forum.pico.cat

forum.pico.cat

Benvingut, Convidat
Usuari Contrasenya Recordar contrasenya

TEMA: QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!!

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 09 febrer 2019 21:36 #223845

• meteosantasusanna.info
  • meteosantasusanna.info's Avatar
  • Moderator
  • Missatges: 577
  • Thank you received: 5706
SISCO BELIANES Va escriure:
meteosantasusanna.info Va escriure:
Bones,

Has provat en borrar cache i cookies? Quin navegador utilitzes?
SISCO BELIANES Va escriure:
Bon dia.

Des de fa ja uns dies em costa molt d'entrar al forum i de que es carreguin els comentaris que faig, a vegades els he d'escriure dos vegades sortint i tornant a entrar al forum. També em passa molt sovint que em demana usuari i contrasenya tot i tenir sempre marcada l'opció de recordar contrasenya, això crec que al company tramontana ja li passava i ho va comentar fa dos o tres dies al apartat de seguiment. Em passa tan des de l'ordinador com des del mòbil.
Tots aquests problemes em van començar des de que vau actualitzar o canviar el format del forum, el que passa és que al principi el problema era petit i ara des de cada vegada es va agreujant fins al punt que hi ha dies que he desistit d'entrar i sobre tot de publicar algun comentari perquè no hi ha manera, quan dono a "submit" es queda la rodoneta donant voltes tota l'estona com si s'hagués quedat penjat. No sé si això passa a algú més.

Utilitzo el Google Chrome. I això de borrar cache i cookies no tinc pas idea de com s'ha de fer, la informàtica no és pas el meu fort. Si no costa i em vols explicar com s'ha de fer t'ho agrairé, si no pots ja parlaré amb el meu informàtic perquè m'ho solucioni ell.

Gràcies.

Algú més pateix el mateix problema?
L'administrador ha desactivat l'escriptura als visitants.
Usuaris que han agraït el tema: runningbeach, josep m.pastor, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 14 febrer 2019 00:25 #224083

• Marc Gassó - Gràcia
  • Marc Gassó - Gràcia's Avatar
  • membre neu
  • Barceloní-Llagosterenc.
  • Missatges: 2220
  • Thank you received: 27446
Això deu ser plors i lamentacions també, no?.........

31 dies de desembre, 31 de Gener, 14 de Febrer... 19 litres/m2 en 76 dies i CAP entrada freda contundent de més de 24/36h.

Déu de l'estratosfera i el vòrtex polar... Ja n'hi ha prou home, amb un no hivern cada 10 anys ja en tenim prou!!! :evil: :evil: :evil: :evil: !!!!!!!!!!

:lol: :lol:
Tarat per la méteo des de ben petit. Meteoròleg al diari ARA i C.E.Europa. Geògraf i màster en Climatologia aplicada.

Observador méteo de:

Usuaris que han agraït el tema: runningbeach, josep m.pastor, Darth Maül, Jose, Alx, IgnasiBCN, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 21 febrer 2019 19:44 #224793

• jordi roca
  • jordi roca's Avatar
  • Moderator
  • Missatges: 1664
  • Thank you received: 25447
Bona nit, en aquest apartat podeu fer les vostres aportacions sobre el fòrum,
Gràcies!
Usuaris que han agraït el tema: runningbeach, josep m.pastor, Alx, Danimar

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 21 febrer 2019 20:14 #224797

• Comando Romanyà
  • Comando Romanyà's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 159
  • Thank you received: 1532
Boones!

Se m'havia acudit que fora bo que al fòrum hi hagués un apartat de prediccions a curt termini (els tres dies de rigor),ja que a seguiment les prediccions que es pengen queden diluïdes entre el munt de comentaris que hi ha i costa molt de veure-les. No cal eliminar-les de seguiment si no afegir-les també a prediccions. Hi ha molta gent que les seguim per diverses raons, activitats, aficions, etc. Gràcies!
Usuaris que han agraït el tema: runningbeach, josep m.pastor, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 21 febrer 2019 23:08 #224824

• Alx
  • Alx's Avatar
  • membre sol
  • Missatges: 56
  • Thank you received: 701
Hola Moderators !!! :P

Crec que el tema missatges privats (alguna vegada s'ha comentat) no estaria gens malament tonar a mirar-ho i destacar-ho un pel, doncs no es veu mai, o et fixes i estas pendent o passan dies i dies i no es veuen......destaquem-ho ;)

Moltes gracies i endavant !!!!!
Gracia-La Salut (Barcelona) 194 msnm
Usuaris que han agraït el tema: runningbeach, EnricT, josep m.pastor, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 22 febrer 2019 08:26 #224840

• Jose
  • Jose's Avatar
  • membre neu
  • Missatges: 1176
  • Thank you received: 11442
Yo remarcaría la diferencia entre un Forum y un grupo de whatsapp.
En un forum el contenido y language ha de ser de más nivel. El abuso de expresiones malsonantes en un forum baja el nivel. Algunas expresiones que en un grupo de whatsapp serían "graciosas" no deberían ser utilizadas en un forum.
Gracias por la iniciativa
Barcelona Sant Gervasi
Mi avatar es una obra de Andy Goldsworthy
Usuaris que han agraït el tema: runningbeach, josep m.pastor, Comando Romanyà, Alx, Currito, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 22 febrer 2019 10:43 #224853

• runningbeach
  • runningbeach's Avatar
  • membre tramuntana
  • Missatges: 926
  • Thank you received: 9455
Hola, una de les meves sugerencies que propos-ho,es separar en seguiment un apartat per donar dades meteorologiques de les diferents estacions dels companys, i un altre apartat destinat a models i previsio a mig-llarg plaç,salut!!
Vilanova del Cami 310 metres, al costat d'Igualada, clima mediterrani continental , 520mm anual, 5,6ºC mitjana gener, 22,8ºC mitjana juliol, 14,2ºC mitjana anual, extremada irregularitat pluviométrica.
Usuaris que han agraït el tema: josep m.pastor, Alx, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 22 febrer 2019 13:26 #224867

• Herman
  • Herman's Avatar
  • membre tramuntana
  • Missatges: 956
  • Thank you received: 10992
Totalment d'acord, a mi personalment se'm fa pesat. A més són dades que per si soles aporten molt poca informació, i no generen cap tipus de debat. Diferent és quan algú dona una temperatura i comenta amb ella la situació, però aquests missatges que són exclusivament "Hola, max tal, min tal x mm.... això a un apartat exclusiu de dades diàries estaria molt bé.
Potser els resums mensuals si que els posaria al general, pq trobo que donen molta més informació.
runningbeach Va escriure:
Hola, una de les meves sugerencies que propos-ho,es separar en seguiment un apartat per donar dades meteorologiques de les diferents estacions dels companys, i un altre apartat destinat a models i previsio a mig-llarg plaç,salut!!
Manresa 250msnm
Usuaris que han agraït el tema: josep m.pastor, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 22 febrer 2019 20:05 #224889

• josep m.pastor
  • josep m.pastor's Avatar
  • membre tornado
  • Missatges: 5590
  • Thank you received: 58223
porfa que no se quiera discriminar a los que no aportamos nada, en otro apartado, solo temperatura y estado del cielo, ya se que con esto no se crea debate, pero de muchos años se ha hecho así, ojo no es una critica , es mi pensamiento, ya me gustaría a mi saber y debatir como los compañeros, pero muchos estamos limitados en metereología.
Ahora, si quereis un forum de mucho nivel y lo entendería, yo me echaría a un lado.

Es mi sugerencia.
barri del coll, al damunt del parc guell,
a una alçada aprox. de 201 metres.
gracias al company cesar h. sant pau
i al forum per permetra la llibertat d´expressió i la convivencia entre nosaltres sense distincions.
Última edició: 22 febrer 2019 20:20 per josep m.pastor.
Usuaris que han agraït el tema: carles es bòrdes, Gratal, Comando Romanyà, Jose, La Batllòria, Kalamot, Alx, jsceloni, Danimar, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 22 febrer 2019 23:59 #224908

• jordi roca
  • jordi roca's Avatar
  • Moderator
  • Missatges: 1664
  • Thank you received: 25447
josep m.pastor Va escriure:
porfa que no se quiera discriminar a los que no aportamos nada, en otro apartado, solo temperatura y estado del cielo, ya se que con esto no se crea debate, pero de muchos años se ha hecho así, ojo no es una critica , es mi pensamiento, ya me gustaría a mi saber y debatir como los compañeros, pero muchos estamos limitados en metereología.
Ahora, si quereis un forum de mucho nivel y lo entendería, yo me echaría a un lado.

Es mi sugerencia.

També ho he pensat, i crec que podria sonar a menystenir als que només aporten dades....
Crec que no estaria bé.....
Última edició: 23 febrer 2019 00:00 per jordi roca.
Usuaris que han agraït el tema: carles es bòrdes, josep m.pastor, Gratal, Comando Romanyà, Jose, La Batllòria, Kalamot, Alx, Currito, jsceloni, Danimar
Moderators: meteosantasusanna.info, Songoku, jordi roca