28 febrer 2014 19:25
atram
New Member
New Member
Missatges: 99
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2014 (2a. PART) #68211
igualada

Igualada
Afició a fer fotos als nuvols i mirar el radar;))
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Ghibli, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, EnricT, Bons Moments, Superlopes, josep m.pastor, jsceloni, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2014 19:26 28 febrer 2014 19:31 per josep m.pastor.
josep m.pastor
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6486
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2014 (2a. PART) #68212
ostras que maravilla de fotos estais poniendo compañeros, que envidia mas sana, increibles los
colores y tonalidades de las nuves, que placer pertenecer al forum.
BIENVENIDOS cristinaJM e Ivik menudo día para daros de alta. asi estamos todos los días.
pd. queria poner nubes, :P :P :P suspenso en gramatica.

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, EnricT, jsceloni, manuel@debotigues.es, Ivik
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2014 19:28
MeteoPremià
membre boira
membre boira
Missatges: 139
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2014 (2a. PART) #68213
Us deixo unes fotos des de casa, realment uns cels de llibre

Turbolències, mammatocúmuls, virgues de calamarsa/neu, cumulonimbus mar endins... bufff :P









El temps a Premià de Mar, Òrrius i Vallgorguina.

www.meteopremia.com
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Ghibli, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, Marc Blanes-Euskadi, EnricT, BorrascaAtlántica, Bons Moments, Superlopes, josep m.pastor, MeteoSantFost, jsceloni, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2014 19:29
GerardLH
Junior Member
Junior Member
Missatges: 442
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2014 (2a. PART) #68214
Ha sigut maquísima. M'esperava tot més al nord...jo per aquí esperava ponentot sol i mosques mo gaires perquè amb aquest ventot...ha sigut espectacular veure aquestes tempestes arribant des de Collserola, i sobretot m'ha agradat per dues raons, i és per la varietat de de celatges i canvis de temps en minuts, i també perque no m'ho esperava, i quan passa això quan no t'esperes que passi res, l'alegria és més gran. La quantitat de pluja recollida és el de menys, aquí l'inici d'any s'ha comportat en aquest sentit.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies JOANPIERA, Ghibli, TRAMONTANA, EnricT, josep m.pastor, jsceloni
El tema ha estat tancat.
28 febrer 2014 19:30
JOANPIERA
Elite Member
Elite Member
Missatges: 3610
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2014 (2a. PART) #68215
Fantastica tarda fotogenica,he disfrutat moltissim ,semblant a la sensació que tinc quan neva.Deixo aquesta primera foto d,un mur de precipitació que engullia el paisatge cap a Martorell amb virgues de calabruix o calamarssa,he escoltat diversos trons de la tempesta del Valles



I aquesta altre foto de la magnifica enclusa amb el sol reflectit


Aquesta ja començava a enfosquirse el cel



Enhorabona a la resta de companys per els arcs de Sant Martí,mammatus...ha estat una tarda inolvidable,bona forma d,acomiadar-se aquet Febrer.

Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Sándor, Ghibli, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, Marc Blanes-Euskadi, EnricT, Bons Moments, Superlopes, josep m.pastor, lluís-horta, MeteoSantFost, educ_1973, GerardLH, jsceloni, manuel@debotigues.es
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda