01 Maig 2017 14:48
Jose
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1204
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2017 #178309
En este enlace podréis escuchar la entrevista que esta mañana le han hecho a Altred. Como siempre muy interesante. :cheer:
www.ccma.cat/catradio/alacarta/el-mati-d...sional/audio/960944/

Barcelona Sant Gervasi
Mi avatar es una obra de Andy Goldsworthy
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, JOAN-ESCLANYÀ-, ANTICICLO, josep m.pastor, Currito, jsceloni, meteopineda, jordi roca
El tema ha estat tancat.
01 Maig 2017 15:11
Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 5311
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2017 #178310

Com m'agrada tornar a sentir l'Alfred a la ràdio, el seguia a Catalunya Ràdio fent la info del temps, també quan sortia amb en Xevi Solà, de fet un dia que vaig anar a veure en Xevi vaig tenir l'oportunitat de saludar-lo :) També l'espai Cumulonimbus que feia els dies festius, la seva efímera etapa a COM ràdio,... és el mitjà que més m'agrada.

Espirdo, Segovia 1075 msnm

Per molt llarga que sigui la tempesta, el sol sempre torna a lluir entre els núvols. (Khalil Gibran)
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, Marc Blanes-Euskadi, boira gebradora, josep m.pastor, Jose, jsceloni, jordi roca
El tema ha estat tancat.
01 Maig 2017 15:40
jsceloni
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2176
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2017 #178311
Bona tarda des del Major de Dalt de Sant Celoni.
Aqui deixo un resum grafic del mes
Ara mateix estem a 17.6ºC 48% 1016hpa
Molt bona l entrevista a l'Alfred a catradio :)

Adjunts:
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, boira gebradora, ANTICICLO, josep m.pastor, Jose, meteopineda, jordi roca
El tema ha estat tancat.
01 Maig 2017 15:45 01 Maig 2017 15:49 per josep m.pastor.
josep m.pastor
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6486
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2017 #178312

Jose, lo termino de oir todo, un lujazo, algún día se valorará no se de que forma el trabajo del Alfred con la meteo, y como ha dicho un oyente, la calidad humana impresionante. Por cierto genial que la empresa le vaya
de narices.

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, JOAN-ESCLANYÀ-, ANTICICLO, Jose, jsceloni, jordi roca
El tema ha estat tancat.
01 Maig 2017 16:07
gracienc
Administrator
Administrator
Missatges: 2464
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2017 #178314

Es fàcil resumir-ho : REFERENT
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, ANTICICLO, josep m.pastor, Jose, IgnasiBCN, Currito, jsceloni, Xerpa, jordi roca
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda