01 Nov 2018 10:21
Rafel de Sant Joan de Palamós
membre boira
membre boira
Missatges: 143
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2018 #215930
Bon dia. Aquí han caigut mes d'octubre 153 litres. Del que portem de l'any, recuperant-nos, 556 litres. Avui ja baixen les rieres!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu_collbató, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, albert, carles es bòrdes, josep m.pastor, cris de palau, xavier.guissona, Danimar, jordi roca, javilin1, Xavib, camarasamax, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Nov 2018 10:24
Jordi - Besalú
Junior Member
Junior Member
Missatges: 302
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2018 #215931
Bon dia!

En l'episodi hem recollit 32 mm, pel que acabem de superar el rècord de pluges anual des de que prenc dades (1996), o sigui que aquest 2018 és el més plujós almenys dels últims 23 anys.

I encara queden 2 mesos!! :woohoo:

A hores d'ara 1280 mm, quan l'any més plujós fins ara era 1277 mm (2011).

En total de mes 266 mm, aquí no ha trencat cap rècord, el tinc com el 6è mes més plujós.

Bon seguiment i bon pont per qui en faci!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, albert, carles es bòrdes, josep m.pastor, cris de palau, xavier.guissona, Segre, Danimar, jordi roca, Garrikat, javilin1, Xavib, camarasamax, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Nov 2018 10:36
camarasamax
Senior Member
Senior Member
Missatges: 612
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2018 #215932
Bon i assoleiat dia desde BCN-Glòries! Magnífic pel camp després de la superegada anirà aquest solet!
S'ha tancat l'octubre a Camarasa amb 168 litres, no fa massa anys que prenc dades per això suposo que em surt com el mes més plujós fins ara i és que per ser on és Camarasa, és una passada... A dos mesos d'acabar el 2018 en portem uns 670, arribarem als 700?? Seria el primer cop desde que faig seguiment :woohoo:
No sé si ho veig bé però de cara dimarts sembla que hi podem estar entretinguts altre cop :P
Avui vaig cap al poble, tinc ganes de veure com està tot ben xop!

Salut tingueu!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu_collbató, SISCO BELIANES, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, albert, carles es bòrdes, josep m.pastor, cris de palau, xavier.guissona, Danimar, jordi roca, javilin1, Xavib, DANI56, Tebla, xavier_bedoll
El tema ha estat tancat.
01 Nov 2018 10:45
joan33
Junior Member
Junior Member
Missatges: 424
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2018 #215933
bon dia

cel tapat i ambient amb notable sensació de fred ara mateix

un apunt d'octubre:

Si no l'hagues viscut en carn propia,que per exemple fos fora i mirés el resum mensual,diria que a la meva zona,ojo la meva zona,ha estat un mes bo tirant a molt bo.

pero despres veient i tastant la realitat,veiem que en varies situacions hem estat on menys ha plogut de Catalunya

o sigui un mes que per ser bo aquí,ha hagut de ser excepcional a gran part del país,es la trista realitat


tot aixi acabarà sent un any molt bo en quantitat,pero no en distribucio.

un centenar de litres,cosa poc frequent en un mes de precipitacio.

em queda el gust agredolç,dificil d'explicar

bon seguiment
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, jpazorin, Manu_collbató, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, albert, carles es bòrdes, josep m.pastor, cris de palau, xavier.guissona, Segre, Danimar, jordi roca, javilin1, Xavib, camarasamax, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
01 Nov 2018 10:57
meteotorredembarra
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1324
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - NOVEMBRE 2018 #215934
Bon dia,

A Torredembarra 13.7ºC 71% i 1013 hpa

Minima 9.8ºC a les 06:52 hores

Al final les escurrialles d'ahir a la nit han fet que l'episodi es tanques amb 36.2 mm recollits.

I sembla que nomes haurem d'esperar 4 dies més per obrir-ne un altre :P :P

LOTERIA NADAL 2020 I LA GROSSA DE NADAL 2020 QUI VULGUI PARTICIPAR QUE ENTRI AQUI forum.pico.cat/inici/calaix-de-sastre/49...nia?start=390#251392

De moment amb gent d'aqui i d'altres exforos de meteo en que he estat de moment 21 dècims demanats 14 butlletes de La Grossa i 30 participacions d'Espina Bifida. Qui vulgui que en demani.




El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, albert, carles es bòrdes, josep m.pastor, cris de palau, xavier.guissona, Danimar, jordi roca, Xavib, DANI56, Tebla
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda