28 febrer 2014 20:32
Marc Blanes-Euskadi
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1621
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #68237
Meravellat del seguiment que s'ha fet!, una passada, quin gust llegir-vos

Entre dos pobles estic: PORTUGALETE- Biscaia (residencia habitual) i BLANES-Girona (d'on soc). Intento informar d'ambdós llocs. Visca la meteo!!!

"Ja plou! doncs en Pepet no es mou,
Ja neva! doncs en Pepet no es lleva"
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Unai Sant Feliu de Codines, QuiQue, TRAMONTANA, Bons Moments, Superlopes, josep m.pastor, educ_1973, jsceloni, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2014 20:38
SBD-CREUALTA
Junior Member
Junior Member
Missatges: 404
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #68238
Curiós lo que ha passat a les 18 a Sabadell! a la meva estació mercat creu alta-gran via han caigut 5litres
ha començat amb 12 graus i ha baixat a 8 graus
neu toba ha caigut barrejada amb gotes groses i ha deixat una mica blanca la meva taulada del pati
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Unai Sant Feliu de Codines, QuiQue, TRAMONTANA, EnricT, Bons Moments, Superlopes, josep m.pastor, jsceloni, Vallforners, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2014 20:59
bigxavi
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2497
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #68239
Bon vespre desde La Molina.
Ara estem a -2.9º amb un 69% d'humitat i esta nevant.
Hem passat la Collada de Toses nevant des de Planoles , a dalt de tot el cotxe marcava -4º.
Durant la setmana la minima ha estat de -7.3º i la maxima de 13.0º

Enviat des de el meu GT-I9070 utilitzant Tapatalk

Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Unai Sant Feliu de Codines, TRAMONTANA, EnricT, josep m.pastor, Vallforners, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2014 21:00
JOAN-ESCLANYÀ-
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 5183
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #68240
Bon vespres desd'Esclanyà.

Minima 4,3º, maxima 16,9º, cel molt variable, tapat a estones amb petits ruixats, poca cosa 0,3mm., el vent fluix del NE.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Unai Sant Feliu de Codines, TRAMONTANA, EnricT, josep m.pastor
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2014 21:00 28 febrer 2014 21:30 per Bons Moments.
Bons Moments
Junior Member
Junior Member
Missatges: 463
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2014 #68241
Bon vespre companys/es!!!

Haig de confessar-vos que encara estic excitadíssim de la tarda viscuda avui...VISCA LA MÊTEO!!!

Fa poc mes d' un any ens vam traslladar de pis i la meva prioritat era buscar un lloc on hi hagués una bona visibilitat per observar tots els fenòmens meteorològics que es produïen a la nostra ciutat. Doncs ves per on, vam anar al Guinardó i des de llavors no he deixat de gaudir de moments gloriosos com els viscuts avui. Com a mostra i si em permeteu faré un petit recull de més de 200 fotos realitzades on hi hagut de tot. Primerament, no havia vist tants Arc de Sant Martí en una sola tarda...fins a 5! aquí en teniu 3 com a mostra:










El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Ghibli, SISCO BELIANES, Unai Sant Feliu de Codines, TRAMONTANA, Marc Blanes-Euskadi, EnricT, Superlopes, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, lluís-horta, MeteoSantFost, Vallforners
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda