31 Mar 2014 21:05
Silvia roquetesgarraf
New Member
New Member
Missatges: 45
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #71619
Bona niit! :cheer:

No sabia que es poden posar vídeos, així que encara que ja vaig posar algunes fotos us deixo el vídeo que vaig fer del temporal per si us interessa :P jaja



Avui hem tingut un cel ennuvolat i actualment tenim una temperatura de 14º


Un petooo! :kiss:

Les Roquetes del Garraf, a 20 m.s.n.m
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, SISCO BELIANES, TempsPiera, QuiQue, marc vilanova, ANTICICLO, josep m.pastor, Trueno, IgnasiBCN, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2014 21:08
josep m.pastor
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6486
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #71620

silvia, enhorabona pel video, molt guapo.

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies QuiQue, ANTICICLO, Silvia roquetesgarraf, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2014 21:15 31 Mar 2014 21:16 per josep emili.
josep emili
Elite Member
Elite Member
Missatges: 2873
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #71621
Bona nit
Dades de Les Planes, barri de Barcelona a l’obaga de Collserola
T.màx. 17.1 a les 15:52 (ahir 13.1)
T.mín. 11.1 a les 7:48 (ahir 11.4)
T.actual 11.1 (s'ha igualat la mínima del dia), humitat 94%
La precipitació d'ahir va ser de 20.8mm i la d'avui 3.8, menys mal!, en tot el mes duia recollits uns 3mm; esperem que a partir d'ara arribin més pluges, que bona falta fan! ja no compto amb que arribi fred, que faria més mal que bé a hores d'ara.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies SISCO BELIANES, QuiQue, ANTICICLO, josep m.pastor, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2014 21:34
TempsPiera
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1142
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #71622
Mireu com ha quedat el terra de la meva terrasa, a les lloses on s'hi acumulat una mica d'aigua..esta ple de pols del Sahara!!
Viam si les possibles pluges de Dijous son mes netes jeje


Estació Meteorològica: Davis Vantage Vue. 305 msnm


Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies SISCO BELIANES, ANTICICLO, cristemps, josep m.pastor, Gratal, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
31 Mar 2014 21:34
jsceloni
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2176
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #71623
Bona nit des del carrer Major de Dalt de Sant Celoni ara mateix esten a 12,4ºC 88% i 1014mb
Pobres aneguets del video jeje quines revolcades jeje
ahir em vaig comprar un mando per fer timelapses quant l aprenguia fer servir intentare penjarvosen de tant en quant :)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies SISCO BELIANES, QuiQue, Andreu, ANTICICLO, cristemps, josep m.pastor, Gratal, Vallforners
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda