31 Oct 2013 20:54
AlfredRodriguezPico
Administrator
Administrator
Missatges: 6724
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2013 - 2a. PART #50811
Doncs ha anat més ràpid del que em pensava. Ja està penjat el programa 7 de PICO TV de www.pico.cat

Espero que us agradi!

Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu-BDN, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Jose, Victuigualada, IgnasiBCN
El tema ha estat tancat.
31 Oct 2013 20:55
Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 5311
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2013 - 2a. PART #50812

En aquella època vivia a Vilanova i la Geltrú, al matía vaig estar passejant per la platja, era núvol i feia fresca però no plovia. Vaig anar a Barcelona en tren, i tot arribant a Sants nevava, no m'ho podia creure! En sortir al carrer ja havia parat però tot era blanquet, no va ser una senyora nevada, però deu n'hi do quina sorpresa més bona!

Espirdo, Segovia 1075 msnm

Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies groucho-carmel, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Jose
El tema ha estat tancat.
31 Oct 2013 20:56
groucho-carmel
Senior Member
Senior Member
Missatges: 894
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2013 - 2a. PART #50813
Jo també recordo la nevada del 99 va ser sorpresiva, al Carmel es van acumular 3 cm però va durar molt poc la neu, si no recordo malament a l'autovia de Castelldefels es tenien que portar cadenas, per cert com cau la temperatura per aqui ara 4,3 Cº encara no estic aclimatat rasca rasca
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, josep m.pastor
El tema ha estat tancat.
31 Oct 2013 21:00
Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 5311
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2013 - 2a. PART #50814

Hosti tio! :blink: Quin ensurt m'has fotut, sort que he recordat que no estàs a Barcelona per que ja m'havia flipat amb la temperatura! :lol:

Espirdo, Segovia 1075 msnm

Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies groucho-carmel, josep m.pastor
El tema ha estat tancat.
31 Oct 2013 21:04
AlfredRodriguezPico
Administrator
Administrator
Missatges: 6724
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2013 - 2a. PART #50815
El programa 7 es pot veure com sempre a PICO TV de www.pico.cat però no es pot veure a youtube ja que hem tingut un problema de copyright amb la música. Mira que anem amb cura...demà ho solucionem.

Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, jordi20, Davids Vilafranca, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Jose, Victuigualada, IgnasiBCN
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda