01 Oct 2014 01:10
temps de caldes
membre boira
membre boira
Missatges: 136
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 #87937
Bona nit;
Dades actuals per la meva zona de caldes de montbui (vallés oriental).

Tempt de 20°, parcialmente nublado
Pressió102,50 kpa
Punto de rocío 19°
Visibilitat de 8 km
Humitat del 93%
Nubositat del 40%
Precitació ďavui 89 mm
Precipitació total dels dos dies que en tinguts de pluja, diumenge i avui, un total de 203 mm, deunidó,
I encara no a finalitzat la setmana!
Bon seguiment!!

Caldes de Montbui ( vallès oriental )

200 msnm
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, boira gebradora, canportabella, Meteo_Manu, josep m.pastor, Vallforners
El tema ha estat tancat.
01 Oct 2014 01:14
Toni Terrassa
Senior Member
Senior Member
Missatges: 712
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 #87938
Tarda perfecta! De Sant Cugat a Bellaterra en mig d'un mar d'aigua. HA estat força emocionant. I un cop a Bellaterra, no hi havia forma que parés.. Espero poder penjar fotos.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, canportabella, Meteo_Manu, temps de caldes, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
01 Oct 2014 01:39
Darth Maül
Premium Member
Premium Member
Missatges: 1896
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 #87939
Bona nit...
Diumenge, em vaig oblidar del forum, del grup de What's app, i em vaig dedicar a mirar per la finestra, a escoltar i olorar la pluja... Ho vaig gaudir molt.... Si a tres o quatre km queien 40 mm més era igual, era maquissim... La realitat avui, és que m'han caigut 0,3 mm al matí, i 5,4 mm a la tarda, cosa que hem recorda tot lo que vaig gaudir el diumenge... únic dia d'aquest 2014, que he gaudit de forma absoluta...
En fi, l'episodi em deixa 72,6 mm,,, 73 mm és la mitjana del mes de Setembre... deu ni do...
I ara què... alguns companys parlen de zonals baixes, i símptomes preocupants, de cara al curt i mig termini...
Jo soc dels que prefereixo no escriure abans de desfogar-me al forum (ja ho faig al grup de What's app), i sé que la reiteració de les queixes cansa, però sabeu què??? A gairebé tothom li agrada el sol i la calor. A nosaltres ens agrada la pluja i el fred, ens gastem molts calers en les nostres estacions, ens posem a comentar el que diuen al programa del temps de tv, passem hores mirant mapes, i escrivint a forums com aquests... vaja, algú podria dir que som una mica frikis!!! :silly: :P En realitat, es tan extrany que la gent es queixi si no li plou, o si no glaça???

De fet, tots sabem que la natura farà el que li roti.... si ens espera un hivern sec i suau, ens queixarem, d'això estic segur...

Us diria que no molestaré més, però ara toca el resum del Setembre....

Bon seguiment!!



Estació: Oregon WMR300

I've run every red light on memory lane
I've seen desperation explode into flames
And I don't want to see it again.
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, MeteoCumulus, meteoboig, TRAMONTANA, boira gebradora, Davids Vilafranca, canportabella, Meteo_Manu, temps de caldes, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Jose, IgnasiBCN, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
01 Oct 2014 06:48
@TempsBanyeres
Senior Member
Senior Member
Missatges: 632
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 #87941
Bon dia des de Banyeres del Penedès

En aquests moments fent la mínima amb 16.1ºC i un 86% d'humitat.

Que tingueu un bon dia ;D

Banyeres del Penedès , Baix Penedès (165msnm), Tarragona:



twitter.com/#!/TempsBany
El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, boira gebradora, Davids Vilafranca, canportabella, Meteo_Manu, JOAN-ESCLANYÀ-, DavidSagrera, josep m.pastor, Piraks, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
01 Oct 2014 07:01
Hawnu
membre meteoròleg professional
membre meteoròleg professional
Missatges: 11569
Més
SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 #87942
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 17,2ºC con 93% de humedad, viento del NNE a 2 km/h y 1022,2 Hpa.

Total Año 2023: 156 mm (Media 600 mm)
Racha máxima 2023: 116 km/h
Cámara IP: meteohospitalet.es/meteo/webcamimage.jpg

Twitter: @Meteohospi

El següent(s) usuari(s) van donar les gràcies maciudad, meteoboig, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, canportabella, Meteo_Manu, josep m.pastor, Joan74, jsceloni, Vallforners
El tema ha estat tancat.
Moderadors: meteopineda