27 febrer 2019 14:46
jordi roca
Moderator
Moderator
Missatges: 2853
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #225196

Intentem redactar-les ara, si entres a "inici" hi ha una referència bàsica al respecte.
Entre tots ens en sortirem! ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies josep m.pastor, bigxavi, Danimar

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2019 07:07
bigxavi
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2495
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #225670
Bon dia

Darrerament m'estic trobant en que quan acabo d'escriure un missatge i es el primer d'una pagina nova no es veu i no hi puc accedir fins que algú ha escrit un altre missatge , a l'enllaç que hi ha al darrer missatge si que surt el meu missatge però si hi clicko em porta al primer missatge de la pagina anterior.

Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, Danimar, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

07 Mar 2019 22:54
Let it Snow !!
membre boira
membre boira
Missatges: 204
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #225708
Hola!

Des de fa uns dies sempre em passa que tot i que m'he desconnectat del fòrum clicant a "sortir", l'endemà quan em torno a connectar em diu que la meva sessió ha expirat, com si no m'hagués desconnectat, i em fa tornar a introduir usuari i contrassenya. Abans no em passava, bé només passava quan m'oblidava de clicar al "sortir" :P .

Que ho podríeu arreglar? Es que es fa una miqueta pesat...

Merci :) .
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, bigxavi, Danimar, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

08 Mar 2019 18:42
meteosantasusanna.info
Administrator
Administrator
Missatges: 821
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #225744
Bones,

Som conscients del problema i hi estem treballant. Demanem disculpes. Esperem trobar l'origen del problema ben aviat. Si algú te experències amb el Joomla i té alguna pista es pot posar en contacte amb mi per missatge privat. Gràcies


Web Oficial www.meteosantasusanna.info | Webcam
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, Jose, bigxavi, Danimar, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2019 13:22
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 14749
Més
QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! #225829
Hola,

Crec que faig referència al mateix problema que ha comentat fa dos respostes el company "bigxavi". Fins fa poc, aquest problema es donava quan hi havia més de 100 respostes en el fill i s'anava complicant fins el punt que la nova pàgina sortia a partir del quart missatge. El mes passat semblava solventat el problema, crec que no es va donar; però aquest mes apareix pràcticament des del principi. Ara mateix està passant amb poc més de 40 respostes.


Salutacions.

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies EnricT, bigxavi, Danimar, jordi roca

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

Moderadors: Songokujordi rocameteopineda