forum.pico.cat

forum.pico.cat

Benvingut, Convidat
Usuari Contrasenya Recordar contrasenya

TEMA: QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!!

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 27 febrer 2019 14:46 #225196

• jordi roca
  • jordi roca's Avatar
  • Moderator
  • Missatges: 1665
  • Thank you received: 25465
Arcus Va escriure:
xavier.guissona Va escriure:
Bon dia

Doncs jo agrairia que es puguès afegir videos curts,no només imatges...ara ,per afegir videos,hem de recorrer al format youtube...lo ideal seria afegir videos curts de 1/2 minuts ( com a TV3 ),doncs podriem incloure molts videos de fenòmens del temps.

Això no es viable. Poder afegir videos per pujar-los al mateix servidor requereix primer un servidor més potent (per processar els vídeos, tant en la pujada com en la baixada) i segón requereix de emmagatzematge extra. És un cost força elevat (tant tècnic com monetari) i ho dic per experiència. Per facilitar-ho tot jo apostaria per deixar-ho com està.

Sincerament, i com vaig dir en el post que intentava fer que no es tanquès el forum, crec que aquest necessita un rentat de cara en quant al disseny i funcionalitats es refereix. I més moderadors. Podem tenir tota l'educació que es pugui tenir, però a vegades ens podem anar de mare. A part, això és internet, i qualsevol troll o el que sigui pot entrar i començar a emmerdar (perdò per l'expressió) tots els posts del fòrum. Ja és estrany no haver vist cap troll d'aquest tipus mai per aquí, o almenys que jo recordi.

Està genial que poguem compartir suggeriments en aquest apartat, segur que entre tots podem fer millorar el fòrum.

Salut

PD: Per cert, on són les normes? Sempre es parla de les normes del fòrum però no les trobo. Si no hi son i es donen per suposades s'hauria de fer un post amb enganxina i que quedi sempre clar quines son les normes, i a qui no li agradi ja sap on té la porta.

Intentem redactar-les ara, si entres a "inici" hi ha una referència bàsica al respecte.
Entre tots ens en sortirem! ;)
L'administrador ha desactivat l'escriptura als visitants.
Usuaris que han agraït el tema: josep m.pastor, bigxavi, Danimar

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 07 Mar 2019 07:07 #225670

• bigxavi
  • bigxavi's Avatar
  • membre neu
  • Missatges: 1550
  • Thank you received: 19787
Bon dia

Darrerament m'estic trobant en que quan acabo d'escriure un missatge i es el primer d'una pagina nova no es veu i no hi puc accedir fins que algú ha escrit un altre missatge , a l'enllaç que hi ha al darrer missatge si que surt el meu missatge però si hi clicko em porta al primer missatge de la pagina anterior.
Veïnat de Can Güell , Torrelles de Llobregat 210 msnm
Barri de l'Estació , La Molina 1441 msnm
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 07 Mar 2019 22:54 #225708

• Let it Snow !!
  • Let it Snow !!'s Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 140
  • Thank you received: 2260
Hola!

Des de fa uns dies sempre em passa que tot i que m'he desconnectat del fòrum clicant a "sortir", l'endemà quan em torno a connectar em diu que la meva sessió ha expirat, com si no m'hagués desconnectat, i em fa tornar a introduir usuari i contrassenya. Abans no em passava, bé només passava quan m'oblidava de clicar al "sortir" :P .

Que ho podríeu arreglar? Es que es fa una miqueta pesat...

Merci :) .
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, bigxavi, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 08 Mar 2019 18:42 #225744

• meteosantasusanna.info
  • meteosantasusanna.info's Avatar
  • Moderator
  • Missatges: 579
  • Thank you received: 5734
Bones,

Som conscients del problema i hi estem treballant. Demanem disculpes. Esperem trobar l'origen del problema ben aviat. Si algú te experències amb el Joomla i té alguna pista es pot posar en contacte amb mi per missatge privat. Gràcies
Let it Snow !! Va escriure:
Hola!

Des de fa uns dies sempre em passa que tot i que m'he desconnectat del fòrum clicant a "sortir", l'endemà quan em torno a connectar em diu que la meva sessió ha expirat, com si no m'hagués desconnectat, i em fa tornar a introduir usuari i contrassenya. Abans no em passava, bé només passava quan m'oblidava de clicar al "sortir" :P .

Que ho podríeu arreglar? Es que es fa una miqueta pesat...

Merci :) .
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, Jose, bigxavi, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 10 Mar 2019 13:22 #225829

• Andreu
  • Andreu's Avatar
  • membre tornado
  • Sant Feliu de Guíxols
  • Missatges: 8965
  • Thank you received: 92737
Hola,

Crec que faig referència al mateix problema que ha comentat fa dos respostes el company "bigxavi". Fins fa poc, aquest problema es donava quan hi havia més de 100 respostes en el fill i s'anava complicant fins el punt que la nova pàgina sortia a partir del quart missatge. El mes passat semblava solventat el problema, crec que no es va donar; però aquest mes apareix pràcticament des del principi. Ara mateix està passant amb poc més de 40 respostes.

Salutacions.
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, bigxavi, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 01 Jul 2019 10:49 #230366

• jpazorin
  • jpazorin's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 124
  • Thank you received: 886
Bon dia!

Últimament, estic tenint molts problemes per entrar al fòrum via Tapatalk; en teniu constància de més usuaris amb aquest problema?

Gràcies per endavant

...brumas bajas...
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 02 Jul 2019 23:37 #230450

• jordi roca
  • jordi roca's Avatar
  • Moderator
  • Missatges: 1665
  • Thank you received: 25465
jpazorin Va escriure:
Bon dia!

Últimament, estic tenint molts problemes per entrar al fòrum via Tapatalk; en teniu constància de més usuaris amb aquest problema?

Gràcies per endavant

Ho consulto a l'Otmar!
Usuaris que han agraït el tema: jpazorin, EnricT

Re:QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 03 Jul 2019 00:08 #230453

• jpazorin
  • jpazorin's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 124
  • Thank you received: 886
jordi roca Va escriure:
jpazorin Va escriure:
Bon dia!

Gràcies per endavant

Ho consulto a l'Otmar!

Gràcies!

Val a dir que avui ha anat bé. El tema és que de tant en tant, va fallant.

Enviado desde mi iPhone utilizando Tapatalk Pro

...brumas bajas...
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, jordi roca
Moderators: meteosantasusanna.info, Songoku, jordi roca