si hi ha algun canal de Telegram per seguir en paralel els seguiments? Crec que estaria bé també.... per no colapsar tot aixo de fotos i videos.

Barcelona (Sagrada Familia-Monumental (21 msnm))
Pineda de Mar (25 msnm)
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: IgnasiBCN, jordi roca

21 Gen 2020 15:39
IgnasiBCN
membre ciclogènesi explosiva
Missatges: 2561
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #239950

ErnestBcnPnd va escriure: Bon dia, algu sap si hi ha algun canal de Telegram per seguir en paralel els seguiments? Crec que estaria bé també.... per no colapsar tot aixo de fotos i videos.

Sí existeix algún canal al telegram i inclós hi ha uns quants grups de méteo al whatsapp, al facebook i hi ha molta gent que comparteix fotos i vídeos per les xarxes socials (facebook, twitter i instagram). Jo personalment utilitzo força el twitter per fer seguiment méteo, per seguir l'actualitat és una bon mitjà. Al whatsapp i al telegram estic a algun grup méteo, però amb tants missatges que es generen al final no dono a l'abast de mirar-los i llegir-los tots! :lol:

També estic a algun grup de méteo al facebook però no hi tinc constum d'entrar-hi, com he dit abans per fer seguiment utilitzo força més el twitter, el fòrum del Picó i de tant en tant vaig fent una ullada als grups de whatsapp.

Llocs on faig seguiment habitualment:
Barcelona, Barri de Sarrià (103 msnm)
Sant Andreu de Llavaneres (38 msnm)

"Es buen tiempo cuando en cada tiempo hace su tiempo"

El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: ErnestBcnPnd, jordi roca

01 febrer 2020 11:02
Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona
membre tornado
membre tornado
Missatges: 5002
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #240672
Hola! Comentari respecte la publicitat.

Abans sortir la publi abaix o a un costat, la tancava i prou. Ara no para de sortir, no se si només em passa a mi o és que ara és així.

Entenc que la publicitat és necessària per al funcionament del Fòrum però és una mica molest que surti cada dos per tres doncs tapa part de la pàgina on s'escriuen els missatges i haver de tancar-la diverses vegades és una mica molest.

Palazuelos de Eresma, Segovia 1086 msnm a la falda de la Sierra de Guadarrama.

Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: jordi roca

01 febrer 2020 14:32
JOAN-ESCLANYÀ-
Missatges: 3810
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #240684
Hola gent, no pensava escriure en aquest apartat, pero veureu, em sembla be que elimineu o crideu l'atenció a comentaris de queixes, que al meu poble no ha plogut, que quina caca d'hivern o tardor..., que sempre se'n van les entrades fredes a l'est d'Europa, molt be, d'acord, pero d'aqui a no deixar fer un comentari ironic, ni que sigui per trencar l'avorriment, ho trobo excesiu.
Be, son les normes i s'han d'acatar.
No sabeu lo que pateixo, no em coneixeu, pero, si em deixes anar ja m'haurieu fotut fora, sort que l'edad et modera tot. :lol: :lol: :silly: :silly: ;)
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, Andreu, jordi roca

16 Mar 2020 16:31
SISCO BELIANES
Missatges: 3606
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #242342
Bona tarda.

No sé si va aquí això però no se on preguntar-ho. El meu fill gran que ara viu a Espierba (Vall de Pineta) i un bon aficionat a tot lo que sigui méteo va registrar-se aquí al forum a finals de febrer i avui m'ha dit que encara no li heu acceptat la petició tot i haver rebut un correu dient que s'havia registrat correctament i que faltava activar el compte per part de l'administració. Ha provat d'entrar algunes vegades per posar algun comentari pero li surt que no te el compte activat. A veure si algun dels moderadors hi podeu fer alguna cosa. Gràcies per endavant.

Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
Precipitació Belianes:
2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm.

Precipitació 2020: 418 mm.

16 Mar 2020 20:00
jordi roca
Moderator
Moderator
Missatges: 2136
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #242357

SISCO BELIANES va escriure: Bona tarda.

No sé si va aquí això però no se on preguntar-ho. El meu fill gran que ara viu a Espierba (Vall de Pineta) i un bon aficionat a tot lo que sigui méteo va registrar-se aquí al forum a finals de febrer i avui m'ha dit que encara no li heu acceptat la petició tot i haver rebut un correu dient que s'havia registrat correctament i que faltava activar el compte per part de l'administració. Ha provat d'entrar algunes vegades per posar algun comentari pero li surt que no te el compte activat. A veure si algun dels moderadors hi podeu fer alguna cosa. Gràcies per endavant.

Bona nit, Cisco, em diu l'Otmar que ja l'ha activat!

Salutacions!
El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: SISCO BELIANES

17 Mar 2020 23:15
SISCO BELIANES
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #242409

jordi roca va escriure:

Salutacions!

Bona nit.

Continua sense poguer publicar cap comentari, m'ha enviat una captura de pantalla amb l'error que li surt , a veure si hi podeu fer algo.

Precipitació Belianes:

Adjunts:

19 Mar 2020 17:17
meteosantasusanna.info
Moderator
Moderator
Missatges: 684
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #242453

SISCO BELIANES va escriure:

jordi roca va escriure:

Salutacions!

Bona nit.

Continua sense poguer publicar cap comentari, m'ha enviat una captura de pantalla amb l'error que li surt , a veure si hi podeu fer algo.

Bona tarda,

He revisat la compte i hi havia un paràmetre mal posat. Podries comprovar si ara li funciona si us plau?

Salutacions

Otmar

El(s) següent(s) usuari(s) han donat les gràcies: SISCO BELIANES, jordi roca

22 Mar 2020 20:35 22 Mar 2020 20:37 per SISCO BELIANES.
SISCO BELIANES
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #242590

meteosantasusanna.info va escriure:

SISCO BELIANES va escriure:

jordi roca va escriure:

Salutacions!

Bona nit.

Bona tarda,

He revisat la compte i hi havia un paràmetre mal posat. Podries comprovar si ara li funciona si us plau?

Salutacions

Otmar

Bona nit.
Doncs es veu que que no li funciona ni amb el mòbil ni amb l'ordinador, li continua passant exactament el mateix. M'ha dit que li sap greu però que ho deixem estar si no en podem sortir.
Tot plegat es força estrany ja que avui mateix he vist un nou usuari que ha publicat el seu primer missatge.

Gràcies per intentar-ho i per totes les molesties que us heu pres, llàstima perqué després de molts anys seguint el forum ara que s'havia decidit a participar no hi ha manera.

Salutacions.

Sisco.

Precipitació Belianes:

Moderadors: meteosantasusanna.infoSongokujordi roca