31 Des 2012 00:38
henker
membre boira
membre boira
Missatges: 244
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 #36
Hola gent...
Enhorabona a tothom que ha fet possible aquest nou forum !!

Ara mateix, a Berlin tenim +5,1ºC, igual si fà no fà que al meu poble habitual (Sant Pere Vilamajor).
Porto a Berlin des del 21 per passar el Nadal amb la familia i tenim temperatures gairebé de primavera.... la gent aquí està flipant.

Només va nevar una miqueta el Dissabte dia 22. Bé, va estar força bé, perquè van poder treure el trineu amb els nens. Des de llavors, hi han unes màximes al voltant dels +8 o +9 graus i per la nit gairebé ni glaça.

Salutacions !!

A Sant Pere de Vilamajor - Can Derrocada (280msnm) - Vallés Oriental
El tema ha estat tancat.
31 Des 2012 00:39
BaixLlobregat
New Member
New Member
Missatges: 17
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 #38
Bona feina!!!

Esperem que les peçes es vagin movent,de moment res, queda molt per dir si o no.No puc dir res més ja que a dies vista poc sabem el què.

Gràcies mestre Picó,ara ens falta veure't altre vegada per la tele. ;)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies JOANPIERA
El tema ha estat tancat.
31 Des 2012 00:43 31 Des 2012 00:50 per CongestuS.
CongestuS
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2271
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 #41
Bona nit a tothom,

Estic "emocionat" amb el front que ens visita demà dimarts. Fa tant de temps que no tinc l'oportunitat de mirar models en profunditat... Tinc por d'haver perdut la pràctica!

Per fi, sembla que tindrem algunes precipitacions, aquí i allà. No gaire importants... però bé: en temps de sequera, benvingut serà!

Un front que tot plegat deixarà durant les pròximes hores precipitacions puntualment intenses tant a Galícia com a part de Portugal. Cap a algunes contrades es podran superar els més de 20-50 litres per metre quadrat. Un front que anirà, malauradament, perdent pistonada com més avanci cap a llevant. Tot i així, plourà gairebé a totes les comunitats.

Aquí a Catalunya deixarà alguna precipitació dispersa, al llarg del matí/migdia. A la tarda vespre, podria haver algun tipus de reactivació, molt local, entre Barcelona i el Maresme-Selva. Cap a punts de la meitat est en general.

Aquesta propera nit i matinada tornarà a glaçar a punts de l'interior (-3 a +2ºC) i cap al litoral, s'esperen mínimes dels 2 a 6/7ºC en general. Les màximes es mouran entre els 9/10 y fins als 14/15ºC.

Bona nit!

Responsable tècnic CTO a TROPOSFERICA 2020 SL troposferica.com/

Les meeves prediccions a www.facebook.com/tempsacatalunya/
Twiter: twitter.com/CongestuS
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies MIKKEL GUINARDÓ, ADAM SABADELL, Xavi BCN-Sant Martí, henker, alfred1971, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, ISITA, EnricT, Vilanoví
El tema ha estat tancat.
31 Des 2012 00:44
recapte
New Member
New Member
Missatges: 26
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 #43
M'estreno al blog ! Aquest serà el canal principal de seguiment ?

Per cert, ja fa dues o tres sortides que el segon panell del GFS pinta més que bé, amb l'anticicló marxant cap a latituds més al nord ! A veure si ho anem confirmant !
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies daiviet
El tema ha estat tancat.
31 Des 2012 00:47
jaumealegre
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1052
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 #44
Bona nit a tots!

Gran fòrum. Un plaer poder llegir-vos, de nou, per aquí.

A Almoster ara tenim 8ºC. Ja ha parat el vent de mestral.

Una abraçada.

Ens llegim.

www.meteopicarany.blogspot.com
Twitter: @jaumealegre
Picarany, 507,3 mm (2011-2015).

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda