forum.pico.cat

Benvingut, Convidat
Usuari Contrasenya Recordar contrasenya

TEMA: SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 30 Set 2014 23:28 #87929

• Bartu
  • Bartu's Avatar
  • Administrator
  • Missatges: 195
  • Thank you received: 746
Bona nit i bon mes d'octubre! Continuem el seguiment aquí. Gràcies!
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, maciudad, meteo vent, Ghibli, QuiQue, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, canportabella, josep m.pastor, Piraks, jsceloni, NeuNiDo

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - SETEMBRE 2014 30 Set 2014 23:33 #87931

• NeuNiDo
  • NeuNiDo's Avatar
  • membre tramuntana
  • Missatges: 760
  • Thank you received: 9009
Dades de Martorelles d´aquest mes que acabem.

Desviaciò en temperatures +1; un mes lleugerament mes càlid del normal; practicament dins la mitjana.
Desviaciò de precipatacións +33´6 mm; per tant un mes moderadament mes plujos del normal.
Una primera quinzena molt cálida i una segona mes normal.

Esperem un proper Octubre mes plujòs encara (ambiciò) i això amb les primeres "fresques".

Bon seguiment.
Sant Fost de Campcentelles zona Can Coromines (Valles Oriental). 55 msnm

Última edició: 01 Oct 2014 00:35 per NeuNiDo.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, boira gebradora, Davids Vilafranca, canportabella, Manu Terrassa, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Darth Maül, Jose, IgnasiBCN, jsceloni, Vallforners

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 30 Set 2014 23:58 #87932

• JOAN-ESCLANYÀ-
  • JOAN-ESCLANYÀ-'s Avatar
  • membre ciclogènesi explosiva
  • Esclanyà, Baix Empordà, a uns 60 m,s n.m.
  • Missatges: 3383
  • Thank you received: 35049
Hola gent, durant la tarda s'ha vist alguna clariana i no ens ha plogut mes des de la matinada.

Us deixo quatre dades de setembre:

Temp.Min.: 11,4º, el dia 27. Mitjana minimes: 17,5º
Temp.max.: 29,8º, el dia 8. Mitjana maximes: 29º, un grau mes que a l'agost.
Pluja: 139mm. Acumulat anual: 595,5mm.

Ara tenim 17,9º.

Bona nit des d'Esclanyà.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, Davids Vilafranca, canportabella, Manu Terrassa, temps de caldes, josep m.pastor, IgnasiBCN, jsceloni, Vallforners

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 01 Oct 2014 00:30 #87934

• peperamire
  • peperamire's Avatar
  • membre sol
  • Missatges: 41
  • Thank you received: 195
Gent, bona nit!

Alfred, com pots estar-te sense regalar-nos un programa, tot tenint una situació (meteorologica) com aquesta.

P.D.:

vull veure cent mil gracies al meu missatge, igual s'anima l'Alfed... ;)
Badalona (l'antic barri de Fondo-Sistrells)

Tanto mapa y tanto modelo,
no nos deja mirar al cielo,
ni tampoco al suelo.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: AlfredRodriguezPico, jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, Meteoguardiola, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, Davids Vilafranca, EnricT, canportabella, Manu Terrassa, JOAN-ESCLANYÀ-, David_STI, Ponce, meteocolls, josep m.pastor, Evas, Jose, Ramon_Alella and this user have 6 others thankyou

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 01 Oct 2014 00:33 #87935

• BorrascaAtlántica
  • BorrascaAtlántica's Avatar
  • membre neu
  • ¡¡No a UTC+2!! Volvamos a nuestro huso natural
  • Missatges: 2025
  • Thank you received: 13570
2,8 mm aquí hoy. En lo que llevamos de año 353 mm.
2019: 367 mm; 2018: 929 mm; 2017: 362 mm; 2016: 540 mm; 2015: 387 mm; 2014: 530 mm; 2013: 579 mm; 2012: 506 mm
meteovilanova.info/Current_Vantage.htm
Garraf / Cerdaña
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, boira gebradora, Davids Vilafranca, canportabella, Manu Terrassa, josep m.pastor, IgnasiBCN, jsceloni, Vallforners

Re:SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 01 Oct 2014 01:10 #87937

• temps de caldes
  • temps de caldes's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 101
  • Thank you received: 804
Bona nit;
Dades actuals per la meva zona de caldes de montbui (vallés oriental).

Tempt de 20°, parcialmente nublado
Pressió102,50 kpa
Punto de rocío 19°
Visibilitat de 8 km
Humitat del 93%
Nubositat del 40%
Precitació ďavui 89 mm
Precipitació total dels dos dies que en tinguts de pluja, diumenge i avui, un total de 203 mm, deunidó,
I encara no a finalitzat la setmana!
Bon seguiment!!
Caldes de Montbui ( vallès oriental )

200 msnm
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, boira gebradora, canportabella, Manu Terrassa, josep m.pastor, Vallforners

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 01 Oct 2014 01:14 #87938

• Toni Terrassa
  • Toni Terrassa's Avatar
  • membre tramuntana
  • Del barri de Can Palet a Terrassa
  • Missatges: 705
  • Thank you received: 4713
Tarda perfecta! De Sant Cugat a Bellaterra en mig d'un mar d'aigua. HA estat força emocionant. I un cop a Bellaterra, no hi havia forma que parés.. Espero poder penjar fotos.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, canportabella, Manu Terrassa, temps de caldes, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, jsceloni, Vallforners

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 01 Oct 2014 01:39 #87939

• Darth Maül
  • Darth Maül's Avatar
  • membre neu
  • Passió per la Geologia i la méteo
  • Missatges: 1772
  • Thank you received: 11957
Bona nit...
Diumenge, em vaig oblidar del forum, del grup de What's app, i em vaig dedicar a mirar per la finestra, a escoltar i olorar la pluja... Ho vaig gaudir molt.... Si a tres o quatre km queien 40 mm més era igual, era maquissim... La realitat avui, és que m'han caigut 0,3 mm al matí, i 5,4 mm a la tarda, cosa que hem recorda tot lo que vaig gaudir el diumenge... únic dia d'aquest 2014, que he gaudit de forma absoluta...
En fi, l'episodi em deixa 72,6 mm,,, 73 mm és la mitjana del mes de Setembre... deu ni do...
I ara què... alguns companys parlen de zonals baixes, i símptomes preocupants, de cara al curt i mig termini...
Jo soc dels que prefereixo no escriure abans de desfogar-me al forum (ja ho faig al grup de What's app), i sé que la reiteració de les queixes cansa, però sabeu què??? A gairebé tothom li agrada el sol i la calor. A nosaltres ens agrada la pluja i el fred, ens gastem molts calers en les nostres estacions, ens posem a comentar el que diuen al programa del temps de tv, passem hores mirant mapes, i escrivint a forums com aquests... vaja, algú podria dir que som una mica frikis!!! :silly: :P En realitat, es tan extrany que la gent es queixi si no li plou, o si no glaça???

De fet, tots sabem que la natura farà el que li roti.... si ens espera un hivern sec i suau, ens queixarem, d'això estic segur...

Us diria que no molestaré més, però ara toca el resum del Setembre....

Bon seguiment!!

Estació: Oregon WMR300

I've run every red light on memory lane
I've seen desperation explode into flames
And I don't want to see it again.
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, MeteoCumulus, meteoboig, TRAMONTANA, boira gebradora, Davids Vilafranca, canportabella, Manu Terrassa, temps de caldes, josep m.pastor, Marc Gassó - Gràcia, Jose, IgnasiBCN, jsceloni, Vallforners

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 01 Oct 2014 06:48 #87941

• @TempsBanyeres
  • @TempsBanyeres's Avatar
  • membre tramuntana
  • Missatges: 632
  • Thank you received: 5132
Bon dia des de Banyeres del Penedès

En aquests moments fent la mínima amb 16.1ºC i un 86% d'humitat.

Que tingueu un bon dia ;D
Banyeres del Penedès , Baix Penedès (165msnm), Tarragona:

https://twitter.com/#!/TempsBany
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jordi-clot-bcn, maciudad, meteoboig, TRAMONTANA, boira gebradora, Davids Vilafranca, canportabella, Manu Terrassa, JOAN-ESCLANYÀ-, DavidSagrera, josep m.pastor, Piraks, jsceloni, Vallforners

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - OCTUBRE 2014 01 Oct 2014 07:01 #87942

• Todopc
  • Todopc's Avatar
  • membre tornado
  • Missatges: 7132
  • Thank you received: 74293
Buenos días, en estos momentos tenemos los siguientes datos, 17,2ºC con 93% de humedad, viento del NNE a 2 km/h y 1022,2 Hpa.
Total Año 2019: 197,8 mm (Media 600 mm)
Racha máxima 2019: 130 km/h
Cámara IP: meteohospitalet.es/meteo/webcamimage.jpg

Twitter: @Meteohospi
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: maciudad, meteoboig, SISCO BELIANES, TRAMONTANA, boira gebradora, canportabella, Manu Terrassa, josep m.pastor, Joan74, jsceloni, Vallforners