30 Abr 2014 21:34
josep emili
Elite Member
Elite Member
Missatges: 2874
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2014 #74232
Bona nit
Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l’obaga de Collserola
T.màx. 21.4 a les 14:17 (ahir 20.1)
T.mín. 8.0 a les 6:21 (ahir 7.3)
T.actual 15.3, humitat 85%
Temperatures més o menys normals per finals d'abril, dilluns va entrar menys la marinada i la temperatura màxima va ser 2 graus més alta que avui. Encetarem el maig, a veure si entre demà i demà passat plou una mica, encara que em sembla que de moment no serà "cada dia un raig", si més no els primers dies; seré uns dies fora i no donaré dades fins a la setmana que ve. Bon seguiment a tots!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, TRAMONTANA, EnricT, josep m.pastor, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
30 Abr 2014 21:34
josep m.pastor
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6486
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2014 #74233

tienes razon, es que no esta bien de salud, a veces me desahogo en el lugar menos indicado.

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, meteoboig, TRAMONTANA, EnricT, BorrascaAtlántica, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
30 Abr 2014 21:47
EnricT
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1243
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2014 #74234
Anims josep maria, ja veuras que seràn uns dies fantastics!!!!

Sant feliu de llobregat (baix llobregat)
barri de les grases.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, TRAMONTANA, josep m.pastor, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
30 Abr 2014 21:50
jsceloni
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2176
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2014 #74235
Manu Terrassa que la bretxa de rolando es una de les coses pendents que tinc ja que mai he pogut anar a gavarnie a veure si aquest estiu que vaig apasarlo a val d aran m hi puc aproximar :)
per cert quant vaig pujar a Monte Perdido en baixant(aixo es cert) a les 6 de la tarda que no podien agafar ni l ultim bus .. a l alçada de la cola de caballo una familia de xinesos amb xancletes i un carrito amb un nen de pocs mesos preguntantme el Mundo Peldido!!!!.. dinosaurios.... i la feina que varem tenir per ferlis entendre que era Monte ... no mundo no se si era la pajara o que .. pero els companys de muntanya k em duien ben be 5 minuts d avantage m ho varen confirmar.....
o sigui si mai trobeu una fmilia de xinos congelats..... per ordesa ja sabeu l origen
josep m.pastor tot el meu respecte i apreci vers tu, aixo es amor!! tota una lliçó d'estimarse :)
apa ara donc les dates per tapar expedient i k no em reñin xo la muntanya es el meu punt debil jejej

ara mateix estem a... :15,5ºC 77% d humitat 1014mb.... i esperant les pluges de divendres :)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, meteoboig, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, EnricT, Meteo_Manu, josep m.pastor, Vallforners
El tema ha estat tancat.
30 Abr 2014 22:52
ANTICICLO
Senior Member
Senior Member
Missatges: 980
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2014 #74236
Bon vespre familia, feia molt de temps que no escrivia al forum, be dons avui una minima 10,9 i una maxima 20,2, hen tingut un dia molt variable amb molts nuvols pero de pluja res de res, les previsions per els propers dies sembla que tindrem uns dies molts semblans al de avui, amb molts nuvols i poca o res de precipitacions, dema podriem tindre algun ruixats per el nord est de catalunya i el divendres sembla que aumenti una mica mes la inestavilitat amb mes ruixats, amb una temperatura que baixara poc, per despres de cara a inicis de la propera semana ham pujada mes marcada de temperaturas i dies mes estables, ara per ara aixo sembla, pero anirem seguin la situacio.
Moltes gracies a tots i una forta abraçada.

Albert. ;) ;) ;)

Albert desde Terrassa (Can Boada)amb una alçada de 325 sobre el nivell del mar.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, meteoboig, TRAMONTANA, josep m.pastor, IgnasiBCN, Piraks, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda