01 Ago 2021 12:00
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 14736
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2021 #262662
Bon migdia!,

Dades a St. Feliu de Guíxols:

Temperatura: 21,9ºC
Humitat: 73%
Vent: Fluix, SSE (9Km/h)
Punt de rosada: 16,8ºC
Pressió: 1015,8 hPa (pujant)
Estat del cel: Molt ennuvolat.

Bon seguiment!

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, albert, JOAN-ESCLANYÀ-, Manel Les Corts, josep m.pastor, Congost, xavier.guissona, Hawnu, manelmontseny, jordi roca, rickirlian, kikes
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2021 12:01
josep m.pastor
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6484
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2021 #262663
Bon día des del barri del Coll, temperatura actual al mercuri de la paret del balcó,, 25 graus i cel serè.
Aunque estoy un poco devastado por lo ocurrido con la dona, la operaron el viernes de fractura del húmero y le tuvieron que poner una protesis en la cabeza del humero, os pido que si tenéis a la dona con osteopenía u osteoporosis porfa cuidarlas mucho y que no tengan caídas, las consecuencias son peligrosas.
Lo triste de todo es que por culpa de la pandemia y los descerebrados llevo 2 días sin verla porque esta prohibido y es muy triste porque desde hace 45 años no nos hemos separado para nada.
Perdonarme por el post que nada tiene que ver, pero tenía que desahogar mi soledad entre mis cuatro paredes.

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, jpazorin, Meteoguardiola, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, albert, pacokas, JOAN-ESCLANYÀ-, Manel Les Corts, Gratal, Snowman, Congost, es_solo_clima_pero_me_gusta, cris de palau, xavier.guissona, La Batllòria, cunyat, Alx, Hawnu, IgnasiBCN, manelmontseny, meteopineda, jordi roca, rickirlian, kikes, JaviCúmulRubí
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2021 12:16
jpazorin
membre boira
membre boira
Missatges: 183
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2021 #262664

Mucho ánimo! Ojalá estéis juntos lo antes posible, un abrazo!


Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk Pro



...brumas bajas...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Meteoguardiola, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, albert, Manel Les Corts, josep m.pastor, Congost, cris de palau, xavier.guissona, Hawnu, manelmontseny, jordi roca, rickirlian
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2021 12:20
La Batllòria
membre boira
membre boira
Missatges: 270
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2021 #262665
Muchos ánimos compañero

Hola desde la Batlloría, entre el Montnegre i el Montseny.100msnm
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Meteoguardiola, TRAMONTANA, boira gebradora, albert, Manel Les Corts, josep m.pastor, Snowman, cris de palau, xavier.guissona, Hawnu, manelmontseny, jordi roca, rickirlian
El tema ha estat tancat.
01 Ago 2021 12:36
TRAMONTANA
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 10352
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2021 #262666
Un fuerte abrazo y muchos ánimos amigo Josep María Pastor y una pronta recuperación para tu esposa.

CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Meteoguardiola, Andreu, boira gebradora, EnricT, albert, JOAN-ESCLANYÀ-, Manel Les Corts, josep m.pastor, Snowman, cris de palau, xavier.guissona, La Batllòria, Hawnu, manelmontseny, jordi roca, rickirlian
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda