01 Jul 2019 19:50
Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 5311
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230392
Bona tarda des de Palazuelos, quina sorpresa avui! He sortit de casa per anar a treballar cap a les 11:35 i feia un dia com els darrers, sol, calitja i alguns núvols. Cap a dos quarts de dues els núvols han començat a créixer amb ganes, miro el radar i hi havia dos nuclis de tempesta entre els quals em trobava jo. Finalment, després d'uns quants trons llunyans, a les 14:45 ha començat a ploure, i després a pedregar, alguns trossos de glaç de la mida d'una moneda de 10 cèntims. En aquells moments em trobava a mig quilòmetre de la casa doncs havia anat a portar un cavall a un prat. He arribat xop, però molt content per la pluja i per la refrescada. Allà han caigut 7 litres. A Palazuelos ni gota :O

La mínima (no recordo si he posat la definitiva aquest matí) ha estat de 16,3ºC i la màxima 29,0ºC, dos menys del previst per l'AEMET i jo content :) Ara tenim:

23,6ºC
41% d'humitat
vent d'ENE 7 km/h (tornem a tenir dades de vent :woohoo: )
1013 hPa.

Ara mateix la combinació de temperatura i ventet és una delícia, tinc tot obert, s'ha d'aprofitar!

Pels propers dies per aquí tindrem calor sense exageracions, segons l'AEMET uns 31ºC de màxima i mínimes també contingudes per a poder refrescar el pis, ara, el sol cremarà com toca per l'època i la zona.

Diumenge segons el GFS sí que podríem tenir una refrescada amb una mica més d'entitat quedant la ratlla psicològica dels 20ºC a 850 hPa. força lluny nostre. Dimarts dia 9 tornaria a pujar la cosa, però sense exageracions. Sembla que la segona quinzena es podria mostra un xic dinàmica, però falta molt i com que estem a l'estiu, la probabilitat és minsa, però no impossible!

Us poso unes fotos d'avui a la feina.







Molta sort i bon seguiment!

Espirdo, Segovia 1075 msnm

Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, jpazorin, TRAMONTANA, boira gebradora, josep m.pastor, Evas, xavier.guissona, Alx, Jaume_València, Let it Snow !!, jordi roca, Pepcm, Xavib, DANI56, Tebla, Koloma
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2019 20:13
gebrada*
Junior Member
Junior Member
Missatges: 419
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230393
Bona tarda. Aixo de que l'estiu ha arribat tard que vols que et digui, va comen¢ar el dia 21 i al cap de cuatre dies ja ha vingut la calor pota negra.. Ara estem a 28,4° i em tingut una maxima de 31,7° Salut.

Mollet del Valles
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, josep m.pastor, Evas, Jose, xavier.guissona, Let it Snow !!, jordi roca, Xavib, DANI56, Koloma
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2019 20:23
èric97
Junior Member
Junior Member
Missatges: 374
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230394
Gebrada, la calor d estiu ha arribat tard i de cop. Primer de tot, l estiu climatologic comença l 1 de juny i acaba el 31 d agost. I fins a Sant Joan aquest any quasi no hem tingut calor d estiu. Això per no parlar que fins fa 1 setmana l aigua del mar estava molt més freda del normal i que fins al 15 de juny només haviem arribat 2 dies als 25 graus de màxima a l Observatori Fabra, i et puc donar molts més arguments que no diré per no fer me pesat.
Cal recordar que alguns anys a aquestes dates ja feia un mes i mig que feia calor d estiu, com fa dos anys, l any 2017, per exemple.

Us demano disculpes si he molestat, però és el que crec.

Bona tarda/vespre!!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, jpazorin, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, TRAMONTANA, boira gebradora, Manel Les Corts, josep m.pastor, Evas, Jose, xavier.guissona, Alx, Hawnu, Jaume_València, Segre, Let it Snow !!, jordi roca, Xavib, DANI56, Koloma
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2019 20:24
DANI56
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1716
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230395
Bona tarda des de Sabadell

Temperatura 27,2ºC
Humitat 68%
Pressió 1014,6 hPa

Mínima 21,7ºC a les 06:10h
Màxima 30,9ºC a les 15:25h

Bon seguiment

Sabadell (Vallès Occidental) 170 msnm

Estació meteorològica Davis Vantage Vue
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, josep m.pastor, Evas, Jose, Alx, Hawnu, Jaume_València, Let it Snow !!, jordi roca, Sabadell-Centre, Xavib, Tebla, Koloma
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2019 20:28 01 Jul 2019 20:36 per xavier.guissona.
xavier.guissona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6259
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230396
Bona tarda

Aqui tot i la baixada del termómetre ens hem quedat amn 37.5ºC de màxima...ja és una temp. ben normal per ser principis de Juliol...mara meva quines màximes teniu en alguns punts de la costa..en tinc mes jo a dins el pis !!...avui he anat a un poble de les rodalies i he captat bons paisatges de pagesos cosechan...i a última hora,un nou foc que és beu bastant potent mes al SSW de Cervera






Segons imformacions...no es tracta de terrenys forestals sino que lo que crema és una nau industrial

Sant Guim de la Plana es troba situat al centre de la Segarra, a 556 mtrs sobre el nivell del mar.
www.facebook.com/pages/Camps-de-La-Segar...0449069816151?ref=hl
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, jpazorin, Meteoguardiola, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, josep m.pastor, Evas, Jose, Alx, Hawnu, Jaume_València, Let it Snow !!, jordi roca, Xavib, DANI56, Tebla, Koloma
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda