19 Gen 2020 19:54
josep m.pastor
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6483
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #239594

Em sembla que no va fi el salt de página, em surt dues vegadas responder tema página 118

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, boira gebradora, IgnasiBCN, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

20 Gen 2020 13:03
ErnestBcnPnd
Junior Member
Junior Member
Missatges: 535
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #239723
Bon dia, algu sap si hi ha algun canal de Telegram per seguir en paralel els seguiments? Crec que estaria bé també.... per no colapsar tot aixo de fotos i videos.

Barcelona (Sagrada Familia-Monumental (21 msnm))
Pineda de Mar (25 msnm)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies IgnasiBCN, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

21 Gen 2020 15:39
IgnasiBCN
Elite Member
Elite Member
Missatges: 2599
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #239950

Sí existeix algún canal al telegram i inclós hi ha uns quants grups de méteo al whatsapp, al facebook i hi ha molta gent que comparteix fotos i vídeos per les xarxes socials (facebook, twitter i instagram). Jo personalment utilitzo força el twitter per fer seguiment méteo, per seguir l'actualitat és una bon mitjà. Al whatsapp i al telegram estic a algun grup méteo, però amb tants missatges que es generen al final no dono a l'abast de mirar-los i llegir-los tots! :lol:

També estic a algun grup de méteo al facebook però no hi tinc constum d'entrar-hi, com he dit abans per fer seguiment utilitzo força més el twitter, el fòrum del Picó i de tant en tant vaig fent una ullada als grups de whatsapp.

Llocs on faig seguiment habitualment:
Barcelona, Barri de Sarrià (103 msnm)
Sant Andreu de Llavaneres (38 msnm)

"Es buen tiempo cuando en cada tiempo hace su tiempo"

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies ErnestBcnPnd, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2020 11:02
Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 5311
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #240672
Hola! Comentari respecte la publicitat.

Abans sortir la publi abaix o a un costat, la tancava i prou. Ara no para de sortir, no se si només em passa a mi o és que ara és així.

Entenc que la publicitat és necessària per al funcionament del Fòrum però és una mica molest que surti cada dos per tres doncs tapa part de la pàgina on s'escriuen els missatges i haver de tancar-la diverses vegades és una mica molest.

Espirdo, Segovia 1075 msnm

Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 febrer 2020 14:32
JOAN-ESCLANYÀ-
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 5135
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #240684
Hola gent, no pensava escriure en aquest apartat, pero veureu, em sembla be que elimineu o crideu l'atenció a comentaris de queixes, que al meu poble no ha plogut, que quina caca d'hivern o tardor..., que sempre se'n van les entrades fredes a l'est d'Europa, molt be, d'acord, pero d'aqui a no deixar fer un comentari ironic, ni que sigui per trencar l'avorriment, ho trobo excesiu.
Be, son les normes i s'han d'acatar.
No sabeu lo que pateixo, no em coneixeu, pero, si em deixes anar ja m'haurieu fotut fora, sort que l'edad et modera tot. :lol: :lol: :silly: :silly: ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, Andreu, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokujordi rocameteopineda