07 febrer 2015 21:29
ARTIK1001
membre boira
membre boira
Missatges: 229
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110684
Bona nit desde MAIA DE MONTCAL, LA GARROTXA. ARA MATEIX TENIM -1. Avui ens hem trobat amb un mati esplendit amb aquesta sorpresa que ens hem trobat. Ha nevat amb ganes durant 20 minuts, un regal per acabar les meves vacances. Nomes dir una coseta. Aquesta nevadeta se la vaig anunciar al meu germa la setmana passada, i al final he encertat. Algun mapa la marcava .... Be , moltes gracies a tots pel vostre seguiment. Es emocionant poder saber que esta fent a diferents llocs de catalunya en directe , i amb molta fiabilitat. Un luxe. GRACIES ALFRET!!!!!

fanatic de meteo desde petit, nescut a Sarria de Ter GIRONA. VIVINT A BCN , PERO AMB CASA FALILIAR A LA GARROTXA, MAIA DE MONTCAL..... AMANT DE LES SITUACIONS SIBERIANES I POLARS.....
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, josep m.pastor, IgnasiBCN, Jaume_València
El tema ha estat tancat.
07 febrer 2015 21:39
Marc Blanes-Euskadi
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1619
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110685
Hola des de Portugalete. 3ºC

Avui el dia ha començat amb unes micronevadetes i ha deixat pas a un dia molt fred i gris. He aprofitat per anar a la neu amb el meu petit i s'ho ha passat d'allò més bé. Poca cosa més a comentar. Genial el seguiment que heu fet de les nevades de l'Empordà.

Us deixo un mini reportatge de les nevades a Portugalete amb un final sorpresa, (Torno ha recordar, 30 anys sense que la neu agafés a Portugalete, 30 anys!!!):



Bon seguiment

Entre dos pobles estic: PORTUGALETE- Biscaia (residencia habitual) i BLANES-Girona (d'on soc). Intento informar d'ambdós llocs. Visca la meteo!!!

"Ja plou! doncs en Pepet no es mou,
Ja neva! doncs en Pepet no es lleva"
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, Pere, josep m.pastor, Gratal, Torrella, IgnasiBCN, Jaume_València, INDIU
El tema ha estat tancat.
07 febrer 2015 21:54
Jaume_València
Premium Member
Premium Member
Missatges: 2351
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110686
A Picassent 4,7ºC, 50% HR i 1021 hpa.
Màx. 9,3ºC
Mín. 3,0ºC
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, JOAN-ESCLANYÀ-, josep m.pastor
El tema ha estat tancat.
07 febrer 2015 22:04
Marc Blanes-Euskadi
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1619
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110688
Sembla que no canvia de pàgina

Entre dos pobles estic: PORTUGALETE- Biscaia (residencia habitual) i BLANES-Girona (d'on soc). Intento informar d'ambdós llocs. Visca la meteo!!!

"Ja plou! doncs en Pepet no es mou,
Ja neva! doncs en Pepet no es lleva"
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, josep m.pastor
El tema ha estat tancat.
07 febrer 2015 22:11
AlfredRodriguezPico
Administrator
Administrator
Missatges: 6724
Més
Autor del tema
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110690
ATENCIÓ: Tanquem aquest entrada, que va molt carregada. Podeu accedir-hi però sense escriure.

Gràcies!

Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, josep m.pastor, IgnasiBCN
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda