26 febrer 2018 08:33
@@alberttucci
membre boira
membre boira
Missatges: 231
Més
SEGUIMENT NEVADES 26 FEBRER A 1 DE MARÇ #199058
Neva històrica a Roma, el meu nebot m'envia fotos des de Colonna, 250 m., a 25 km del centre de la ciutat.

Tant o més aficionat a la climatologia que la meteorologia. De Badalona-Santa Coloma (45 msm). i ara vivint a Arenys de Munt (144 msm.) EN CATALÀ LA NEU NO "QUALLA", AGAFA, ES QUEDA, ROMAN, ENGANXA, etc...
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Ximenis, Manu_collbató, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, DavidSagrera, Valencia 2013, alex-navas, Jose, PRIMAVERA, Kalamot, IgnasiBCN, bigxavi, Jaume_València, Danimar, Garrikat, David P.Nou, Miquel, javilin1, Xavib, Tebla
El tema ha estat tancat.
26 febrer 2018 08:36
iagocelra
New Member
New Member
Missatges: 95
Més
SEGUIMENT NEVADES 26 FEBRER A 1 DE MARÇ #199059
Bon dia desde Celrà (Gironès), ens hem aixecat amb -0,5º i un cel seré espectacular!!!

Ara si la "suerte está echada"!

SORT!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu_collbató, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, Jose, Kalamot, bigxavi, Danimar, David P.Nou, Josepmeteo, javilin1, Xavib
El tema ha estat tancat.
26 febrer 2018 08:40
Kalamot
Senior Member
Senior Member
Missatges: 908
Més
SEGUIMENT NEVADES 26 FEBRER A 1 DE MARÇ #199060
Bon dia
Per Gavà tenim 7,4º i la minima de 6,3º
1008 hPa
76% HR
3 km/h W

Sortida del Sol mol guapa, ja veurem imatges per TV
Bona setmana

Gavà,  (Baix Llobregat) 
El Pasteral, (La Selva)
45 msnm
Núvols de pet tempesta de merda
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, Manu_collbató, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, Jose, bigxavi, Danimar, David P.Nou, Josepmeteo, javilin1, Xavib
El tema ha estat tancat.
26 febrer 2018 08:45
pacokas
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1388
Més
SEGUIMENT NEVADES 26 FEBRER A 1 DE MARÇ #199061
Gran nevada sobre Roma....

Enviado desde mi Mi-4c mediante Tapatalk

Barcelona, barri de Sant Antoni.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, Jose, bigxavi, Danimar, David P.Nou, Josepmeteo, Xavib
El tema ha estat tancat.
26 febrer 2018 08:52
miquelat
membre boira
membre boira
Missatges: 185
Més
SEGUIMENT NEVADES 26 FEBRER A 1 DE MARÇ #199062
Bon dia a tots.

Les 8:37 seguiment especial hi ja anem per la 4 plana...i el que queda!!

Desde Barcelona Ciutat, Eixample, avui aquí sempre pensant que mai se sap, no espero poder veure neu. De igual manera disfrutaré i gaudiré com sempre faig dels qui ho veureu i compartireu per aquí espero el poder veure nevar!!! Tinc familia per La Garriga, Tagamanent, Taradell...i crec que allà tenen possibilitats en principi. Ja els atavalaré que m'informin...

Dimecres una altre historia, tinc programat de fa setmanes dues visites a Banyoles i Olot al matí. Per tant, SI VAIG (decidirem conjuntament demà) allà si que segurament si no cambia podria veure nevar/neu. Encara que si els pronostics es mantenen, com no és un tema urgent, possiblement es passi a una altre setmana ja no per la neu si cau allà, per que llavorens amb tal situació per ells, serà un dia mogut pot ser i hauràn de estar per altres coses.

Un traca final per un hivern sobretot el Febrer que ha estat dels millors que recordo en quan a Seguiment per aquí, ha estat i està sent un no parar..Ja firmaria igual pel any que ve.

Jo sòc dels colorins com va dir el Alfred, però porto tres dies sense mirar cap mòdel, en aquestes situacions que alguna cosa pot passar, no hi ha millor seguiment que llegir el foro, sobretot molts que penjeu mapes i feu explicacions detallades del que creieu que pot passar. I apart el twitter, que també apart dels mitjans que segueixo, tinc algunes persones que també a nivell amateur son uns malalts de la neu i van explciant cada dia la evolució del que pot passar. Ah, també segeuixo per sopostat el Alfred, el Marg Gasso i el Ivan (Congestus)

A gaudir de aquestes 48 hores que ens venen!! I en quan es comenci a animar, sense ser pedant, sobretot seguiu les normes que marquin en el foro, més que ho diuen per que tots podem disfrutar per aquí de la situació, i ara no parlo ja de bones o males conductes, si no de si un moment parlen de limitar la informació al necessari, de penjar més o menys fotos, mapes, és per que de igual manera que començo dient que a les 8:37 4 planes, imagineu quaun arrenqui tot el que pot rebré aquest foro de cop de "dades".

BON SEGUIMENT!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, SISCO BELIANES, ferran1969, TRAMONTANA, ARTIK1001, boira gebradora, PereJP, DavidSagrera, Jose, Kalamot, bigxavi, Danimar, Garrikat, David P.Nou, Josepmeteo, javilin1, Xavib, Pasknattmontcada
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda