01 Des 2016 12:51
ZOOROPA
Junior Member
Junior Member
Missatges: 487
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - DESEMBRE 2016 #165076
Bon dia a tots,

Avui primer dia de l'hivern meteorològic us veig molt eufòrics a tots amb la segona quinzena de desembre ...

Que si desembre 2001, que si la estratosfera està a punt, que si Terranova bloqueja permetent que Sibèria, i Euro-Asia es congeli més del compte, que si ja toca ...

Bé, tant de bo sigui així. Jo sóc el primer a desitjar una 2ª quinzena i un Nadal fredes i blanques que ja va tocant, i ja per demanar que segueixi així tot l’hivern.

Però toquem de peus a terra, que aquí molts de nosaltres ja tenim anys d'experiència i ens hem donat moltes hòsties.

És cert que molts indicadors van per aquest camí, però amics com tots sabeu això no és suficient. La metéo és com és i moltes vegades sembla que si, però després res de res.

No pretenc ser un aguafiestas ni de bon tros, però si demano que tinguem una mica de prudència i cautela.

Però el millor de tot, és que això acaba de començar avui.

Visca la meteo i l'hivern.

Salutacions
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, maciudad, Manu_collbató, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, Marc Blanes-Euskadi, boira gebradora, EnricT, SergiOkuCarmel, cristemps, Valencia 2013, josep m.pastor, Gratal, Congost, kili_NB, Jose, xavier.guissona, Meteo2802, riudomenc, Danimar, jordi roca, Garrikat
El tema ha estat tancat.
01 Des 2016 12:52
Jaume_València
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2353
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - DESEMBRE 2016 #165077
Bon dia.

A Picassent 13,6ºC, 76% HR i 1023 hpa.
Mín. 11,1ºC
Precipitació 5 mm.

Precipitació últimes 24 hores (CH Xúquer)


Acumulació precipitació fins dilluns 00:00 h (GFS).
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, maciudad, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, JOAN-ESCLANYÀ-, cristemps, Valencia 2013, josep m.pastor, Gratal, Congost, Jose, xavier.guissona, tempestadeneu, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
01 Des 2016 14:07
JOAN-ESCLANYÀ-
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 5188
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - DESEMBRE 2016 #165078
Bon dia des d'Esclanyà.

Minima 3,1º, ara tenim 12,9º, cel sere i vent fluixet del S.
Primera emblanquinada als camps mes fondos del poble.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu_collbató, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, josep m.pastor, Gratal, Congost, Jose, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
01 Des 2016 14:53
Meteo2802
Junior Member
Junior Member
Missatges: 502
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - DESEMBRE 2016 #165079
Bona tarda,

A mi ja m'agradaria tenir una segona quinzena de desembre com la del 2001, on vaig viure la major nevada a Lleida dels darrers 30 anys, 17 centímetres van caure en total, un bon paquet per ser Lleida...
vam tenir uns nadals blancs, ja que la boira es va posar i no va permetre que la neu es desfés, ja que estavam tot el dia sota zero...
Estic completament d'acord amb el company "zooropa", en què tots voldríem un hivern carregat de neu i fred, el que passa que el nostre clima es bastant complex i la zona on vivim no ajuda com d'altres :( .
Repeteixo podem tenir una segona quinzena de desembre entretinguda, tot així crec que apunta, donat els meus anys de seguiment de models i la meva modesta experiència, però ni de bon tros ens fem il.lusions, ja que després vénen les clatellades, crec que tindrem el nostre moment i estarem a l'expectativa, carregats d'energies i forces per anar-ho seguint. ;)
Bon seguiment!!!

Lleida
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, Valencia 2013, josep m.pastor, Gratal, Congost, Danimar, jordi roca, Garrikat
El tema ha estat tancat.
01 Des 2016 15:35 29 Des 2016 14:46 per Hawnu.
Hawnu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 11614
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - DESEMBRE 2016 #165080
Buenas tardes, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 15,1ºC con 78% de humedad, viento del W a 3 km/h y 1022,3 Hpa con 292 W/m2.

Total Año 2023: 156 mm (Media 600 mm)
Racha máxima 2023: 116 km/h
Cámara IP: meteohospitalet.es/meteo/webcamimage.jpg

Twitter: @Meteohospi

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Manu_collbató, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, josep m.pastor, Gratal, Danimar, jordi roca
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda