01 Maig 2014 00:41
SISCO BELIANES
Elite Member
Elite Member
Missatges: 3681
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 #74248
Bona nit.

Per aquí tranquilitat i bons aliments, cel amb alguns núvols i una temperatura de 15°C, 1011 hPa de pressió.

Com diu en meteoboig al maig cada dia un raig, però per aquí no serà així, el que segur que tindrem aquest primers dies serà vent, per variar es clar.

Bon seguiment.

Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
Precipitació Belianes:
2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies maciudad, Manu-BDN, meteoboig, QuiQue, Andreu, TRAMONTANA, Gratal, Glaciacion, Vallforners, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
01 Maig 2014 01:20 01 Maig 2014 01:54 per Darth Maül.
Darth Maül
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1896
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 #74249
Bona nit,
Encetem nou mes a veure que tal es comporta. Al gener, vaig deixar les dades mitjanes donades per la meva PCE FWS20, avisant que les dades tenien la pega, de les temperatures màximes poc fiables. Be, li he construït una garita de protecció del sensor, i les màximes a falta de la prova de foc de l'estiu, donen la talla, ara em fallen les mínimes, una mica altes, i no tinc ni idea de perquè, però, bueno, no ens queixarem, la realitat es que tinc el que tinc, i visc on visc, ni puc demanar més, ni demanaré més... almenys per ara.
Primer de tot, així ho tinc ara...


En fi, vaig fallar febrer i març, perquè no vaig voler donar dades incompletes, estava amb la construcció de la garita, però l'abril, a grans trets, ha estat així...

Sabadell- Can Rull

Temperatura màxima: 26,3º el 13 de Abril
Màxima més baixa: 16,6 el 3 de Abril
Mitjana de les màximes: 21,8º
Temperatura mínima: 8,5º el 1 de Abril
Mínima més alta: 14,1 el 15 de Abril
Mitjana de les mínimes: 11,6º
Mitjana del mes:16,1º
Desviació: +2,3º

Cop màxim de vent:37 Km/h el 26 de Abril
Mitjana màxima de vent:20 Km/h 30 de Abril
Mitjana de vent mensual:5,0 Km/h SSE

Pluja total: 50,4 mm
Màxima intensitat: 43,2 mm/h el 3 de Abril
Dia més plujós: 21,0 mm el 3 de Abril
Dies de pluja superior a 0,3 mm: 7
Desviació: -0,6 mm

Humitat Màxima: 98% el 03 de Abril
Humitat Mínima: 15% el 28 de Abril

Pressió máxima: 1024,4 hPa el 09 de Abril
Pressió mínima: 995,1 hPa el 03 de Abril














Estació: Oregon WMR300

I've run every red light on memory lane
I've seen desperation explode into flames
And I don't want to see it again.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, peperamire, SISCO BELIANES, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, marc_rusi, ELPITO, Jose, Glaciacion, Piraks, Vallforners, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
01 Maig 2014 08:06
maciudad
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1576
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 #74253
Bon dia desde Cardedeu.
Temperatura actual 11,6ºC
Humitat. 91%
Presiò. 1012mb
Cel serè
Aviant si aquesta tarda vespre poden tindre una mica de moviment per la zona nord est.
Salutacions cordials i bona meteo!!!

41°38′26″N 2°21′34″E
198 msnm
Cardedeu(Valles Oriental)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, SISCO BELIANES, QuiQue, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, Jose, Glaciacion, Vallforners, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
01 Maig 2014 08:58
AlfredRodriguezPico
Administrator
Administrator
Missatges: 6724
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 #74254
Bon dia.

Aquests dies tinc una mica menys de temps, però us vaig llegint sense perdre'm ni un post!

J.M.Pastor, volem fotos de Roses. Tindràs tramuntana maca a partir de la propera nit. I quan pengeu fotos de muntanya...aiii quines ganes em venen de tornar-ne a fer.

Ara a plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 16,4º i 77% d'humitat. La mínima esperem que es produeixi a les 24 hores. A veure els ruixats del proper vespre/nit i demà a les comarques del Pirineu, Girona i Barcelona. Ambient força fresc a partir del vespre.
Avui, programa 33 de PICO TV. És dijous i no pot faltar. Pot ser el penjaré una mica més tard. Com sempre ja avisaré.

Bon seguiment!

Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, SISCO BELIANES, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, EnricT, Pere, ANTICICLO, ELPITO, Marc Gassó - Gràcia, Jose, xavier.guissona, Glaciacion, Piraks, jsceloni, Vallforners, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
01 Maig 2014 09:11
ELPITO
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2422
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 #74255
Bon dia
Previsió de precipitacions per avui dia 1 de maig.


Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu-BDN, meteoboig, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, ANTICICLO, Marc Gassó - Gràcia, xavier.guissona, Glaciacion, Vallforners, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda