forum.pico.cat

forum.pico.cat

Benvingut, Convidat
Usuari Contrasenya Recordar contrasenya

TEMA: QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!!

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 25 Nov 2018 13:16 #217602

• Arcus
  • Arcus's Avatar
  • membre tramuntana
  • Missatges: 699
  • Thank you received: 5666
meteotorredembarra Va escriure:
140 convidats invitats a les 3 de la matinada!! :woohoo: :woohoo: :woohoo:
És força normal tenir aquests convidats, i més encara, per suposat. Depenent del que el servidor detecti com a visita pot quantificar cada petició (request) com a visitant. Un altre tema és si el servidor hauria de quantificar cada petició, sigui el que sigui, com a visitant, ja que poden ser bots(de rastrejament de Google, de mapping, maliciosos, etc) i no sé fins a quin punt aquest servidor ho quantifica. Pensa que aquest fòrum cada vegada té més visites i més fama, i és normal cada vegada tenir més visitants.

Salut!
L'Hospitalet de Llobregat

L'administrador ha desactivat l'escriptura als visitants.
Usuaris que han agraït el tema: AlfredRodriguezPico, EnricT, meteosantasusanna.info, josep m.pastor, Jose, Alx

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 26 Nov 2018 09:19 #217652

• meteotorredembarra
  • meteotorredembarra's Avatar
  • User is blocked
  • Missatges: 1200
  • Thank you received: 11675
Entesos, pero el que em sorpren es que era en una situacio normal i correntt i hi havia un parell dusuaris connecfats nomes...

Realment emvasororendre 140 convidats a aquella hora.

Pero si dius que pot ser ha de ser aixi :P
Última edició: 26 Nov 2018 09:21 per meteotorredembarra.
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, josep m.pastor

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 28 Nov 2018 16:05 #217756

• meteosantasusanna.info
  • meteosantasusanna.info's Avatar
  • Moderator
  • Missatges: 577
  • Thank you received: 5706
meteotorredembarra Va escriure:
Entesos, pero el que em sorpren es que era en una situacio normal i correntt i hi havia un parell dusuaris connecfats nomes...

Realment emvasororendre 140 convidats a aquella hora.

Pero si dius que pot ser ha de ser aixi :P

Encara amb més raó es poden considerar dades verdaderes. Pensem que molta gent ens llegeix i més quan hi ha fenòmens meteo destacables. No tothom es registra o participa.

Si fossin bots (de rastrejament de Google, de mapping, maliciosos, etc.) aquests també hi serien en dies ensupits, metereolològicament parlant.

Salutacions
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, josep m.pastor, Jose, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 22 Gen 2019 14:33 #222045

• Davids Vilafranca
  • Davids Vilafranca's Avatar
  • Banned
  • Vilafranca del Penedès. Alt 221 m.n.m.
  • Missatges: 4579
  • Thank you received: 27728
No trobu correcte en absolut els gracies que ha posat ara mateix el moderador,,songoku al manel hospitalet..respecte als comentaris entre ell i jo.
Dir a otra cosa maeiposa es una falta de respecte en fron a mi.
Si aixi va el forum..malament!
DAVID.
Vilafranca del penedès.
Alt 210 m.n.m
Usuaris que han agraït el tema: josep m.pastor

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 26 Gen 2019 22:57 #222740

• meteosantasusanna.info
  • Moderator
Davids Vilafranca Va escriure:
No trobu correcte en absolut els gracies que ha posat ara mateix el moderador,,songoku al manel hospitalet..respecte als comentaris entre ell i jo.
Dir a otra cosa maeiposa es una falta de respecte en fron a mi.
Si aixi va el forum..malament!
DAVID.

Bones David,
Això es un fòrum de metereología no una sala de discusió o un pati de col·legi. Hi han unes normes establertes que s'han de cumplir pel bon funcionament i la bona convivencia entre els companys que compartim aquesta afició de la metereología.

Per discutir sobre faltes de respecte a persones, etc. Crec que hauríes de buscar un altre fòrum o fer-ho per e-mail o altre mitjà.

Insisteixo i en nom de l'Alfred i de tots els que moderem aquest fòrum: AIXO ES UN FÒRUM DE METEREOLOGIA!

No veig just que s'hagi d'acabar tancant un fòrum tant informatiu i de bona sintonia només per que uns quants no sapiguen respectar les normes i comportar-se coma persones adultes.

Moltes gràcies
Última edició: 27 Gen 2019 00:35 per meteosantasusanna.info.
Usuaris que han agraït el tema: Manel-hospitalet, EnricT, josep m.pastor, Jose, Alx, jordi roca

Re:SEGUIMENT METEOROLÒGIC - FEBRER 2019 03 febrer 2019 19:16 #223464

• meteopiera
  • meteopiera's Avatar
  • membre boira
  • Piera(327m) Anoia-Cataluña Central
  • Missatges: 471
  • Thank you received: 4710
meteosantasusanna.info Va escriure:
barcelonateam Va escriure:
Sincerament penso com el company meteopiera, cree que estàs fent un gra massa. No creo que el mestre Picó tanqui la paradeta per aquest tema que comentes, si ho tanca serà per les faltes de respectes i sortides de to. He dit.
No es per aquest tema en concret si no que es un cúmul de coses. Com per exemple ja el simple fet de que ara d'un simple toc d'atenció ja s'estigui fent una bola de neu! Els moderadors fem la nostra feina lo millor que podem. Que jo sapiga (encara) no s'ha expulsat a ningú. Sencillament es demana respectar les normes. I entre elles està no fer una bola de neu ara per haver donat o no un toc d'atenció. Qualsevol queixa o comentari esteu lliures de escriure mel's per privat i ho parlem. Deixem net aquest canal de seguiment si us plau. Gràcies!
Ok,pero para cerrar el tema, no podíais dar los toques de atencion en.privado?? Igual q lo pedis vosotros?? Igual así no se hacía ninguna bola.

Xo pensarlo un poco tambien vosotros, al final habra q tener miedo x saber si lo q publicamos es bueno para el foro o no,y creo q eso tampoco es.

De todas maneras gracias x vuestro trabajo desinteresado

Ya no pasará mas, m dedicaré con aportar los datos de mi estación meteorologica.

Buen seguimiento

Enviado desde mi D6603 mediante Tapatalk
HISTÓRICO DE NEVADAS DESDE QUE ESTOY EN PIERA (2001)14/12/01 (47cm) -10/12/05 (5cm) -07/01/09 (2cm) - 11/01/10(1cm) -08/03/10 (29cm) -02/02/15(1cm) -07/02/15 (3cm) Febrero 2016 nieve(0cm) -26/02/18(0cm)-27/02/18(0cm)-28/02/2018(5cm)-20/03/2018(2cm)
Usuaris que han agraït el tema: boira gebradora, josep m.pastor, Darth Maül, Jose, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 06 febrer 2019 08:27 #223633

• SISCO BELIANES
  • SISCO BELIANES's Avatar
  • membre ciclogènesi explosiva
  • Amant de la neu i de la muntanya.
  • Missatges: 3511
  • Thank you received: 36073
Bon dia.

Des de fa ja uns dies em costa molt d'entrar al forum i de que es carreguin els comentaris que faig, a vegades els he d'escriure dos vegades sortint i tornant a entrar al forum. També em passa molt sovint que em demana usuari i contrasenya tot i tenir sempre marcada l'opció de recordar contrasenya, això crec que al company tramontana ja li passava i ho va comentar fa dos o tres dies al apartat de seguiment. Em passa tan des de l'ordinador com des del mòbil.
Tots aquests problemes em van començar des de que vau actualitzar o canviar el format del forum, el que passa és que al principi el problema era petit i ara des de cada vegada es va agreujant fins al punt que hi ha dies que he desistit d'entrar i sobre tot de publicar algun comentari perquè no hi ha manera, quan dono a "submit" es queda la rodoneta donant voltes tota l'estona com si s'hagués quedat penjat. No sé si això passa a algú més.
Belianes (373 msnm) està situat al sud-oest de la comarca de l'Urgell a tocar de Les Garrigues i El Pla d'Urgell

Precipitació 2015: 234 mm. Precipitació 2016: 341 mm. Precipitació 2017: 343 mm. Precipitació 2018: 589 mm.

Precipitació 2019: 177 mm.
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, josep m.pastor, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 06 febrer 2019 23:08 #223674

• meteosantasusanna.info
  • Moderator
Bones,

Has provat en borrar cache i cookies? Quin navegador utilitzes?
SISCO BELIANES Va escriure:
Bon dia.

Des de fa ja uns dies em costa molt d'entrar al forum i de que es carreguin els comentaris que faig, a vegades els he d'escriure dos vegades sortint i tornant a entrar al forum. També em passa molt sovint que em demana usuari i contrasenya tot i tenir sempre marcada l'opció de recordar contrasenya, això crec que al company tramontana ja li passava i ho va comentar fa dos o tres dies al apartat de seguiment. Em passa tan des de l'ordinador com des del mòbil.
Tots aquests problemes em van començar des de que vau actualitzar o canviar el format del forum, el que passa és que al principi el problema era petit i ara des de cada vegada es va agreujant fins al punt que hi ha dies que he desistit d'entrar i sobre tot de publicar algun comentari perquè no hi ha manera, quan dono a "submit" es queda la rodoneta donant voltes tota l'estona com si s'hagués quedat penjat. No sé si això passa a algú més.
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, josep m.pastor, Jose, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 08 febrer 2019 09:10 #223756

• SISCO BELIANES
  • SISCO BELIANES's Avatar
  • membre ciclogènesi explosiva
  • Amant de la neu i de la muntanya.
  • Missatges: 3511
  • Thank you received: 36073
meteosantasusanna.info Va escriure:
Bones,

Has provat en borrar cache i cookies? Quin navegador utilitzes?
SISCO BELIANES Va escriure:
Bon dia.

Utilitzo el Google Chrome. I això de borrar cache i cookies no tinc pas idea de com s'ha de fer, la informàtica no és pas el meu fort. Si no costa i em vols explicar com s'ha de fer t'ho agrairé, si no pots ja parlaré amb el meu informàtic perquè m'ho solucioni ell.

Gràcies.
Belianes (373 msnm) està situat al sud-oest de la comarca de l'Urgell a tocar de Les Garrigues i El Pla d'Urgell

Precipitació 2015: 234 mm. Precipitació 2016: 341 mm. Precipitació 2017: 343 mm. Precipitació 2018: 589 mm.

Precipitació 2019: 177 mm.
Usuaris que han agraït el tema: EnricT, josep m.pastor, jordi roca

QUEIXES, PROBLEMES, SUGGERIMENTS DEL FÒRUM AQUÍ!!! 09 febrer 2019 15:59 #223826

• jordi roca
  • jordi roca's Avatar
  • Moderator
  • Missatges: 1664
  • Thank you received: 25447
Cisco, veig que tens el mateix "nivell" que jo!, :P
Ara li comento a l'Otmar!
Usuaris que han agraït el tema: SISCO BELIANES, josep m.pastor
Moderators: meteosantasusanna.info, Songoku, jordi roca