01 Abr 2013 09:53
SISCO BELIANES
Elite Member
Elite Member
Missatges: 3681
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2013 #27445
No plou i comença a bufar una mica més el mestral, la temperatura estable en els 11ºC, bé, jo marxo a menjar la mona, al vespre ja veurem com acabat aquesta situació, però ja m'imagino els comentaris de la gent cap als meteoròlegs i les previsions fallides, ahir a tot arreu es comentava que avui seria un dia plujós, i avui ens trobem que no ha fet i probablement no farà ni una gota (parlo de la meva zona, això que quedi clar), les paraules pífia, cagada, que dolents que són, i coses per l'estil estaran a l'ordre del dia.

Bon seguiment i bona mona.

Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
Precipitació Belianes:
2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm. 2019: 481 mm. 2020: 507 mm.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, canportabella, altimis9, ANTICICLO, tivisnkes
El tema ha estat tancat.
01 Abr 2013 09:53
Lordoftherings4ever
Senior Member
Senior Member
Missatges: 708
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2013 #27446
Egun On des de Gasteiz:

Bé, ja a poquetes hores de tornada cap a casa, per aquí al Nord, després d'un diumenge de sol, temperatures suaus... bé un dia magnífic, sant tornem-hi.

Matinada i primeres hores del matí amb pluja i ambient gris i fred. Tot i així sembla que el cel comença a trencar-se i el blau comença a predominar.

Més enllà, llàstima que les pluges que molts vam preveure per avui dilluns no seran com les que voldríem tots o la majoria. Després d'unes hores remullant part de Catalunya, adéu siau. Poca cosa més falta per posar-hi el punt i final.

I tal i com diu l'Alfred, pífia, cagada, bluf, etc... són paraules que sincerament no comprenem tampoc nosaltres pel que fa a la méteo i a la natura en general. Hi poden haver-hi canvis de patrons, moviments inesperats, desinflament o accentuació d'una situació, coses previsibles que es tornen imprevisibles, etc... son senzillament les REGLES DE LA NATURA, I AQUESTES MANEN I MANARAN SEMPRE.

Bé, per acomiadar-nos fins la tornada, a gaudir del darrer dia de festa i moltíssima salut per a tothom!!

Eneko, Sarai i Joan
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, Andreu, aleixipau, TRAMONTANA, Marc Blanes-Euskadi, Davids Vilafranca, albert, altimis9, cristemps
El tema ha estat tancat.
01 Abr 2013 09:55
TRAMONTANA
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 10371
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2013 #27447
BUENOS DIAS DESDE CALELLA DE P., TEMPERATURA ACTUAL 10.1ºC, 98% HUMEDAD, 996HPA, DIRECCIÓN DEL VIENTO NNO FLOJO 8KM/H, PRECIPITACIÓN ACUMULADA 3.80 LITROS Y EN ESTOS MOMENTOS ESTÁ LLOVIZNANDO. BUEN SEGUIMIENTO.

CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, Andreu, Davids Vilafranca, altimis9, ANTICICLO, cristemps
El tema ha estat tancat.
01 Abr 2013 09:59
Davids Vilafranca
Banned
Banned
Missatges: 4579
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2013 #27448
A veure..potser el fet de què jo hagi dit pifia..no vingui d,aquí el forum exclusivament.
Hi havien avisos per pluges no tant sols a la tarda,si no que a la matinada també.
Aemet em posaba pluja totes les HORES el meteocat els MAPES..HA SIGUT GENERAL.L,ERROR.
Res mes ni cap mala ideia de posar aquesta paraula.

David.

Vilafranca del penedès.
Alt 210 m.n.m
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, TRAMONTANA, canportabella, altimis9, ANTICICLO, cristemps, tivisnkes
El tema ha estat tancat.
01 Abr 2013 10:00
Hawnu
Visitant
Visitant
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - ABRIL 2013 #27449
Buenos días, actualmente tenemos 17,8ºC con 71% de humedad, viento del WSW a 11 km/h y 993,4 Hpa con 480 W/m2, 1,8 mm esta pasada noche. ;)
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda