01 Mar 2013 02:17
meteotemps
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1435
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2013 #21365
Bueno marxem a dormir, continua plovent i ja arribem als 20 mm en aquest episodi, 8,3ºC i un 89%, vent de gregal moderat hores d'ara

Sant Boi de Llobregat
(Baix Llobregat, Barcelona, Catalunya)
38 msnm
www.meteotemps.blogspot.com

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, Andreu
El tema ha estat tancat.
01 Mar 2013 02:22 01 Mar 2013 02:23 per CERÇ.
CERÇ
membre boira
membre boira
Missatges: 110
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2013 #21366
m'en vaig a dormir, no sense deixar-vos una imatge de com està el panorama ara mateix al passeig que us comentava: (no es veu molt bé, però lo del centre és un banc i lo de l'esquerra un teix...) segueixen els talls de llum!


Morella, 1000msnm nord de castello
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies MIKKEL GUINARDÓ, meteo vent, meteoboig, Ximenis, Ghibli, TempsPiera, Andreu, ISITA, MeteoVendrell, ISObarra de Castellar, Pere, cristemps, EduCentelles, Superlopes, edu-vic, Victuigualada
El tema ha estat tancat.
01 Mar 2013 03:27
MIKKEL GUINARDÓ
Senior Member
Senior Member
Missatges: 691
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2013 #21368
Bona nit companys! Amb pluja d'anar fent, de moment entre els 10 i 15 mm i temperatura baixeta, a veure si es segueixen sumant molt més litres en les properes hores... :P

Temp. Actual: 7'0ºC

Salutacions i bon seguiment! ;)

Barri del Guinardó (Barcelona) Carrer Cartagena, 110 metres.
Visca la Meteo!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, Andreu, MeteoVendrell, cristemps
El tema ha estat tancat.
01 Mar 2013 04:59
Victuigualada
membre boira
membre boira
Missatges: 207
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2013 #21369
Bona nit!
Arribat de la feina,a les 3 havia unes temperatures molt uniformes entre el Baix Llobregat i Anoia,a diferència d´altres nits,6º amb pluja F1-F2 a St. Esteve Sesrovires i vent moderat que augmenta la sensació de fredor,a Vallbona d´Anoia hi queia un bon ruixat i a Igualada 5º amb roïna i vent fluix,la serraladeta que hi ha al sud de l´Anoia fa de les seves un cop més en aquestes situacions,al-lucinant els microclimes que sovint hi han en aquesta comarca!..
Molt interessant com esta encara el radar a hores d´ara,te pinta que a la zona de la costa central i sud estan rebent una bona litrada i encara queda teca per unes hores. maco de veure també les imatges de la nevada a Morella,als pics del Massis deu haver un "pegote" bèstia.. :side:
Bona nit i bon seguiment,i a mirar de reüll el temporal de la setmana vinent,que també promet!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies meteoboig, Ximenis, TempsPiera, Andreu, canportabella, ISObarra de Castellar, cristemps
El tema ha estat tancat.
01 Mar 2013 05:27 01 Mar 2013 06:12 per canportabella.
canportabella
Elite Member
Elite Member
Missatges: 3271
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MARÇ 2013 #21370
Bon dia a tothom, ara mateix a sant Andreu (bcn) 7ºC,i plou amb persistència f3-f4, vent més fluix, però encara destacable

No vegis quin tou d neu tenen els ports! !!!!!!!! (Cerc, Morella). (No em surt la c trencada amb el mòbil)
Bon seguiment m'en vaig a la feina, apa Adéu i fins després

Sant andreu (bcn) 35 msnm;285.2litres/any;
Litres/mes:31.2
Rubí 155 msnm,338.6 litres/any;
Litres/mes:99
Enamorat del clima i paisatges de Castella i Lleó i EEUU.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies MIKKEL GUINARDÓ, SISCO BELIANES, Andreu, MeteoVendrell
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda