30 Jun 2014 23:44
Bartu
Administrator
Administrator
Missatges: 195
Més
Autor del tema
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2014 #79706
Bona nit! Continuem aquí el seguiment de juliol. Gràcies!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, meteo vent, TRAMONTANA, canportabella, Superlopes, josep m.pastor, Vallforners
El tema ha estat tancat.
30 Jun 2014 23:46 30 Jun 2014 23:47 per Andreu.
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 14762
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2014 #79708
Prime!! :cheer:

Bona nit!,

Dades a St. Feliu de Guíxols:
Temperatura: 21,4ºC
Humitat: 69%
Vent: En calma.
Punt de rosada: 15,5ºC
Pressió: 1015 hPa.
Precipitaició del mes de juny: 19mm

Bon seguiment i fins demà!

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, canportabella, JOAN-ESCLANYÀ-, Superlopes, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Jose, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2014 00:00
jaumealegre
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1052
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2014 #79709
Bona nit des d'Almoster.

Segon!!

La jornada d'avui ha vingut marcada pel cel serè durant el matí, però amb la presència de núvols mitjos i baixos de cara a la tarda. Les temperatures han experimentat canvis, donant-se valors més baixos, amn una mínima que ha baixat fins els 14.7ºC, però la màxima ha estat de 25.3ºC. Actualment tenim 18.5ºC, i la humitat és del 85%.

Us deixo tres fotos.

Aquesta mostra els núvols fantasmagòrics que han aparegut a la tarda, i que s'han vist des d'Almoster.



I aquestes dues són per veure l'ambient que hi havia avui a la tarda a Salou, juntament amb la posta de sol.




www.meteopicarany.blogspot.com
Twitter: @jaumealegre
Picarany, 507,3 mm (2011-2015).

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Sándor, ADAM SABADELL, maciudad, meteo vent, meteoboig, Manu_collbató, TRAMONTANA, canportabella, Pere, DavidSagrera, Superlopes, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Jose, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2014 00:07
meteo vent
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1109
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2014 #79710
hola i molt bona nit a tothom desde Sant Boi:

temp...24.8ºC.
humedad 57%.

quisiera comentaros muchas cosas, pero no tengo tiempo, ni pretendo ser pesado.

en la tarde de hoy eh divisado nubes lenticulares por la costa al norte de Barcelona, que de momento no han pasado de hay.

sea lo que sea, el jueves veo movimiento tempestuoso por el extremo nor-este de Cataluña.

hormigueros: no sabría como calificar lo que a día de hoy estoy viendo en ellos. :huh: la cuestión es que de nuevo me encuentro en una fase desconocida de composición de los hormigueros al menos por la zona donde yo vivo.

están sacando una arenilla muy fina y del color de la arcilla. no hay montículos de arena, casi todos son planos y muy dispersos. y otros siguen en las labores de buscar brancas muy finas de espigas.

mis conclusiones es la siguiente;
por un lado, estoy entre 2 aguas sobre lo que a mi parecer puede ser el mes de julio que extremamos en unos minutos.

yo a titulo personal, y siempre sacando la mejor de mis lecturas posibles sobre los hormigueros, me inclino a pensar que Julio va a ser muy generoso en lluvias sobre todo entre los días 11 al 26.
veo que en el margen de estos 15 días, podremos ser muy regados y perjudicados llegados el caso de que se cumpliera mis lecturas.

yo sigo viendo una "posible" incursión de primera categoría tratándose de las fechas en las que ya estaremos, que provocaría un inusitado destemple acusado de la atmosfera en el cuadrante nor-este peninsular incluyendo la parte del Cantábrico mas oriental.

puede que no fuere la ultima incursión de aire frio del verano, pero si que la de estas fechas la veo mas pronunciada que las anteriores y posibles sucesivas.

(- ***posible cotas de nieve en el pirineo Aragonés y Catalán inferiores a los 2000m.*** -) que de ser así, para ser un mes de Julio... de u ni do.

aquí y ahora os acabo de compartir lo que yo veo para el mes que estrenamos ahora.

en el tema de las lluvias, estas se presentarían muy irregulares y en forma de turbonadas haya donde toque.

p.d.; no os lo toméis al pie de la letra.

el tiempo tiene la ultima palabra y lo iremos siguiendo todos juntos.

molt bon seguiment a tothom!!.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, ADAM SABADELL, maciudad, meteoboig, Manu_collbató, TRAMONTANA, EnricT, canportabella, DavidSagrera, Superlopes, josep m.pastor, Jose, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2014 07:29
bigxavi
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2495
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2014 #79716
Bon dia a tothom

Dades d'avui a les 6AM a Torrelles

Temperatura 19º
Humitat 91%
Pressió 1013.9hPa

Cel molt tapat i fosc.

Benvingut OscarEixample

Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, EnricT, canportabella, OSCAR EIXAMPLE, DavidSagrera, josep m.pastor, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda