01 Jul 2019 09:43
Jaume_València
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2350
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230360
Bon dia.

Al meu terrat a Picassent mínima 22,4ºC, la més alta d'enguany.

Alfred, la ciutat de València també té la denominació de "Cap i Casal", en aquest cas del Regne de València, i hui a tingut una mínima de 21,7.

Sent from my Mi A1 using Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, Meteoguardiola, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, albert, JOAN-ESCLANYÀ-, josep m.pastor, Evas, Congost, xavier.guissona, Hawnu, bigxavi, Let it Snow !!, jordi roca, Xavib, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2019 09:45
Congost
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1509
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230362
A Internacional hi he deixat el link a la notícia sobre la pedregada a Mèxic.


Sent from my iPad using Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Meteoguardiola, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, albert, Manel Les Corts, Ponce, josep m.pastor, Evas, xavier.guissona, IgnasiBCN, bigxavi, Jaume_València, Let it Snow !!, jordi roca, Xavib, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2019 10:19 01 Jul 2019 10:33 per TRAMONTANA.
TRAMONTANA
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 10330
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230365
Buenos días desde Calella de P., temperatura actual 28.6, xafagor 39ºc, mínima 22.5ºc, 70% humedad, 1019 hpa, viento de gregal 11 km/h y despejado. El mes de Junio llovió 18 litros. Buen seguimiento.

CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Andreu, boira gebradora, albert, pacokas, JOAN-ESCLANYÀ-, Manel Les Corts, josep m.pastor, Evas, Snowman, xavier.guissona, Hawnu, bigxavi, Jaume_València, Let it Snow !!, jordi roca, Elche, Xavib, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2019 11:51
xavier.guissona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6255
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230367
Bon dia

Avui ja hem començat amb rebaixes de temperatures...per fí donem per finalitzada aquesta onada de calor que ha estat de 1º categoria,tant per tamperatures màximes (cap rècord històric per la meva zona) como sobre tot per la persistencia...aquí sí que hi deu haver algu rècord,com a mínim dels ultims 20 o 30 anys...ens ha posat bastant al límit d'aguantar la calor,especilament dins el pis...avui,tal com he dit,ja hem començat amb un temps mes normal per les dates,amb calor normal a hores d'ara : 32ºC i mínima de 17.5ºC i régim de brises normals...al matí marinada (que aquesta nit ha bufat moderada i humida ) i terral a partir d'ara...demà m'en vaig uns dies a la costa...ja pot estar fresc el mar que m'hi estarà dins tan temps com pugui aviam si em refredo fins la mèdula del òssos per que això ha estat un forn i estem tocats de la calor :blink:

Sant Guim de la Plana es troba situat al centre de la Segarra, a 556 mtrs sobre el nivell del mar.
www.facebook.com/pages/Camps-de-La-Segar...0449069816151?ref=hl
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Meteoguardiola, TRAMONTANA, boira gebradora, albert, JOAN-ESCLANYÀ-, josep m.pastor, Evas, Hawnu, Jaume_València, Let it Snow !!, jordi roca, Xavib, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Jul 2019 12:10
Elche
Junior Member
Junior Member
Missatges: 351
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JULIOL 2019 #230368
Buenas tardes, en estos momentos tenemos en Elche 31,3ºC con 58% de humedad.

Elche (Alicante)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, albert, josep m.pastor, Evas, Hawnu, Jaume_València, Let it Snow !!, jordi roca, Xavib, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda