01 Jun 2019 06:58
jordi roca
Moderator
Moderator
Missatges: 2853
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2019 #229076
Bon dia des de Bellver de Cerdanya, el cotxe em marcava 5 graus, he sortit de Molins de Rei a 15 graus. Aquí a la Cerdanya amb una boirina enganxada al terra en el fons de Vall, i com diu el company Evas amb un dia radiant ideal per fer un viatge en globus en motiu dels meus recents 50 anys!, un regal familiar.
Els viatges en globus es fan ben d'hora per evitar les corrents ascendents tèrmiques que podrien fer perillar el vol.


Serà un plaer contemplar la cara nord del Cadí des de l'aire!
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, Meteoguardiola, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, JOAN-ESCLANYÀ-, Manel Les Corts, EduCentelles, josep m.pastor, Evas, Jose, Alx, Hawnu, Jaume_València, Danimar, Garrikat, Xavib, camarasamax, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Jun 2019 07:26
Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 5311
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2019 #229077
Bon dia des de Palazuelos, felicitats i bon vol Jordi, crec que a mi em faria una mica de por això de volar en globus :S un dia vaig estar podant uns arbres amb un camió d'aquells amb cistella a tant sols 10-12 metres de terra, feia vent i es movia una mica i ho vaig passar força malament! :lol:

Per aquí ens llevem sense ni un núvol al cel i temps estiuenc, mínima de moment 13,9ºC que s'ha produït cap a les 2:00 després ha pujat bruscament per arribar als 20ºC cap a les 4:00 per tornar a baixar als valors actuals:

14,9ºC
45% d'humitat
vent d'ESE 8 km/h
1017 hPa.

La humitat també és ben estiuenca doncs aquesta nit no ha pujat de 50% per tant la sequedat és màxima, normal que les pastures estiguin rostides, per aquí poca gent podrà segar per fer farratge. Desconec si de tenir sort i rebre pluges encara podria fer una última brotada.

Molta sort i bon seguiment!

Espirdo, Segovia 1075 msnm

Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, EduCentelles, josep m.pastor, Evas, Jose, Alx, Jaume_València, Danimar, jordi roca, Xavib, camarasamax, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Jun 2019 08:01
Evas
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2269
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2019 #229078
Felicidades Jordi Roca, hoy és un día excelente para ir en globo, apenas hace viento, la temperatura es agradable y hoy tienes una visibilidad increíble. Deseo que disfrutéis de la Cerdanya Saludosss...
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, JOAN-ESCLANYÀ-, EduCentelles, josep m.pastor, Alx, Hawnu, Jaume_València, Danimar, jordi roca, Xavib, camarasamax, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Jun 2019 08:25
EduCentelles
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1110
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2019 #229079
Bon dia! Ja tenim l’estiu meteorologic aqui.
De moment aquest Maig a la meva estació ha resultat fresc.
Temperatura mitjana: 14,3° ( -1,3°)
Temperatura mitjana de les máximes: 20,6°
Máxima absoluta: 25,1°
Mitjana de les minimes: 8°
Mínima absoluta: 1,6°
Les precipitacions han anat pitjor, un altre mes sec.
41,8 litres en 8 dies de precipitacions, han faltat 36,4 litres per la mitjana.
Maig es un mes plujos, pero localment les esquivades de les tempestes no ha anat be.
Últimament no participo gaire, pero vaig llegint, de la meteo no desconecto.
Estic bastant distret amb la meva ruta.



Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Meteoguardiola, TRAMONTANA, boira gebradora, Manel Les Corts, josep m.pastor, Evas, Alx, Hawnu, Jaume_València, Danimar, jordi roca, Xavib, camarasamax, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Jun 2019 08:40 01 Jun 2019 08:41 per Andreu.
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 14752
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - JUNY 2019 #229080
Bon dia!,

Dades a St. Feliu de Guíxols:

Temperatura: 20,2ºC
Humitat: 63%
Vent: En calma.
Punt de rosada: 12,9ºC
Pressió: 1022,3 hPa
Estat del cel: Serè.
Temperatura mínima: 15,7ºC (06:52h.

Foto d'aquest matí sobre la badia (Font: Elena García)



Bon seguiment!

Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, JOAN-ESCLANYÀ-, Manel Les Corts, josep m.pastor, Evas, Alx, Hawnu, Jaume_València, Danimar, jordi roca, Xavib, camarasamax, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda