forum.pico.cat

Benvingut, Convidat
Usuari Contrasenya Recordar contrasenya

TEMA: SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 30 Abr 2014 23:36 #74241

• Bartu
  • Bartu's Avatar
  • Administrator
  • Missatges: 195
  • Thank you received: 746
Continuem aquí el seguiment. Gràcies!!!
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, meteoboig, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, DavidSagrera, Evas, Piraks, jsceloni, Vallforners, manuel@debotigues.es, CESCMETEO

Re:SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 30 Abr 2014 23:40 #74243

• valleta
  • valleta's Avatar
  • membre sol
  • Missatges: 79
  • Thank you received: 626
Primer
LA VALLETA.
ALT EMPORDÀ.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, Manu-BDN, meteoboig, TRAMONTANA, Gratal, Jose, jsceloni

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 30 Abr 2014 23:43 #74244

• meteoboig
  • meteoboig's Avatar
  • membre neu
  • Missatges: 2120
  • Thank you received: 14739
segon :)
Badalona
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, Manu-BDN, QuiQue, TRAMONTANA, Gratal, Jose, jsceloni

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 30 Abr 2014 23:50 #74245

• manuel@debotigues.es
  • manuel@debotigues.es's Avatar
  • membre tramuntana
  • Missatges: 925
  • Thank you received: 11713
Bona nit:
---També vull desitjar-li a l'Enric mi en horabona pel seu casament i que sigueu molt feliços.---

Previsión para mañana Jueves tarde-noche y madrugada del Viernes. Los Pirineos y las comarcas del NE de Catalunya serán las más agraciadas para recibir precipitaciones de carácter tormentoso y con posibilidades de granizo.
Buen puente para los que lo podamos disfrutar.

Manuel.
• Esplugues de Llobregat - Altitud: 110 m.
• Ver nevar me produce una sensación especial.
Última edició: 01 Mai 2014 00:10 per manuel@debotigues.es.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, SISCO BELIANES, QuiQue, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, ELPITO, Gratal, jsceloni, Vallforners

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 01 Mai 2014 00:08 #74246

• meteoboig
  • meteoboig's Avatar
  • membre neu
  • Missatges: 2120
  • Thank you received: 14739
Hola,bona nit familia.

Dons ensetem MAIG,on la dita es cada dia un raig,aviam si l'encerta i es aixis.

Avui a Badalona hem tingut una minima de 12,6ºC i una maxima de 18,3ºC,pluja mensual de 43,4 mm i anual 144,6mm.

Avui segons els radar hem tingut ruixats sense activitat electrica cap al RIPOLLES,GARROTXA,OSONA,GIRONES,deixo imatges.

Tambe cal dir,que dema tambe tindrem ruixats o alguna tempesta cap el pirineu central i/o oriental,que serien de poca identitat,tampoc descarto algun ruixat cap a zones del voltant com Garrotxa,Osona,crec que serien com a molt moderades,temperatures un pelet mes baixes.

Divendres.ens pasara a 500hpa un solc o bosseta freda de -20 a -22 i aixos faria que tinguesim ruixats cap el nord-est del pais ja de bon mati,translladanse cap a la costa i prelitoral sud de les comarques Gironines i costa i prelitoral nord de les comarques Barcelonines,amb la posibilitat que cap a la tarda-vespre es poguesin desenvolupar nuvolades convectives cap aquestes zones esmentades,puntualment amb moderada intensitat,crec que les zones amb mes numeros de tindre tempesta serien les del valles oriental,zona nord del maresme i la selva,les temperatures baixaran.

Tambe cal esmentar que no tots els models ens marquen precipitacions,pero jo confio amb l'enbossament que ens pasara,ja que a la primavera dona molt de si i es una epoca amb el minim de aire fred per tindrela liada.

Dissabte i Diumenge ho veig bastant secot tot plegat,amb unes temperatures semblans o amb tendencia a pujar.

Despres sembla que Dijous ens podria a tornar a pasar un altra solc o bosseta freda per d'amunt,ja veurem perque esta tot molt lluny,i la primavera la sangra altera i ala atmosfera encara mes.

Bon seguiment i atents a Divendres que pot donar mes del que sembla,ja que cualsevol excusa es bona per espetegar,sobretot a la meitat nord-est.

Us saluda,Joan.
Badalona
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, Manu-BDN, SISCO BELIANES, QuiQue, Andreu, TRAMONTANA, Marc Blanes-Euskadi, ANTICICLO, ELPITO, Gratal, Jose, Vallforners, manuel@debotigues.es

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 01 Mai 2014 00:41 #74248

• SISCO BELIANES
  • SISCO BELIANES's Avatar
  • membre ciclogènesi explosiva
  • Amant de la neu i de la muntanya.
  • Missatges: 3538
  • Thank you received: 36521
Bona nit.

Per aquí tranquilitat i bons aliments, cel amb alguns núvols i una temperatura de 15°C, 1011 hPa de pressió.

Com diu en meteoboig al maig cada dia un raig, però per aquí no serà així, el que segur que tindrem aquest primers dies serà vent, per variar es clar.

Bon seguiment.
Belianes-Urgell (373 msnm) / Vilamòs-Val d'Aran (1255 msnm)
Precipitació Belianes:
2015: 234 mm. 2016: 341 mm. 2017: 343 mm. 2018: 589 mm.

Precipitació 2019: 459 mm.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: maciudad, Manu-BDN, meteoboig, QuiQue, Andreu, TRAMONTANA, Gratal, Glaciacion, Vallforners, manuel@debotigues.es

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 01 Mai 2014 01:20 #74249

• Darth Maül
  • Darth Maül's Avatar
  • membre neu
  • Passió per la Geologia i la méteo
  • Missatges: 1772
  • Thank you received: 11957
Bona nit,
Encetem nou mes a veure que tal es comporta. Al gener, vaig deixar les dades mitjanes donades per la meva PCE FWS20, avisant que les dades tenien la pega, de les temperatures màximes poc fiables. Be, li he construït una garita de protecció del sensor, i les màximes a falta de la prova de foc de l'estiu, donen la talla, ara em fallen les mínimes, una mica altes, i no tinc ni idea de perquè, però, bueno, no ens queixarem, la realitat es que tinc el que tinc, i visc on visc, ni puc demanar més, ni demanaré més... almenys per ara.
Primer de tot, així ho tinc ara...

En fi, vaig fallar febrer i març, perquè no vaig voler donar dades incompletes, estava amb la construcció de la garita, però l'abril, a grans trets, ha estat així...

Sabadell- Can Rull

Temperatura màxima: 26,3º el 13 de Abril
Màxima més baixa: 16,6 el 3 de Abril
Mitjana de les màximes: 21,8º
Temperatura mínima: 8,5º el 1 de Abril
Mínima més alta: 14,1 el 15 de Abril
Mitjana de les mínimes: 11,6º
Mitjana del mes:16,1º
Desviació: +2,3º

Cop màxim de vent:37 Km/h el 26 de Abril
Mitjana màxima de vent:20 Km/h 30 de Abril
Mitjana de vent mensual:5,0 Km/h SSE

Pluja total: 50,4 mm
Màxima intensitat: 43,2 mm/h el 3 de Abril
Dia més plujós: 21,0 mm el 3 de Abril
Dies de pluja superior a 0,3 mm: 7
Desviació: -0,6 mm

Humitat Màxima: 98% el 03 de Abril
Humitat Mínima: 15% el 28 de Abril

Pressió máxima: 1024,4 hPa el 09 de Abril
Pressió mínima: 995,1 hPa el 03 de Abril

Estació: Oregon WMR300

I've run every red light on memory lane
I've seen desperation explode into flames
And I don't want to see it again.
Última edició: 01 Mai 2014 01:54 per Darth Maül.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, peperamire, SISCO BELIANES, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, marc_rusi, ELPITO, Jose, Glaciacion, Piraks, Vallforners, manuel@debotigues.es

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 01 Mai 2014 08:06 #74253

• maciudad
  • maciudad's Avatar
  • membre neu
  • Cardedeu(Valles Oriental)
  • Missatges: 1576
  • Thank you received: 17170
Bon dia desde Cardedeu.
Temperatura actual 11,6ºC
Humitat. 91%
Presiò. 1012mb
Cel serè
Aviant si aquesta tarda vespre poden tindre una mica de moviment per la zona nord est.
Salutacions cordials i bona meteo!!!
41°38′26″N 2°21′34″E
198 msnm
Cardedeu(Valles Oriental)
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: meteoboig, SISCO BELIANES, QuiQue, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, Jose, Glaciacion, Vallforners, manuel@debotigues.es

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 01 Mai 2014 08:58 #74254

• AlfredRodriguezPico
  • AlfredRodriguezPico's Avatar
  • Administrator
  • Missatges: 6646
  • Thank you received: 120884
Bon dia.

Aquests dies tinc una mica menys de temps, però us vaig llegint sense perdre'm ni un post!

J.M.Pastor, volem fotos de Roses. Tindràs tramuntana maca a partir de la propera nit. I quan pengeu fotos de muntanya...aiii quines ganes em venen de tornar-ne a fer.

Ara a plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 16,4º i 77% d'humitat. La mínima esperem que es produeixi a les 24 hores. A veure els ruixats del proper vespre/nit i demà a les comarques del Pirineu, Girona i Barcelona. Ambient força fresc a partir del vespre.
Avui, programa 33 de PICO TV. És dijous i no pot faltar. Pot ser el penjaré una mica més tard. Com sempre ja avisaré.

Bon seguiment!
Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: meteoboig, SISCO BELIANES, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, EnricT, Pere, ANTICICLO, ELPITO, Marc Gassó - Gràcia, Jose, xavier.guissona, Glaciacion, Piraks, jsceloni, Vallforners, manuel@debotigues.es

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - MAIG 2014 01 Mai 2014 09:11 #74255

• ELPITO
  • ELPITO's Avatar
  • membre neu
  • Missatges: 2417
  • Thank you received: 38940
Bon dia
Previsió de precipitacions per avui dia 1 de maig.

El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, Manu-BDN, meteoboig, Andreu, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, ANTICICLO, Marc Gassó - Gràcia, xavier.guissona, Glaciacion, Vallforners, manuel@debotigues.es