07 febrer 2015 21:00
Andreuencs
New Member
New Member
Missatges: 51
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110677
Bona nit!
Veient la imatge de satel.lit ens esta acaban de creuar la primera banda de nubolositat amb escurrialles no obstant cap a l'emporda esta baixan una faixa de nubolositat amb escurrialles q anirà fregant la costa. Però bàsicament poca cosa farà.

Doncs gran seguiment entretingut el que portem de gener i febrer i sembla q en tindrem mes moviment amb petites pauses necessàries també. Ja fa dies que vaig comentar que en les tendències a llarg plaç veia sempre un Anticicló dinàmic amb ganes de moures i poder donar-nos moviment del que ens agrada.
Així que res a seguir actualitzacions en breu podrem veure noves tendències favorables a nosaltres.

Que gran es la metro, gaudiu-la quan venen situacions poc habituals a casa nostre, i q mai saps quan tornaràs a viure algo semblant, encara que no hagi passat el q alguns desitgen. Hem de tenir en compte sempre a on estem es un país complicat per el q desitgem. Però es el que hi ha.

Enamorat del nostre clima i les seves curiositats. Ja tindrem oportunitats. Aquest any almenys moviment garantitzat .

Bon seguiment macus. A per la propera!!!!!!!
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, josep m.pastor, Torrella, IgnasiBCN
El tema ha estat tancat.
07 febrer 2015 21:07
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 14671
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110680

Ya que estamos... :silly: :silly:




Perdoneu l'off topic. Ara el fòrum està tranquil i crec que ho puc posar. (en cas contrari, prego s'esborri)

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, josep m.pastor
El tema ha estat tancat.
07 febrer 2015 21:09
Andreu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 14671
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110681
Bon vespre!

Dades a St. Feliu de Guíxols:

Temperatura: 6,0ºC
Humitat: 88%
Vent: Fluix, ONO (5Km/h)
Temperatua de sensació: 5,2ºC
Punt de rosada: 4,2ºc
Pressió: 1023 hPa.
Precipitació des de les 00h: 1mm.

Bon seguiment!

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, TRAMONTANA, josep m.pastor, Jaume_València
El tema ha estat tancat.
07 febrer 2015 21:16
josep m.pastor
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6483
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110682
bona nit des del carrer portell al barri del coll-vallcarca, temperatura actual al mercuri del balcó
7,5º, os e de confesar que el día de la nevada, vaig avança 1 hora el rellotge per fer el seguiment
abans de anar a traballar o sigue a las 4,30 h. de la matinada ja estava al peu del canó. am els
espolons que tinc ja, ni los mas viejos del lugar se lo hubieran creido :P :P , vaig veure com al
principi plovia i com anava cambian a aiguaneu i neu, despres al curro i ja no vaig poguer difrutar.
pero va valer la pena, si señors, encara que fosin 4 flocs.
Nomes demano que la proxima vegada, que segur que la tindrem, nevi en cap de setmana per poder disfrutarla.
ARRIVEDERCI COMPANYS DE FATIGUES.

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, Andreu, TRAMONTANA, Pere, Torrella, IgnasiBCN, gracienc, Jaume_València
El tema ha estat tancat.
07 febrer 2015 21:27
josep m.pastor
Platinum Member
Platinum Member
Missatges: 6483
Més
ONADA DE FRED 1 de febrer 2015 i posteriors #110683

el ALFRED permet quan la cosa esta tranquila qu´ens pasem nomes una miqueta, escoltan la canço em
fa recorda y no oblidarme de la nevada del 1962 :P :P :P

barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, Andreu, TRAMONTANA
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda