forum.pico.cat

Benvingut, Convidat
Usuari Contrasenya Recordar contrasenya

TEMA: SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017

Re:SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 19:38 #183132

• Toni Terrassa
  • Toni Terrassa's Avatar
  • membre tramuntana
  • Del barri de Can Palet a Terrassa
  • Missatges: 705
  • Thank you received: 4713
Totalment, no hem tingut sort avui.
Manu Terrassa Va escriure:
De veritat, m'alegro molt pels que heu gaudit d'un bon tempestot. La bona noticia ha sigut la refrescada, molt benvinguda. Respecte a la pluja nomes a la linia costanera i part del pirineu ha rebut la previsió. Per la resta (o al menys per a mi) ha sigut un tot al mar excepte 4 ruixats puntuals a l'interior. Encara queda una petita oportunitat aquest vespre-nit, potser demá, pero avui per mi ha sigut una mica decepcionant. A veure com es comporta d' aqui fins demá.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, Manu Terrassa, Congost, Jose, cris de palau, Danimar, jordi roca

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 20:10 #183133

• JOAN-ESCLANYÀ-
  • JOAN-ESCLANYÀ-'s Avatar
  • membre ciclogènesi explosiva
  • Esclanyà, Baix Empordà, a uns 60 m,s n.m.
  • Missatges: 3476
  • Thank you received: 36378
Hola gent, 4mm. i "andando" :lol: :lol:

Minima de dia ara mateix amb 18,2º
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, Manu_collbató, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, Manu Terrassa, nuvolada, Congost, Jose, cris de palau, Danimar, jordi roca

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 20:25 #183134

• ZIZOVIC
  • ZIZOVIC's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 203
  • Thank you received: 1647
Ara aquí a Vic comença a fotre-li amb ganes
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, Manu Terrassa, nuvolada, Congost, Jose, cris de palau, Danimar, jordi roca

Re:SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 20:30 #183135

• cris de palau
  • cris de palau's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 296
  • Thank you received: 2936
A Sta. Ma. de Palautordera em recollit fins al moment 10 lm2, pel mati 3 i 7 al migdia amb tempesta. Esperavem mės peró del que venim....aviam si hi ha alguna cosa més aquest vespre-nit. A gaudir.

Enviat des del meu SM-G355HN usant Tapatalk
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, Manu Terrassa, nuvolada, Congost, Jose, jsceloni, Danimar, jordi roca

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 20:31 #183136

• Andreu
  • Andreu's Avatar
  • membre tornado
  • Sant Feliu de Guíxols
  • Missatges: 9581
  • Thank you received: 101124
Bon vespre!,

Dades a St. Feliu de Guíxols:

Temperatura: 20,5ºC
Humitat: 80%
Vent: En calma.
Punt de rosada:
Pressió: 1017 hPa.
Temperatura mínima: 19,4ºC (14:32h)
Temperatura máxima: 24,7ºC (03:59h)
Precipitació des de les 00h: 5mm.

Bon seguiment!
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, Manu Terrassa, nuvolada, Congost, Jose, cris de palau, jsceloni, Danimar, jordi roca

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 20:34 #183137

• jordi roca
  • jordi roca's Avatar
  • Moderator
  • Missatges: 1864
  • Thank you received: 28938
Es bo no perdre l'esperança però a aquestes hores..... jo ja l'he perduda!!!
Una altra oportunitat perduda, ara mateix estic a Collserola, en una pista forestal, la vegetació dels marges totalment pansida....
Ho sento!,empatitzo massa amb l'entorn i em deprimeixo!

Suposo que avui haurà fallat la temperatura?, massa fresca i poc contrast?

En tot cas celebro les tempestes continuades durant tota la tarda a la línia entre el Catllaràs i el Collsacabra!, aquestes serres han exercit una palanca molt efectiva!

Foto d'un arc de st Martí ara a les vuit des de Collserola, i sense ploure!!!!, si es que hi ha humitat!!!!, però sembla que no ens toca....
Ah!, s'observa a la foto un tímid intent de creixement de cumulets sobre Barcelona, encara tornareu a tenir sarau!, i tot a mar una altra vegada!!!

Es el que hi ha....

Bon seguiment!
Última edició: 31 Ago 2017 20:40 per jordi roca.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, Manu Terrassa, nuvolada, Congost, Jose, cris de palau, IgnasiBCN, jsceloni, Danimar, Garrikat

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 20:47 #183138

• nuvolada
  • nuvolada's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 508
  • Thank you received: 5021
vista satèl·lit de els dos "focus" de tempestes grans que han afectat catalunya avui!. (abaix centre Mallorca).
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, Andreu, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, Manu Terrassa, Congost, Jose, IgnasiBCN, jsceloni, Danimar, jordi roca

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 20:50 #183139

• Todopc
  • Todopc's Avatar
  • membre tornado
  • Missatges: 7332
  • Thank you received: 77443
Buenas noches, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 23,1ºC con 88% de humedad, viento del SE a 8 km/h y 1014,9 Hpa, a ver si acaba llegando la lluvia que se esta formando, por ahora chubascos pequeños, tenemos cerca un núcleo rojo que no acaba de entrar.

Total Año 2019: 497,4 mm (Media 600 mm)
Racha máxima 2019: 143 km/h
Cámara IP: meteohospitalet.es/meteo/webcamimage.jpg

Twitter: @Meteohospi
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, davidmeteocunit, nuvolada, Congost, Jose, cris de palau, IgnasiBCN, jsceloni, Danimar, jordi roca

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 20:52 #183140

• ZIZOVIC
  • ZIZOVIC's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 203
  • Thank you received: 1647
Ara plovent molt a Vic. Llamps i trons
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, JOANPIERA, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, nuvolada, Jose, cris de palau, jsceloni, Danimar, jordi roca

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - AGOST 2017 31 Ago 2017 20:55 #183141

• JOANPIERA
  • JOANPIERA's Avatar
  • membre ciclogènesi explosiva
  • Dirigint-nos cap al Gran Minim Solar Eddy ???
  • Missatges: 3567
  • Thank you received: 26034
Bona tarda desde el sudest anoïenc amb 1017'9 hpa,humitat del 92% i fent la temperatura minima amb uns molt confortables 18'7C.Al final efectivament les precipitacions sembla que no han sigut tant quantioses i generals com preveien mapes dies enrera,pero per les fotos i videos que he vist,sembla que la tempesta ha sigut molt xula a. Arcelona ciutat.Jo no hem puc queixar perque de moment avui porto 19'4mm

que sumats als 1'6mm d'ahir,faig un acumulat a l'episodi de 21mm,mensuals ja son 42'8mm i anuals 334'4mm.Poc a poc i a les dates que ja ens trobem a les portes de Setembre,sembla que aquest 2017 podria fer per fí la precipitació mitjana anual amb 600mm a la meva zona al límit entre el prelitoral i litoral central,ja que l'octubre i novembre son els mes plujosos estadisticament aqui.Desde que tinc registres al 2015,als 8 primers mesos del 2017 ja porto mes acumulats que als 8 primers mesos del 2016 quan vaig fer 208'6mm i als del 2015 vaig sumar 256'2mm,pero compte que solament vaig fer llavors en tot el 2015 un total de 324'6mm ,o sigui uns 10mm menys del que porto ja enguany :sick: :sick: ,en canvi l'any passat 2016 vaig fer un total de 514mm amb el registre mensual amb mes precipitació desde que tinc registres al Novembre ,amb uns tremendos 171'4mm i 4 mesos mes tard vaig fer el segon major registre al Març 2017 amb 97'2mm.Així que veurem quin comportament te la tardor 2017 amb la presumible La Niña que podria tornar a l'Octubre,esperem tindre la mateixa sort que la passada tardor,en quan a registres, quan van tindre La Niña dèbil.
Simular que conocemos con precisión de ingeniero el funcionamiento de nuestro Sistema Climático, es fraudulento.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, Manu_collbató, TRAMONTANA, boira gebradora, EnricT, nuvolada, Marc Gassó - Gràcia, Congost, Jose, Todopc, IgnasiBCN, jsceloni, ismaprat, Danimar, jordi roca