forum.pico.cat

forum.pico.cat

Benvingut, Convidat
Usuari Contrasenya Recordar contrasenya

TEMA: SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 19:39 #9498

• TRAMONTANA
  • TRAMONTANA's Avatar
  • membre tornado
  • CALELLA DE PALAFRUGELL-BAIX EMPORDÀ
  • Missatges: 8195
  • Thank you received: 91036
aleixipau Va escriure:
Ufff com ha de bufar el vent a tot Catalunya, pero sobretot a l'Empordà!!!! Molts comenteu que si la neu a cotes baixes, que si la pluja intensa, que si les glaçades, però jo us puc assegurar que un dia de forta tramuntana tancats a casa escoltant el vent com sona també és molt emocionat. Sóc de l'Empordà i ho he viscut molts anys. això també és meteo i de la bona!!!
Ah!!! i he de dir que a mi la tramuntana em molesta molt, però a dins de casa..... ;)

ALEIXIPAU, AQUI EN CALELLA DE P., CUANDO SOPLA FUERTE TENEMOS QUE PONERNOS PIEDRAS EN EL BOLSILLO PARA NO SALIR VOLANDO. :P
CALELLA DE PALAFRUGELL, EL POBLET MÉS BONIC DE LA COSTA BRAVA
El tema ha estat tancat.

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 19:43 #9499

• aleixipau
  • aleixipau's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 494
  • Thank you received: 2662
TRAMONTANA Va escriure:
aleixipau Va escriure:
Ufff com ha de bufar el vent a tot Catalunya, pero sobretot a l'Empordà!!!! Molts comenteu que si la neu a cotes baixes, que si la pluja intensa, que si les glaçades, però jo us puc assegurar que un dia de forta tramuntana tancats a casa escoltant el vent com sona també és molt emocionat. Sóc de l'Empordà i ho he viscut molts anys. això també és meteo i de la bona!!!
Ah!!! i he de dir que a mi la tramuntana em molesta molt, però a dins de casa..... ;)

ALEIXIPAU, AQUI EN CALELLA DE P., CUANDO SOPLA FUERTE TENEMOS QUE PONERNOS PIEDRAS EN EL BOLSILLO PARA NO SALIR VOLANDO. :P

:lol: :lol: Ja ho sé!! jo sóc d'aquella zona més o menys i sé de què em parles :lol: :lol:
El millor de tot és quan estàs al llit i sents els xiulets que fa...., si no hi estàs acostumat fa por i tot!! :lol:
Girona, m'enamora...
El tema ha estat tancat.

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 19:48 #9500

• TempsPiera
  • TempsPiera's Avatar
  • membre neu
  • Piera (Anoia) 327 msnm
  • Missatges: 1141
  • Thank you received: 10908
Bona tarda gent

Avui 20,5ºC de Max.. dia primaveral!!

Doncs portarem pedres a les butxaques el cap de setmana :blink:
Estació Meteorològica: Davis Vantage Vue.

El tema ha estat tancat.

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 19:50 #9501

• TRAMONTANA
  • TRAMONTANA's Avatar
  • membre tornado
aleixipau Va escriure:
TRAMONTANA Va escriure:
aleixipau Va escriure:

:lol: :lol: Ja ho sé!! jo sóc d'aquella zona més o menys i sé de què em parles :lol: :lol:
El millor de tot és quan estàs al llit i sents els xiulets que fa...., si no hi estàs acostumat fa por i tot!! :lol:
COMO YO YA ESTOY ACOSTUMBRADO, YA NO ME MOLESTA. PREFIERO LA TRAMONTANA QUE ES MÁS SANA, EN CAMBIO EL GARBÍ ES MUY HUMEDO Y TE CALA HASTA LOS HUESOS. :P :P
El tema ha estat tancat.

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 19:53 #9502

• aleixipau
  • aleixipau's Avatar
  • membre boira
  • Missatges: 494
  • Thank you received: 2662
TRAMONTANA Va escriure:
aleixipau Va escriure:
TRAMONTANA Va escriure:
aleixipau Va escriure:

COMO YO YA ESTOY ACOSTUMBRADO, YA NO ME MOLESTA. PREFIERO LA TRAMONTANA QUE ES MÁS SANA, EN CAMBIO EL GARBÍ ES MUY HUMEDO Y TE CALA HASTA LOS HUESOS. :P :P

A mi la tramuntana no m'agrada perquè em fa venir mal de cap!! :angry:
Girona, m'enamora...
El tema ha estat tancat.

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 19:55 #9503

• Davids Vilafranca
  • Davids Vilafranca's Avatar
  • Banned
  • Vilafranca del Penedès. Alt 221 m.n.m.
  • Missatges: 4579
  • Thank you received: 27728
MeteoCumulus Va escriure:
Hola bona tarda, no sé ben bé on posar aquest missatge però us voldria demanar ajuda amb el meu treball de recerca.
El vull fer sobre un tema meteorològic, el més específic i interessant millor.
Algú té alguna idea?
Moltes gràcies per avançat :)

Els desploms d,aire que hi han en les tempestes..es un tema molt interesant.
Es un ideia company! ;)
Ademés de ser un fenòmen molt potent.
Vilafranca del penedès.
Alt 210 m.n.m
El tema ha estat tancat.

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 19:56 #9504

• MIA
  • MIA's Avatar
  • membre sol
  • Missatges: 65
  • Thank you received: 141
Torredembarra, Tarragonès 0msnm
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: aleixipau, TRAMONTANA, cristemps, DanniBCN

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 19:57 #9505

• TRAMONTANA
  • TRAMONTANA's Avatar
  • membre tornado
aleixipau Va escriure:
TRAMONTANA Va escriure:
aleixipau Va escriure:
TRAMONTANA Va escriure:
aleixipau Va escriure:

A mi la tramuntana no m'agrada perquè em fa venir mal de cap!! :angry:

CON UNA ASPIRINA Y LISTO. :P :P
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: aleixipau

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 19:58 #9506

• MIA
  • MIA's Avatar
  • membre sol
  • Missatges: 65
  • Thank you received: 141
Torredembarra, Tarragonès 0msnm
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: TRAMONTANA

SEGUIMENT METEOROLÒGIC - GENER 2013 31 Gen 2013 20:00 #9507

• AlfredRodriguezPico
  • AlfredRodriguezPico's Avatar
  • Administrator
  • Missatges: 6471
  • Thank you received: 117166
Bona nit.

A plaça Kennedy al peu del Tibidabo a Barcelona 16,4º i 60% d'humitat. Vent de l'oest de 10 km/h. Demà pot bufar un ponent calent i fer pujar més les temperatures, però cap a la tarda o vespre s'iniciarà la renovació de masses d'aire i tindrem una nit amb alguns ruixats al nord del país i cap a la costa central, d'entrada de no massa extensió ni intensitat, però demà ho veurem més clar. Dissabte i gran part de diumenge, temporal de tramuntana de primera categoria. La sensació de fred serà molt acusada. I després...bé, anem per bon camí. No mirem detingudament més enllà de dilluns, mirem'ho com a tendències. És bo mirar mapes a força dies, malgrat la poca fiabilitat que poden tenir, per que marquen tendències del comportament de l'atmosfera. Després farà el que voldrà però no deixa de ser una informació més. En fi, que demà al vespre encetem una nova situació que ens tindrà entretinguts força dies, amb entusiasmes i decepcions però els meteobojos i meteoboges ja hi estem acostumats a les garrotades modelístiques...o no...

Bon seguiment!
Observatori a Pl.Kennedy de Barcelona i a Maçanet de la Selva
El tema ha estat tancat.
Usuaris que han agraït el tema: jaumealegre, Ximenis, Cesar Hosp. Sant Pau Barcelona, mikel, SISCO BELIANES, Andreu, aleixipau, TRAMONTANA, ISITA, Davids Vilafranca, litonevada, canportabella, Jordi-sbd, Pere, cristemps, MIA, Superlopes, DanniBCN