01 febrer 2018 08:57
xavier.guissona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6259
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2018 #193143
Bon dia

Boira ben espessa de bon mati,pujant de cota amb el pas de les hores,-1.7ºC de mínima ,0ºC ara mateix...un bon aperitiu fred...seguim al limit de les pluges,però l'emoció està assegurada avui i els pròxims dies

Sant Guim de la Plana es troba situat al centre de la Segarra, a 556 mtrs sobre el nivell del mar.
www.facebook.com/pages/Camps-de-La-Segar...0449069816151?ref=hl
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, Manel-hospitalet, Manu_collbató, SISCO BELIANES, Andreu, llorenç cabrils, TRAMONTANA, boira gebradora, JOAN-ESCLANYÀ-, francolino, carles es bòrdes, DavidSagrera, josep m.pastor, Gratal, Hawnu, bigxavi, Cesar.81, Jaume_València, Danimar, jordi roca, Maikels, Josepmeteo, camarasamax
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2018 09:05
crisraval
New Member
New Member
Missatges: 21
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2018 #193144
Bon dia a tothom,

10'2 graus de mínima a Salvador Seguí (Raval).

Q passeu un bon dia!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, Manel-hospitalet, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, francolino, josep m.pastor, Gratal, bigxavi, Cesar.81, Danimar, jordi roca, Maikels, Josepmeteo, camarasamax
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2018 09:11
llorenç cabrils
Senior Member
Senior Member
Missatges: 676
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2018 #193145
bon dia des de cabrils (baix maresme) doncs ja tenim aquí a les portes el canvi de temps que ens portarà a una nova dimensió hivernal :ohmy: :ohmy:
sembla ser que pel prepirineu de lleida ja comencen les primeres precipitacions, per aquesta nit cap a les 22hores en principi a la nostra vertical tenim -29 a 500hpa -2 a 850hpa amb un geopotencial de 1380, per tant en teoria cota de neu aproximada 500 metres :unsure: :unsure:
el coctel està preparat ara caldrà que es barregi bé.
deixo foto de la darrera nevada amb entitat per aquí, data de finals de febrer de 2013, dos dies després va tornar a fer un ruixat de neu i 4 volves despistades un parell de dies a inicis de febrer de 2015, des de llavors res



cel força núvol amb ullades de sol
Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, Manel-hospitalet, Manu_collbató, SISCO BELIANES, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, Cruck, francolino, DavidSagrera, josep m.pastor, Gratal, bigxavi, Cesar.81, Jaume_València, Danimar, jordi roca, Maikels, Josepmeteo
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2018 09:35 01 febrer 2018 09:38 per Jaume_València.
Jaume_València
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2351
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2018 #193146
Bon dia.

Al País Valencià començarà a ploure a la vesprada, i on més probabilitat, a la meitat sud, sobretot a la Marina Alta i la Safor. Cotes de neu baixaran a 400-600 m (AEMET). I expectant amb els possibles llevants i nords de la setmana vinent.

Mapes d'acumulació fins demà matí:

AROME País Valencià


GFS



Sent from my HM 1SW using Tapatalk
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, Manel-hospitalet, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, JOAN-ESCLANYÀ-, Manel Les Corts, francolino, DavidSagrera, Valencia 2013, josep m.pastor, DESPI, Gratal, xavier.guissona, bigxavi, Cesar.81, Danimar, jordi roca, Garrikat, Maikels, Josepmeteo
El tema ha estat tancat.
01 febrer 2018 09:46 01 febrer 2018 09:47 per Sándor.
Sándor
L'usuari està bloquejat
L'usuari està bloquejat
Missatges: 1532
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2018 #193147
Mapas muy entretenidos, estaremos distraídos, pase lo que pase.


Conversa que he tingut de café aquest matí meva amb el cambrer (i duenyu) del bar (bar molt famós al carrer Capità Arenas):

Jo: Bon dia! Què, preparat per la pluja i fred que vé?

Cambrer: Bueno, el fred arriba la setmana que vé.

Jo: No creguis, avui ja baixen, i arriba una mica de pluja.

Cambrer: Però el fred de valent la setmana que vé, onada de fred.

Jo: Està bé que faci hivern, ja toca!

Cambrer: Ho diuen als mitjans.

Jo: Uy, ja veurem llavors, s'equivoquen molt a aquests terminis. On ho diuen?

Cambrer: a La Vanguardia, TV3 i al satèl.lit. Quan coincideixen, la encerten, ho tinc comprobat.

Jo: Ja veurem!


Jajajajajajajajajaja!!!!! La incultura (normal) meteo que hi ha, és brutal!!

Barcelona - Vallvidrera - Rectoret, 300 msnm
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, MIKKEL GUINARDÓ, jpazorin, Manu_collbató, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, josep m.pastor, Gratal, xavier.guissona, bigxavi, Jaume_València, Danimar, Maikels, Josepmeteo
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda